maar dat is voor mn stage!!!quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:03 schreef Fisher het volgende:
[..]
zegt er 1 wat, je peert 'm zelfs eerder dan dat ik doe
dan is't bespreekbaarquote:Op woensdag 18 mei 2005 11:04 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
maar dat is voor mn stage!!!
per uur krijg ik maar 2.17 euroquote:
rs heb ik ook gehadquote:Op woensdag 18 mei 2005 11:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dank u, trouwens de AA holt achteruit moet ik zeggenik kom er niet zo vaak meer de trance-zaal in de Radstake
![]()
is bijna leuker
![]()
Waar komt u zoal? En waar komt u vandaan?
dat moet ik dus ook doen. Utrecht is niet leuk om te stappenquote:Op woensdag 18 mei 2005 11:06 schreef Houniet het volgende:
[..]
rs heb ik ook gehaden arena, steeds weer nieuwe muntjes enzo, nu weer.. moeten eind mei die witte worden ingeleverd
nieuwe eigenaar. ga nu naar de hoeve en brothers.. zoek steeds verder op
dat mogen jullie zelf uizoekenquote:Op woensdag 18 mei 2005 11:06 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
waarmee?
en peurac, je moet niet zeuren! er zijn veel mensen die minder verdienen (1,30)
hoor ik ook goede verhalen over ja, maar ik ga eigenlijk t liefst naar de Matrix in Nijmegen, btw, ijsmeis we moeten nog afspreken wanneer wij gaanquote:Op woensdag 18 mei 2005 11:06 schreef Houniet het volgende:
[..]
rs heb ik ook gehaden arena, steeds weer nieuwe muntjes enzo, nu weer.. moeten eind mei die witte worden ingeleverd
oke dat schiet dus niet opquote:Op woensdag 18 mei 2005 11:05 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik moet 3 uur lang over mijn en andermans stage praten![]()
heb je jeuk?quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:08 schreef Fisher het volgende:
[..]
dat mogen jullie zelf uizoeken
en ik verdien nog minder 150p/m maak 40u per week reken maar uit...
Dat is jullie eigen schuldquote:Op woensdag 18 mei 2005 11:06 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
waarmee?
en peurac, je moet niet zeuren! er zijn veel mensen die minder verdienen (1,30)
I can't....quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:11 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
je mag ook wel voor mij in de plaats!
ik denk dat je als stagiair al blij mag zijn als je een beetje vergoeding krijgtquote:Op woensdag 18 mei 2005 11:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is jullie eigen schuld![]()
ik krijg 350 euro in de maand voor 45u per week (officieel 40, maar pauzes kennen verkopers niet), maar dan heb ik wel de verantwoordelijkheid voor een heel bedrijf he!!! Normaal verdient een manager in de functie welke ik nu vervul toch al snel zo'n 30k per jaar, ik kom net aan de 4k op deze manier![]()
De Hoeve in ?quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:06 schreef Houniet het volgende:
[..]
tis de bedoeling, hoezo?quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:12 schreef goddess-in-heaven het volgende:
hoi oviedeee
snellejelle, blijf je nog ff?
ook_gek wil ook stappenquote:Op woensdag 18 mei 2005 11:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hoor ik ook goede verhalen over ja, maar ik ga eigenlijk t liefst naar de Matrix in Nijmegen, btw, ijsmeis we moeten nog afspreken wanneer wij gaan
Jeeeeeejquote:Op woensdag 18 mei 2005 11:13 schreef Mr-Z het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ergens in de oceaan ligt een avonturenland
En daar stapt Ovide blij met z'n vrienden door 't zand
O wat maken zij een pret, want plezier daar gaat 't om
Ze lachen zich daar met z'n allen krom
Kijk uit malloot
Een kokosnoot
Wie laat ons lachen, gieren
Ovide en z'n vrienden
Wat zij ook doen, we leven mee
Ja, met Ovide's vrienden op TV ("op TV")
Het eiland is hun speelterrein
Je kunt ze niets verbieden
De vrienden van Ovide
Een hoop kabaal, 't loopt uit de hand
Ovide's vrienden springen uit de band ("uit de band")
("Avonturenland")
Als het regent en de wind schudt het eiland heen en weer
Dan nog zijn ze daar niet bang; ze genieten des te meer
Slaan hun bootjes bijna om en staan alle bomen krom
Dan lachen zij daar met Ovide om
Kijk uit malloot
Een kokosnoot
Wie laat ons lachen gieren
Ovide en z'n vrienden
Wat zij ook doen, we leven mee
Ja, met Ovide's vrienden op TV ("op TV")
Het eiland is hun speelterrein
Je kunt ze niets verbieden
De vrienden van Ovide
Een hoop kabaal, 't loopt uit de hand
Ovide's vrienden springen uit de band ("uit de band")
("Avonturenland")
Ovide's vrienden springen uit de band
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Anders kom ik niet eens opdagenquote:Op woensdag 18 mei 2005 11:12 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik denk dat je als stagiair al blij mag zijn als je een beetje vergoeding krijgt
Goeiemorgen!quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:11 schreef Oviedeee het volgende:
Goedemorgen allemaal, ben net gearriveerd op stage
Weet ik, jullie gaan aanstaande zaterdag toch?quote:
super, allen een beetje saai (niet zo veel publiek) en beetje erg koud aan het eindquote:Op woensdag 18 mei 2005 11:15 schreef snellejelle het volgende:
[..]
alles goed met je? was't leuk in FR? lekker gezwaaid
het blijft onderdeel van je studie, dus wel of niet betaald: je zal wel moeten. toch?quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Anders kom ik niet eens opdagen![]()
Ik zou bij mn vorige werkgever gewoon vol uitbetaald krijgen, maar ik kon deze stage niet laten schieten.
quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Weet ik, jullie gaan aanstaande zaterdag toch?
Ik heb een goed plan, we gaan 4juni naar de Matrixx dan kunnen we meteen door naar Cuijk
Fijn dat het leuk wasquote:Op woensdag 18 mei 2005 11:16 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
super, allen een beetje saai (niet zo veel publiek) en beetje erg koud aan het eindmaar ik mocht joop zijn jasje aan
![]()
Nee ok, dan hebben we wel wat tijd over, maar ik zal je afraden om dan te gaan slapen, dan wordt je zo slecht dat wil je niet wetenquote:Op woensdag 18 mei 2005 11:17 schreef ijsmeis het volgende:
[..].
Mag ik dan in de auto blijven liggen.
Hoe kom je er btw bij dat het 2 uur rijden is ?Of?
groesbeekquote:
lekker warm hoor zo'n jasje, alleen een km te groot maar goed...quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee ok, dan hebben we wel wat tijd over, maar ik zal je afraden om dan te gaan slapen, dan wordt je zo slecht dat wil je niet weten![]()
Oh, maar ik ga dan de hele dag slapenquote:Op woensdag 18 mei 2005 11:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee ok, dan hebben we wel wat tijd over, maar ik zal je afraden om dan te gaan slapen, dan wordt je zo slecht dat wil je niet weten![]()
ik ben der 2 x geweest, en heb me prima vermaakt hoorquote:
Uiteraard, maar het (auto)verkoopvak is een apart iets, dat kun je of je kunt t niet, dus dat t een onderdeel van je studie is klinkt wel leuk, maar gaat hier niet helemaal op dus.quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:17 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
het blijft onderdeel van je studie, dus wel of niet betaald: je zal wel moeten. toch?
ik ben in ieder geval al blij met mn 175 euro p/m, terwijl ik studeer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |