aaaaaaaaahquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:43 schreef Fisher het volgende:
they who are about to die salut you!
lullig als ik nu die bepaalde woorden in mijn ondertitel zet.. dan kan jij nooit meer meelezen als ik aanwezig benquote:
idd wrs welquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:44 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
lullig als ik nu die bepaalde woorden in mijn ondertitel zet.. dan kan jij nooit meer meelezen als ik aanwezig ben
maar ja.. zo ben ik niet![]()
En dan zit niemand je raar aan te kijken?quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:44 schreef Houniet het volgende:
de pannenkoeken waren heerlijk, en me botherhammen met pindakaas/honing, en pindakaas/komkommer ook
ik mag hopen van welquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:45 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
En dan zit niemand je raar aan te kijken?
waarheenquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:46 schreef goddess-in-heaven het volgende:
nog maar 3 kwartier en dan mag ik ff een stukje fietsen
nou ik heb andere ervaring maar goed, ieder zijn mening toch. Rij trouwens iedere dag lang met de bus of auto hahaquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:44 schreef Ballicious het volgende:
@ tijgerwillie, die sfeer heb je nog niet goed geproefd dan hoor. T is altijd beregezellig.
eigenlijk zijn die boterhammen van jou een logische combi. alleen meur je nu niet uit je muil?quote:
nou als het gesmaakt heeft jongen dan is het toch goedquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:44 schreef Houniet het volgende:
de pannenkoeken waren heerlijk, en me botherhammen met pindakaas/honing, en pindakaas/komkommer ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |