In een klein dorpje dan. Veel mensen kennen t niet. Dus vandaar dat ik dan maar Goes zeg.quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:33 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
oke, de rand van goes is ook niet zo groot he duh.... maar noord zuid west of in een bepaaald park???
welk dorpje, weet zeker dat ik het wel kenquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:34 schreef Ballicious het volgende:
[..]
In een klein dorpje dan. Veel mensen kennen t niet. Dus vandaar dat ik dan maar Goes zeg.
Een beetje privacy mag wel eejquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:35 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
welk dorpje, weet zeker dat ik het wel ken![]()
hoef je pincode toch ook niet te weten, wat maakt je plaatsnaam nou uit, ik woon in heinkenszand (aan de rand)quote:
ja inderdaad.. niet zeuren.. ik woon in Eindhoven (aan de rand)quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:36 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
hoef je pincode toch ook niet te weten, wat maakt je plaatsnaam nou uit, ik woon in heinkenszand (aan de rand)
Ik woon in Shhkinderen, dan weet je genoeg neem ik aan?quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:36 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
hoef je pincode toch ook niet te weten, wat maakt je plaatsnaam nou uit, ik woon in heinkenszand (aan de rand)
dus de administrator zit bij jou structureel de pagina's te blockeren die jij bezoekt..quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:37 schreef snellejelle het volgende:
schiet es op, deze pag moet snel vol, dna kan ik weer meekijken
ja hoor, zo weet ik genoeg en ik ken het.... loop niet voor niets stage op de gemeente goes. Maar eh daar heb ik heel vaak moeten lessen met de auto. Zou er alleen niet graag willen wonenquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:37 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Ik woon in Shhkinderen, dan weet je genoeg neem ik aan?
nope dattis het niet... er stonden questionable words op de pagquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:38 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
dus de administrator zit bij jou structureel de pagina's te blockeren die jij bezoekt..lullig
ow wacht.. dit kan jij niet lezen want je ziet niksquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:38 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
dus de administrator zit bij jou structureel de pagina's te blockeren die jij bezoekt..lullig
toch wel weer, even wat instelling veranderd..... minder berichten per pagquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:39 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
ow wacht.. dit kan jij niet lezen want je ziet niks![]()
vetquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:39 schreef snellejelle het volgende:
[..]
nope dattis het niet... er stonden questionable words op de pag
hoi hoiquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:37 schreef Mokwaajo het volgende:
Middag allemaal
* Mokwaajo loopt trouwens stage bij Sonion in A'dam
En waarom niet?quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:38 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
ja hoor, zo weet ik genoeg en ik ken het.... loop niet voor niets stage op de gemeente goes. Maar eh daar heb ik heel vaak moeten lessen met de auto. Zou er alleen niet graag willen wonen
iddquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:40 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
vetdus als wij gaan schelden kan jij niet meer lezen
![]()
zoalsquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:40 schreef snellejelle het volgende:
[..]
iddbepaalde woorden daar kannie niet tegen
B b b b bamischijf hmmmmmquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:39 schreef Kleffe_Dop het volgende:
en weer terug!
geen erwtensoep vandaag gelukkig, alleen andere gore soepen.
wel een bamischijf
ik weet niet, de sfeer van het dorp trekt mij niet zoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |