have fun..quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:56 schreef Geitje82 het volgende:
Ik ga naar vergaderingtot over een paar uur!
![]()
quote:
quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:56 schreef c0mpleX het volgende:
Ze hebben hier een gat in de vloer gevonden.. gaat nu allemaal suiker doorheen
doei geitje, tot morgen, denk ik (ben om half 2 weg)quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:56 schreef Geitje82 het volgende:
![]()
Achterhoek ArenA (Dinxperlo), Havana's (Doetinchem), Vergane Glorie XL (Doetinchem), Matrix (Nijmegen), daar ga ik meestal heen voor een hele avond, vaker hang ik gewoon ergen in Doetinchem rond.quote:
quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:59 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
en daaronder zit een vergaderzaal waar ze bezig waren
hehe, have fun jitzquote:Op woensdag 18 mei 2005 10:59 schreef jitzzzze het volgende:
Maar lieve medestagiairs,
Ik ga nu echt wat doen, ik ben al de hele ochtend bezig met een inleiding. En ik wil hem wel even afmaken voor de lunch.
Ik wens jullie allemaal een fijne dag, en tot vanmiddag ergens.
quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]als je omrekent wat ik per uur verdien dan krijg je bijna niks
![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:59 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
en daaronder zit een vergaderzaal waar ze bezig waren
u heeft goede smaakquote:Op woensdag 18 mei 2005 10:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Achterhoek ArenA (Dinxperlo), Havana's (Doetinchem), Vergane Glorie XL (Doetinchem), Matrix (Nijmegen), daar ga ik meestal heen voor een hele avond, vaker hang ik gewoon ergen in Doetinchem rond.
Succes en loop ze alvast!quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:56 schreef Geitje82 het volgende:
![]()
zegt er 1 wat, je peert 'm zelfs eerder dan dat ik doequote:Op woensdag 18 mei 2005 11:02 schreef goddess-in-heaven het volgende:
doei jitze (nep stagiair)
Dank u, trouwens de AA holt achteruit moet ik zeggenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |