maar daar lig ik niet wakker vanquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:45 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
En dan zit niemand je raar aan te kijken?
nog 2 uurtjes en dan een stukkie rijdenquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:46 schreef goddess-in-heaven het volgende:
nog maar 3 kwartier en dan mag ik ff een stukje fietsen
Met wie of wat heb je een aanvaring gehad?quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:46 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
nou ik heb andere ervaring maar goed, ieder zijn mening toch. Rij trouwens iedere dag lang met de bus of auto haha
daar gaan we voorquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:49 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
een droge mond krijgen van het ouwehoeren
ach niet echt een aanvaring, maar bij het spoor bij het poelbos heb je ook zo'n huisje daar woont een blond meisje (ik schat 18, 19 jaar oud) die is wel heel aardigquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:48 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Met wie of wat heb je aanvaring gehad?
quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:49 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
ach niet echt een aanvaring, maar bij het spoor bij het poelbos heb je ook zo'n huisje daar woont een blond meisje (ik schat 18, 19 jaar oud) die is wel heel aardig
megter je zusje kent haar ook hoor; doen zelfde opleidingquote:
Zou niet weten waarover het gaatquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:51 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
megter je zusje kent haar ook hoor; doen zelfde opleiding![]()
quote:
zou ik ook zeggenquote:
zou ik ook zeggenquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:54 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik volg jullie niet meer
wie welquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:54 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik volg jullie niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |