quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:20 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
lekker warm hoor zo'n jasje, alleen een km te groot maar goed...
FR is niet leuk, maar onderling was het leuk
Nee. Ik ga waarschijnlijk naar Emporiumquote:Op woensdag 18 mei 2005 11:20 schreef goddess-in-heaven het volgende:
heeft er iemand zin om dit weekend mee te gaan naar wasteland?
Kheb wel zin, maar moet heel de zaterdag werkenquote:Op woensdag 18 mei 2005 11:20 schreef goddess-in-heaven het volgende:
heeft er iemand zin om dit weekend mee te gaan naar wasteland?
ja, dat dacht ik al....quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Uiteraard, maar het (auto)verkoopvak is een apart iets, dat kun je of je kunt t niet, dus dat t een onderdeel van je studie is klinkt wel leuk, maar gaat hier niet helemaal op dus.
Ben blij dat je het leuk hebt gehadquote:Op woensdag 18 mei 2005 11:20 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
lekker warm hoor zo'n jasje, alleen een km te groot maar goed...
FR is niet leuk, maar onderling was het leuk
ik ga met jou erheen, dan is t niet de bedoeling dat je de stoel plat gooit en gaat maffenquote:Op woensdag 18 mei 2005 11:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Oh, maar ik ga dan de hele dag slapen.
Mag jij de meeting over, ga ik wel slapen.
De meeste auto's ken ik toch wel.
me2quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:21 schreef Megter het volgende:
[..]
Kheb wel zin, maar moet heel de zaterdag werken![]()
Jij ging toch naar Westwood zei je??quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:21 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee. Ik ga waarschijnlijk naar Emporium.
ik ga ook niet naar wasteland hoorquote:Op woensdag 18 mei 2005 11:21 schreef Megter het volgende:
[..]
Kheb wel zin, maar moet heel de zaterdag werken![]()
En dan moet je bij mij slapen zeker?quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik ga met jou erheen, dan is t niet de bedoeling dat je de stoel plat gooit en gaat maffenDan gaan we wel rond een uur of 5weg bij de Matrixx een gaan wat later naar de meeting
O ja, welke smoes ga je gebruiken?quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:23 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik ga ook niet naar wasteland hoorik heb zaterdag familie etentje
Ja ik ga niet in de auto voor je deur slapenquote:Op woensdag 18 mei 2005 11:24 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En dan moet je bij mij slapen zeker?!
okequote:
Uhuhquote:Op woensdag 18 mei 2005 11:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja ik ga niet in de auto voor je deur slapenJe hebt vast wel ergens een logeerbed oid toch?
quote:XXSchoolparty
Radio 538 party
Jeroen Nieuwenhuize
DATE : 20-5-2005
SPECIAL DJ : Jeroen Nieuwenhuize
SPECIAL GUEST DJ : R@lph
ENTRANCE : ¤ 10,- (¤ 8,- met kortingsflyer)
DOORS OPEN : 21.00-03.00
L:EEFTIJD : 16 jaar en ouder
Doegie Peuquote:Op woensdag 18 mei 2005 11:26 schreef PeuRac het volgende:
ik ga maar eens wat doen, mn baas kan elk moment komen![]()
oke, NIET dusquote:
Bye meissiequote:
miss was't wel heel leuk geweestquote:Op woensdag 18 mei 2005 11:25 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
dat was voor t etentje van gister. heb gezegd dat ik geen geld had. geen spijt van gehad
quote:Medewerkers van een Grieks telemarketingbedrijf werden gedwongen om iedere morgen het bedrijfslied te zingen. Ook moesten de werknemers elke ochtend ademhalings- en rek-en-strek-oefeningen doen. Medewerkers die weigerden om mee te doen zouden worden ontslagen.
Volgens de Griekse minister van arbeid zal het openbaar ministerie (OM) een onderzoek instellen naar dit bedrijf. De arbeidsinspectie, die deze omstandigheden bij het bedrijf aantrof, zal al haar bevindingen doorspelen aan het OM.
quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:30 schreef c0mpleX het volgende:
ff tot rust komen nu.. heb weer hard gewerkt
O, dat was weer een anderequote:Op woensdag 18 mei 2005 11:25 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
dat was voor t etentje van gister. heb gezegd dat ik geen geld had. geen spijt van gehad
mjah ik ken het, heb er begin juni een met mijn klasquote:Op woensdag 18 mei 2005 11:30 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
vast wel...maar ik had geen zin ,ik haat 'gezellige verplichtingen'
etentje van klasgenoten. daarom. ik moet ook al zoveel uiteten. deze zaterdag is er weer een familieetentje, volgende week afscheid van collega...quote:
Ja, je had 't gister gezegdquote:Op woensdag 18 mei 2005 11:33 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
etentje van klasgenoten. daarom. ik moet ook al zoveel uiteten. deze zaterdag is er weer een familieetentje, volgende week afscheid van collega...
goed bezigquote:
ik heb er iedere maand één (ze hebben ook nog een naam) en iedere keer de dag voor een supervisiebijeenkomst. dus dan zie ik iedereen de volgende dag weer, om weer ove rhetzelfde te praten.quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:33 schreef snellejelle het volgende:
[..]
mjah ik ken het, heb er begin juni een met mijn klas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |