en wij hebben Fok!quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:52 schreef Houniet het volgende:
@ Goddess:
Woensdag 18 mei 2005, 06:00 -
Veel Britse medewerkers gebruiken instant messaging-software (im) om te roddelen. Ook vanaf het werk met vrienden en familie chatten, is populair.
Dat blijkt althans uit onderzoek van het beveiligingsbedrijf Akonix, waarover BBC News bericht. Een op de vijf Britse werknemers heeft op het werk de beschikking over im-software, zoals MSN Messenger en AOL Instant Messenger (AIM).
Een kwart van de mensen die op het werk de beschikking heeft over een im-programma, gebruikt de software om te roddelen over collega's. Nog eens een kwart van de werknemers verstuurt wel eens iets via im waar hun baas geen toestemming voor zou geven.
In de leeftijdsgroep van 18 tot 29 jaar zegt 80 procent van de im-gebruikers wel eens vanaf het werk met vrienden en familie te chatten.
Het beveiligingsbedrijf Akonix grijpt de onderzoeksresultaten natuurlijk aan om alarm te slaan. Volgens Akonix moeten bedrijven het im-gebruik reguleren. Im-programma's kunnen immers ook worden misbruikt door spammers en virusschrijvers.
ze praten wat af over je
Zal ik maar even komen om foto's te maken dan?quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:52 schreef PeuRac het volgende:
foto's maken is zeker leuk ijsmeis, maar niet als je 150x dezelfde auto moet fotograveren zodat de baas kan bepalen wat de juiste instellingen zijn voor de camera(terwijl mn collega en ik daar allang achter zijn)
beter dat ze over me praten, dan niet. anders was ik zo saai. maar dingen waar ik me druk om maak en in vertrouwen vertel, hoeft ze niet door te vertellen.quote:
langskomen mag altijd (gezelligquote:Op woensdag 18 mei 2005 10:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Zal ik maar even komen om foto's te maken dan?.
Voor 30 euro doe ik het.
.
thanksquote:Op woensdag 18 mei 2005 10:53 schreef Geitje82 het volgende:
Veel succes morgen goddess, k had dat topic gelezen omdat ik daar zelf ook last van heb
Dan geef jij mij dat geldquote:Op woensdag 18 mei 2005 10:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
langskomen mag altijd (gezellig) maar ik wordt ook al betaald om die foto's te maken, ben met 10 foto's al snel zo'n 15min bezig
have fun..quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:56 schreef Geitje82 het volgende:
Ik ga naar vergaderingtot over een paar uur!
![]()
quote:
quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:56 schreef c0mpleX het volgende:
Ze hebben hier een gat in de vloer gevonden.. gaat nu allemaal suiker doorheen
doei geitje, tot morgen, denk ik (ben om half 2 weg)quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:56 schreef Geitje82 het volgende:
![]()
Achterhoek ArenA (Dinxperlo), Havana's (Doetinchem), Vergane Glorie XL (Doetinchem), Matrix (Nijmegen), daar ga ik meestal heen voor een hele avond, vaker hang ik gewoon ergen in Doetinchem rond.quote:
quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:59 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
en daaronder zit een vergaderzaal waar ze bezig waren
hehe, have fun jitzquote:Op woensdag 18 mei 2005 10:59 schreef jitzzzze het volgende:
Maar lieve medestagiairs,
Ik ga nu echt wat doen, ik ben al de hele ochtend bezig met een inleiding. En ik wil hem wel even afmaken voor de lunch.
Ik wens jullie allemaal een fijne dag, en tot vanmiddag ergens.
quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]als je omrekent wat ik per uur verdien dan krijg je bijna niks
![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:59 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
en daaronder zit een vergaderzaal waar ze bezig waren
u heeft goede smaakquote:Op woensdag 18 mei 2005 10:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Achterhoek ArenA (Dinxperlo), Havana's (Doetinchem), Vergane Glorie XL (Doetinchem), Matrix (Nijmegen), daar ga ik meestal heen voor een hele avond, vaker hang ik gewoon ergen in Doetinchem rond.
Succes en loop ze alvast!quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:56 schreef Geitje82 het volgende:
![]()
zegt er 1 wat, je peert 'm zelfs eerder dan dat ik doequote:Op woensdag 18 mei 2005 11:02 schreef goddess-in-heaven het volgende:
doei jitze (nep stagiair)
Dank u, trouwens de AA holt achteruit moet ik zeggenquote:
maar dat is voor mn stage!!!quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:03 schreef Fisher het volgende:
[..]
zegt er 1 wat, je peert 'm zelfs eerder dan dat ik doe
dan is't bespreekbaarquote:Op woensdag 18 mei 2005 11:04 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
maar dat is voor mn stage!!!
per uur krijg ik maar 2.17 euroquote:
rs heb ik ook gehadquote:Op woensdag 18 mei 2005 11:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dank u, trouwens de AA holt achteruit moet ik zeggenik kom er niet zo vaak meer de trance-zaal in de Radstake
![]()
is bijna leuker
![]()
Waar komt u zoal? En waar komt u vandaan?
dat moet ik dus ook doen. Utrecht is niet leuk om te stappenquote:Op woensdag 18 mei 2005 11:06 schreef Houniet het volgende:
[..]
rs heb ik ook gehaden arena, steeds weer nieuwe muntjes enzo, nu weer.. moeten eind mei die witte worden ingeleverd
nieuwe eigenaar. ga nu naar de hoeve en brothers.. zoek steeds verder op
dat mogen jullie zelf uizoekenquote:Op woensdag 18 mei 2005 11:06 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
waarmee?
en peurac, je moet niet zeuren! er zijn veel mensen die minder verdienen (1,30)
hoor ik ook goede verhalen over ja, maar ik ga eigenlijk t liefst naar de Matrix in Nijmegen, btw, ijsmeis we moeten nog afspreken wanneer wij gaanquote:Op woensdag 18 mei 2005 11:06 schreef Houniet het volgende:
[..]
rs heb ik ook gehaden arena, steeds weer nieuwe muntjes enzo, nu weer.. moeten eind mei die witte worden ingeleverd
oke dat schiet dus niet opquote:Op woensdag 18 mei 2005 11:05 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik moet 3 uur lang over mijn en andermans stage praten![]()
heb je jeuk?quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:08 schreef Fisher het volgende:
[..]
dat mogen jullie zelf uizoeken
en ik verdien nog minder 150p/m maak 40u per week reken maar uit...
Dat is jullie eigen schuldquote:Op woensdag 18 mei 2005 11:06 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
waarmee?
en peurac, je moet niet zeuren! er zijn veel mensen die minder verdienen (1,30)
I can't....quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:11 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
je mag ook wel voor mij in de plaats!
ik denk dat je als stagiair al blij mag zijn als je een beetje vergoeding krijgtquote:Op woensdag 18 mei 2005 11:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is jullie eigen schuld![]()
ik krijg 350 euro in de maand voor 45u per week (officieel 40, maar pauzes kennen verkopers niet), maar dan heb ik wel de verantwoordelijkheid voor een heel bedrijf he!!! Normaal verdient een manager in de functie welke ik nu vervul toch al snel zo'n 30k per jaar, ik kom net aan de 4k op deze manier![]()
De Hoeve in ?quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:06 schreef Houniet het volgende:
[..]
tis de bedoeling, hoezo?quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:12 schreef goddess-in-heaven het volgende:
hoi oviedeee
snellejelle, blijf je nog ff?
ook_gek wil ook stappenquote:Op woensdag 18 mei 2005 11:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hoor ik ook goede verhalen over ja, maar ik ga eigenlijk t liefst naar de Matrix in Nijmegen, btw, ijsmeis we moeten nog afspreken wanneer wij gaan
Jeeeeeejquote:Op woensdag 18 mei 2005 11:13 schreef Mr-Z het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ergens in de oceaan ligt een avonturenland
En daar stapt Ovide blij met z'n vrienden door 't zand
O wat maken zij een pret, want plezier daar gaat 't om
Ze lachen zich daar met z'n allen krom
Kijk uit malloot
Een kokosnoot
Wie laat ons lachen, gieren
Ovide en z'n vrienden
Wat zij ook doen, we leven mee
Ja, met Ovide's vrienden op TV ("op TV")
Het eiland is hun speelterrein
Je kunt ze niets verbieden
De vrienden van Ovide
Een hoop kabaal, 't loopt uit de hand
Ovide's vrienden springen uit de band ("uit de band")
("Avonturenland")
Als het regent en de wind schudt het eiland heen en weer
Dan nog zijn ze daar niet bang; ze genieten des te meer
Slaan hun bootjes bijna om en staan alle bomen krom
Dan lachen zij daar met Ovide om
Kijk uit malloot
Een kokosnoot
Wie laat ons lachen gieren
Ovide en z'n vrienden
Wat zij ook doen, we leven mee
Ja, met Ovide's vrienden op TV ("op TV")
Het eiland is hun speelterrein
Je kunt ze niets verbieden
De vrienden van Ovide
Een hoop kabaal, 't loopt uit de hand
Ovide's vrienden springen uit de band ("uit de band")
("Avonturenland")
Ovide's vrienden springen uit de band
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Anders kom ik niet eens opdagenquote:Op woensdag 18 mei 2005 11:12 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik denk dat je als stagiair al blij mag zijn als je een beetje vergoeding krijgt
Goeiemorgen!quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:11 schreef Oviedeee het volgende:
Goedemorgen allemaal, ben net gearriveerd op stage
Weet ik, jullie gaan aanstaande zaterdag toch?quote:
super, allen een beetje saai (niet zo veel publiek) en beetje erg koud aan het eindquote:Op woensdag 18 mei 2005 11:15 schreef snellejelle het volgende:
[..]
alles goed met je? was't leuk in FR? lekker gezwaaid
het blijft onderdeel van je studie, dus wel of niet betaald: je zal wel moeten. toch?quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Anders kom ik niet eens opdagen![]()
Ik zou bij mn vorige werkgever gewoon vol uitbetaald krijgen, maar ik kon deze stage niet laten schieten.
quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Weet ik, jullie gaan aanstaande zaterdag toch?
Ik heb een goed plan, we gaan 4juni naar de Matrixx dan kunnen we meteen door naar Cuijk
Fijn dat het leuk wasquote:Op woensdag 18 mei 2005 11:16 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
super, allen een beetje saai (niet zo veel publiek) en beetje erg koud aan het eindmaar ik mocht joop zijn jasje aan
![]()
Nee ok, dan hebben we wel wat tijd over, maar ik zal je afraden om dan te gaan slapen, dan wordt je zo slecht dat wil je niet wetenquote:Op woensdag 18 mei 2005 11:17 schreef ijsmeis het volgende:
[..].
Mag ik dan in de auto blijven liggen.
Hoe kom je er btw bij dat het 2 uur rijden is ?Of?
groesbeekquote:
lekker warm hoor zo'n jasje, alleen een km te groot maar goed...quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee ok, dan hebben we wel wat tijd over, maar ik zal je afraden om dan te gaan slapen, dan wordt je zo slecht dat wil je niet weten![]()
Oh, maar ik ga dan de hele dag slapenquote:Op woensdag 18 mei 2005 11:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee ok, dan hebben we wel wat tijd over, maar ik zal je afraden om dan te gaan slapen, dan wordt je zo slecht dat wil je niet weten![]()
ik ben der 2 x geweest, en heb me prima vermaakt hoorquote:
Uiteraard, maar het (auto)verkoopvak is een apart iets, dat kun je of je kunt t niet, dus dat t een onderdeel van je studie is klinkt wel leuk, maar gaat hier niet helemaal op dus.quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:17 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
het blijft onderdeel van je studie, dus wel of niet betaald: je zal wel moeten. toch?
ik ben in ieder geval al blij met mn 175 euro p/m, terwijl ik studeer
quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:20 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
lekker warm hoor zo'n jasje, alleen een km te groot maar goed...
FR is niet leuk, maar onderling was het leuk
Nee. Ik ga waarschijnlijk naar Emporiumquote:Op woensdag 18 mei 2005 11:20 schreef goddess-in-heaven het volgende:
heeft er iemand zin om dit weekend mee te gaan naar wasteland?
Kheb wel zin, maar moet heel de zaterdag werkenquote:Op woensdag 18 mei 2005 11:20 schreef goddess-in-heaven het volgende:
heeft er iemand zin om dit weekend mee te gaan naar wasteland?
ja, dat dacht ik al....quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Uiteraard, maar het (auto)verkoopvak is een apart iets, dat kun je of je kunt t niet, dus dat t een onderdeel van je studie is klinkt wel leuk, maar gaat hier niet helemaal op dus.
Ben blij dat je het leuk hebt gehadquote:Op woensdag 18 mei 2005 11:20 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
lekker warm hoor zo'n jasje, alleen een km te groot maar goed...
FR is niet leuk, maar onderling was het leuk
ik ga met jou erheen, dan is t niet de bedoeling dat je de stoel plat gooit en gaat maffenquote:Op woensdag 18 mei 2005 11:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Oh, maar ik ga dan de hele dag slapen.
Mag jij de meeting over, ga ik wel slapen.
De meeste auto's ken ik toch wel.
me2quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:21 schreef Megter het volgende:
[..]
Kheb wel zin, maar moet heel de zaterdag werken![]()
Jij ging toch naar Westwood zei je??quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:21 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee. Ik ga waarschijnlijk naar Emporium.
ik ga ook niet naar wasteland hoorquote:Op woensdag 18 mei 2005 11:21 schreef Megter het volgende:
[..]
Kheb wel zin, maar moet heel de zaterdag werken![]()
En dan moet je bij mij slapen zeker?quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik ga met jou erheen, dan is t niet de bedoeling dat je de stoel plat gooit en gaat maffenDan gaan we wel rond een uur of 5weg bij de Matrixx een gaan wat later naar de meeting
O ja, welke smoes ga je gebruiken?quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:23 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik ga ook niet naar wasteland hoorik heb zaterdag familie etentje
Ja ik ga niet in de auto voor je deur slapenquote:Op woensdag 18 mei 2005 11:24 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En dan moet je bij mij slapen zeker?!
okequote:
Uhuhquote:Op woensdag 18 mei 2005 11:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja ik ga niet in de auto voor je deur slapenJe hebt vast wel ergens een logeerbed oid toch?
quote:XXSchoolparty
Radio 538 party
Jeroen Nieuwenhuize
DATE : 20-5-2005
SPECIAL DJ : Jeroen Nieuwenhuize
SPECIAL GUEST DJ : R@lph
ENTRANCE : ¤ 10,- (¤ 8,- met kortingsflyer)
DOORS OPEN : 21.00-03.00
L:EEFTIJD : 16 jaar en ouder
Doegie Peuquote:Op woensdag 18 mei 2005 11:26 schreef PeuRac het volgende:
ik ga maar eens wat doen, mn baas kan elk moment komen![]()
oke, NIET dusquote:
Bye meissiequote:
miss was't wel heel leuk geweestquote:Op woensdag 18 mei 2005 11:25 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
dat was voor t etentje van gister. heb gezegd dat ik geen geld had. geen spijt van gehad
quote:Medewerkers van een Grieks telemarketingbedrijf werden gedwongen om iedere morgen het bedrijfslied te zingen. Ook moesten de werknemers elke ochtend ademhalings- en rek-en-strek-oefeningen doen. Medewerkers die weigerden om mee te doen zouden worden ontslagen.
Volgens de Griekse minister van arbeid zal het openbaar ministerie (OM) een onderzoek instellen naar dit bedrijf. De arbeidsinspectie, die deze omstandigheden bij het bedrijf aantrof, zal al haar bevindingen doorspelen aan het OM.
quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:30 schreef c0mpleX het volgende:
ff tot rust komen nu.. heb weer hard gewerkt
O, dat was weer een anderequote:Op woensdag 18 mei 2005 11:25 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
dat was voor t etentje van gister. heb gezegd dat ik geen geld had. geen spijt van gehad
mjah ik ken het, heb er begin juni een met mijn klasquote:Op woensdag 18 mei 2005 11:30 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
vast wel...maar ik had geen zin ,ik haat 'gezellige verplichtingen'
etentje van klasgenoten. daarom. ik moet ook al zoveel uiteten. deze zaterdag is er weer een familieetentje, volgende week afscheid van collega...quote:
Ja, je had 't gister gezegdquote:Op woensdag 18 mei 2005 11:33 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
etentje van klasgenoten. daarom. ik moet ook al zoveel uiteten. deze zaterdag is er weer een familieetentje, volgende week afscheid van collega...
goed bezigquote:
ik heb er iedere maand één (ze hebben ook nog een naam) en iedere keer de dag voor een supervisiebijeenkomst. dus dan zie ik iedereen de volgende dag weer, om weer ove rhetzelfde te praten.quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:33 schreef snellejelle het volgende:
[..]
mjah ik ken het, heb er begin juni een met mijn klas
erwtensoepquote:Op woensdag 18 mei 2005 11:35 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik ook
maar geen erwtensoep meer...![]()
ey swa.. je weet tochhhhquote:Op woensdag 18 mei 2005 11:36 schreef Houniet het volgende:
supervisiebijeenkomtlange frans en baas b
lange frans, baas b supervisie(bijeenkomst)quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:36 schreef Houniet het volgende:
supervisiebijeenkomtlange frans en baas b
iedere maand? en ze hebben een naamquote:Op woensdag 18 mei 2005 11:35 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik heb er iedere maand één (ze hebben ook nog een naam) en iedere keer de dag voor een supervisiebijeenkomst. dus dan zie ik iedereen de volgende dag weer, om weer ove rhetzelfde te praten.
en een themaquote:Op woensdag 18 mei 2005 11:37 schreef snellejelle het volgende:
[..]
iedere maand? en ze hebben een naam![]()
![]()
jaloeziequote:Op woensdag 18 mei 2005 11:39 schreef nicket84 het volgende:
Ik vind dit ongelooflijke zielige topics... Ze gaan nergends over, en als je naar het aantal kijken!!!!!
damn....![]()
leer nederlandsquote:Op woensdag 18 mei 2005 11:39 schreef nicket84 het volgende:
Ik vind dit ongelooflijke zielige topics... Ze gaan nergends over, en als je naar het aantal kijken!!!!!
damn....![]()
quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:39 schreef nicket84 het volgende:
damn....![]()
Newbiequote:Op woensdag 18 mei 2005 11:39 schreef nicket84 het volgende:
damn....![]()
but we love itquote:Op woensdag 18 mei 2005 11:39 schreef nicket84 het volgende:
damn....![]()
blijf dan wegquote:Op woensdag 18 mei 2005 11:39 schreef nicket84 het volgende:
damn....![]()
quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:39 schreef nicket84 het volgende:
damn....![]()
Nee nieuwe nick....quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:40 schreef Houniet het volgende:
en nog nieuw ook
stoer manquote:Op woensdag 18 mei 2005 11:42 schreef nicket84 het volgende:
[..]
Nee nieuwe nick....
Maar jalours.... neen niet echt.
Ben blij dat ik geen stages meer heb, moet alleen die gasten zoals jullie opdrachten geven![]()
lukt je niet echt dan, want iedereen zit hier op FOK!quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:42 schreef nicket84 het volgende:
[..]
Nee nieuwe nick....
Maar jalours.... neen niet echt.
Ben blij dat ik geen stages meer heb, moet alleen die gasten zoals jullie opdrachten geven![]()
Neen zie jullie topic titels altijd in de laatste topic lijst op fok....quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:42 schreef Oviedeee het volgende:
Maar toch ff kijken wat het inhoud he
en dan moet je reageren??quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:43 schreef nicket84 het volgende:
[..]
Neen zie jullie topic titels altijd in de laatste topic lijst op fok....![]()
quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:43 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
lukt je niet echt dan, want iedereen zit hier op FOK!![]()
Och.. hij is ook een jaartje aan het werk hoorquote:Op woensdag 18 mei 2005 11:42 schreef nicket84 het volgende:
[..]
volgens mij minderquote:Op woensdag 18 mei 2005 11:44 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Och.. hij is ook een jaartje aan het werk hoor
Na mijn eigen 73x te irriteren d8 ik.... Dit moet ik even kwijtquote:
quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:43 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
lukt je niet echt dan, want iedereen zit hier op FOK!![]()
nou gedaan danquote:Op woensdag 18 mei 2005 11:45 schreef nicket84 het volgende:
[..]
Na mijn eigen 73x te irriteren d8 ik.... Dit moet ik even kwijt![]()
thnx voor de infoquote:Op woensdag 18 mei 2005 11:45 schreef nicket84 het volgende:
[..]
Na mijn eigen 73x te irriteren d8 ik.... Dit moet ik even kwijt![]()
Ja papaquote:Op woensdag 18 mei 2005 11:46 schreef snellejelle het volgende:
[..]
nou gedaan danga nu maar weer weg
![]()
Jep, beetje veel gehoord, maar wel aardig nr...beetje langzaaaam alleen...quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:46 schreef Houniet het volgende:
anouk - lost @ 538
Krijg ik nou iets lekkers?quote:
Hier begint het ook bewolkt te worden (in Tiel dus)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |