Doe jij even je broer omturnen voor mij. W. is passéé, MUUS is in. Enzo.quote:Op woensdag 18 mei 2005 00:17 schreef keizerpinguin het volgende:
fippo
hahah te laat!!quote:Op woensdag 18 mei 2005 00:18 schreef beaverhausen het volgende:
flippo
Je avatar!!quote:Op woensdag 18 mei 2005 00:18 schreef beaverhausen het volgende:
flippo
Ik zie die slotjes niet, dus dan post ik gewoon verder idd.quote:Op woensdag 18 mei 2005 00:18 schreef Ang3l het volgende:
Klere!
Nou was er dus weer een 301ste post in het vorige topic!!!
Dus eigenlijk was MUUS de laatste
Hadden we laatst ook al zoiets
pipoquote:
quote:
Johannes Paulus II zou vandaag 85 zijn geworden.quote:Op woensdag 18 mei 2005 00:12 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk wie er jarig zijn.
mmm tja wat zal ik zeggen..... jou ken ik niet en W tja is toch wel erg leuk!! hij zind mij altijd zo gezellig kun je het voorstellen ik en gezellig!!!!! ja dus....quote:Op woensdag 18 mei 2005 00:18 schreef MUUS het volgende:
[..]
Doe jij even je broer omturnen voor mij. W. is passéé, MUUS is in. Enzo.
nopequote:
Neuhquote:Op woensdag 18 mei 2005 00:19 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik zie die slotjes niet, dus dan post ik gewoon verder idd.
Maak 't uit, joh.
Wat is't toch ook een sloet he, die Beavquote:
quote:
WAUWquote:
you have no idea.quote:Op woensdag 18 mei 2005 00:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat is't toch ook een sloet he, die Beav
Inderdaad... een sloetquote:Op woensdag 18 mei 2005 00:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat is't toch ook een sloet he, die Beav
Slecht. Dat kan ik zonder kokhalzen heurquote:
Sloetjes zijn oké!quote:
Die is wat onduidelijk.quote:
quote:
Tieten!quote:
wie zegt dat dat kokhalzen is mischien moest ze wel gewoon lachen om wat ze aan het doen was,,,quote:Op woensdag 18 mei 2005 00:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Slecht. Dat kan ik zonder kokhalzen heur![]()
En? Is het wat?quote:
Volgens mij is ze ook aan het lachen.quote:Op woensdag 18 mei 2005 00:27 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
wie zegt dat dat kokhalzen is mischien moest ze wel gewoon lachen om wat ze aan het doen was,,,![]()
Shizzle Sloetjes 4-Evah!quote:
quote:
*plakbandje van keizerdinges mondje trek*quote:Op woensdag 18 mei 2005 00:29 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
mmm.......ik zal ff zeggen wat ik er van vind ik vind z...![]()
Ga je broer hersenspoelen! Nu!quote:Op woensdag 18 mei 2005 00:29 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
Wie A zegt...........quote:Op woensdag 18 mei 2005 00:29 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
aaaauuuuuuwwwwwwwwwwwquote:Op woensdag 18 mei 2005 00:31 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*plakbandje van keizerdinges mondje trek*
Doe maar vertellen jungske..
quote:Op woensdag 18 mei 2005 00:32 schreef creno het volgende:
goh... madonna pijpt volgens mij beter dan dat ze masturbeerd
Dan moet je verder zoeken.quote:Op woensdag 18 mei 2005 00:34 schreef creno het volgende:
ik ben nog steeds niet tevreden met mun avatar
Trusten Wax.quote:Op woensdag 18 mei 2005 00:34 schreef Waxxer het volgende:
Nou, tijd voor het warme bed he dan maar
Slaap lekker![]()
Trustequote:Op woensdag 18 mei 2005 00:34 schreef Waxxer het volgende:
Nou, tijd voor het warme bed he dan maar
Slaap lekker![]()
wellusquote:Op woensdag 18 mei 2005 00:40 schreef beaverhausen het volgende:
He! psst heey! petre!
je ava! doetut niet
Alsof ik niet F5!quote:
Staat hier niks tussen?quote:Op woensdag 18 mei 2005 00:45 schreef creno het volgende:
grrr... ik wil naar bed...maar eerst een nieuwe avatar
got it !quote:Op woensdag 18 mei 2005 00:46 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Staat hier niks tussen?
http://www.mad-eyes.net/goodies/av/avba02.htm
Dies welquote:Op woensdag 18 mei 2005 00:50 schreef MUUS het volgende:
Wil ik deze?
Hij is zo zo zo... kleurig... en bewegend enzo.
trustenquote:
euhm.. foutje van Breulsje?quote:Op woensdag 18 mei 2005 00:55 schreef creno het volgende:
waarom krijg ik elke keer dit
[afbeelding]
te zien als ik iets gepost heb ?
nu pak ik dus een quote en zal ie het dus weer doen, mijn reactie word wel geplaatst, maar in plaats dat ik terugschiet naar het forum krijg ik dat gekke schermpje ?quote:
Ik heb er geen last van in ieder geval. Maar misschien komt het omdat ik Firefox gebruik.quote:Op woensdag 18 mei 2005 00:58 schreef creno het volgende:
[..]
nu pak ik dus een quote en zal ie het dus weer doen, mijn reactie word wel geplaatst, maar in plaats dat ik terugschiet naar het forum krijg ik dat gekke schermpje ?
hebben de anderen dit ook ? (zo te zien heeft keizerpinguin er geen last van)
Have phunquote:Op woensdag 18 mei 2005 01:00 schreef creno het volgende:creno loves himself
dat werkt dus
nu ga ik masturberen van vreugde
tot morguh
Als ik je quote zie ik een W. Masturberen en W.quote:Op woensdag 18 mei 2005 01:00 schreef creno het volgende:creno loves himself
dat werkt dus
tot morguh
Laat MUUS het maar niet horen.quote:Op woensdag 18 mei 2005 01:00 schreef creno het volgende:creno loves himself
dat werkt dus
tot morguh
quote:Op woensdag 18 mei 2005 01:01 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Laat MUUS het maar niet horen.
Wel opruimen na afloop he?
Te laat dus.quote:Op woensdag 18 mei 2005 01:01 schreef MUUS het volgende:
[..]
Als ik je quote zie ik een W. Masturberen en W.
Tssssssssssssssssssssk..
Nou welterusten dan maar..
Lieve schat. Ik zie je avatar nog steeds nietquote:Op woensdag 18 mei 2005 01:01 schreef petre86 het volgende:
veel plezier creno, en sweet dreams
deze is trouwens ook mooi:[afbeelding]
Ja dies mooi, uit bedtime story.quote:Op woensdag 18 mei 2005 01:03 schreef keizerpinguin het volgende:
hoe vinden jullie mijn nieuwe?!
Nou klink ja als mijn oude geschiedenis leraar.quote:Op woensdag 18 mei 2005 01:03 schreef MUUS het volgende:
MUUS hoort, ziet en weet altijd alles, poepelemoentje.
Dat weet je zo langzamerhand toch wel.
Bij mij doet ie het niet.quote:Op woensdag 18 mei 2005 01:03 schreef keizerpinguin het volgende:
hoe vinden jullie mijn nieuwe?!
Nee, ik heb geen Belgisch accent.quote:Op woensdag 18 mei 2005 01:05 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nou klink ja als mijn oude geschiedenis leraar.
Die zei dat ook altijd..
Je hebt toch geen snor en een Belgisch accent he?!
Zeg dat het niet zo is MUUS! Zeg dat het niet zo is!
Maar die snor, laat je die speciaal voor creno staan dan?quote:
Ze roeleert dan ook.quote:Op woensdag 18 mei 2005 01:07 schreef Excess_All het volgende:
wat veel madonna allemaal
Hoezo dat dan?quote:Op woensdag 18 mei 2005 01:07 schreef SlimShady het volgende:
En iedereen vraagt zich nu af hoe MUUS in het echt heet.
Nou, ik wel...
ik niet.quote:Op woensdag 18 mei 2005 01:07 schreef SlimShady het volgende:
En iedereen vraagt zich nu af hoe MUUS in het echt heet.
Nou, ik wel...
*hap*quote:Op woensdag 18 mei 2005 01:08 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Maar die snor, laat je die speciaal voor creno staan dan?
Ik hap altijd zo leuk.quote:Op woensdag 18 mei 2005 01:09 schreef MUUS het volgende:
[..]
*hap*
Maar nee. Mijn tieten laat ik wel staan voor creno.
Marie-Louise. Maar dan Nederlands.quote:Op woensdag 18 mei 2005 01:11 schreef SlimShady het volgende:
[..]
gewoon nieuwsgierig...............................
Zit creno te ruften?quote:Op woensdag 18 mei 2005 01:11 schreef keizerpinguin het volgende:
oh my god loop ik net langs de wc...... en wat denk je wat ik hoor.....![]()
Nee, alsjeblieft niet!quote:Op woensdag 18 mei 2005 01:15 schreef MUUS het volgende:
[..]
Zit creno te ruften?
Details, man, details!.
Hoe help je iemand aan nachtmerriesquote:Op woensdag 18 mei 2005 01:15 schreef MUUS het volgende:
[..]
Zit creno te ruften?
Details, man, details!.
nee niet te ruften hijg puf enzo..... hussel maar ff met de letter zoals in rukkenquote:Op woensdag 18 mei 2005 01:15 schreef MUUS het volgende:
[..]
Zit creno te ruften?
Details, man, details!.
Waarom doet ie dat op de wc?quote:Op woensdag 18 mei 2005 01:20 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
nee niet te ruften hijg puf enzo..... hussel maar ff met de letter zoals in rukken![]()
*terugkijk*quote:
Kijk, zij snapt het.quote:Op woensdag 18 mei 2005 01:24 schreef MUUS het volgende:
Rukken moet je in je bed doen! Of onder de douche! Met de douchekop op massagestand!
Hoeft niet.quote:Oh, dit was [HOMO] he?Nah ja, skip dat laatste dan maar.
iemand heeft hier ervaringquote:Op woensdag 18 mei 2005 01:25 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Kijk, zij snapt het.
[..]
Hoeft niet..
Een temoerie? Een slemeier?quote:Op woensdag 18 mei 2005 01:26 schreef MUUS het volgende:
Ben ik een sloerie of meer een temeier, bief?
quote:
Dat vind ik nou ook, bief.quote:Op woensdag 18 mei 2005 01:28 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Een temoerie? Een slemeier?
Volgens mij val je in een geheel eigen categorie.
Wie niet.quote:
Tsss.. de jeugd van tegenwoordig.quote:Op woensdag 18 mei 2005 01:30 schreef MUUS het volgende:
[..]
Dat vind ik nou ook, bief.
Je laatste MSN-gesprek!!.
Als je les moet hebben is het diep triest met je gesteld.quote:Op woensdag 18 mei 2005 01:30 schreef petre86 het volgende:
omfg.. rukken onder de douche.. les 1 met muus en beav..
creno doet het voor op de wc
quote:
Doe maar douchen gaan.quote:
je kan altijd van elkaar leren hequote:Op woensdag 18 mei 2005 01:32 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Als je les moet hebben is het diep triest met je gesteld..
Had je dat niet eerder kunnen posten?quote:Op woensdag 18 mei 2005 01:35 schreef petre86 het volgende:
[..]
je kan altijd van elkaar leren he
technieken uitwisselen..
http://www.jackinworld.com/
Kom je iets tekortquote:Op woensdag 18 mei 2005 01:35 schreef petre86 het volgende:
[..]
je kan altijd van elkaar leren he
technieken uitwisselen..
http://www.jackinworld.com/
quote:Op woensdag 18 mei 2005 01:36 schreef beaverhausen het volgende:
Deze avond is niet echt goed voor mijn reputatie geloof ik he?.
quote:
quote:Op woensdag 18 mei 2005 01:24 schreef MUUS het volgende:
Rukken moet je in je bed doen! Of onder de douche! Met de douchekop op massagestand!
Oh, dit was [HOMO] he?Nah ja, skip dat laatste dan maar.
euhm.. heloow!quote:
quote:Op woensdag 18 mei 2005 01:24 schreef MUUS het volgende:
Oh, dit was [HOMO] he?Nah ja, skip dat laatste dan maar.
shame is voor heaumeauxquote:
Issie trouwens nog steeds bezig?quote:
Ik wil al tijden dat grapje hier maken, maar ik vond 'm té flauw.quote:
Creno.....een hele nacht vol genotquote:Op woensdag 18 mei 2005 01:45 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Issie trouwens nog steeds bezig?
Alsof mij dat tegenhoudtquote:Op woensdag 18 mei 2005 01:46 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik wil al tijden dat grapje hier maken, maar ik vond 'm té flauw..
Dat verwacht je toch ook niet?quote:
Ach mauw niet zo mietje.quote:Op woensdag 18 mei 2005 01:48 schreef keizerpinguin het volgende:
Ik heb wat los gemaakt hier op het forum!
nee hij is alweer naar zijn kamer vertrokken!!!
hahah om my god if only he knew!!!![]()
oh jee kunnen we dit toppic niet snel wissen!!!!
ben bang dat ik morgen heel boos uitb mijn bed word geslagen?!
ik en mijn grote mond!!![]()
Misschien was het lang geleden he, wie weetquote:Op woensdag 18 mei 2005 01:49 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat verwacht je toch ook niet?
Ik had gedacht 2 minuten..3 minuten hooguit.
Klets, flets, klodder..klaar.
Maar nee dus.
Go creno!.
Dan duurt het toch alleen maar korter?quote:Op woensdag 18 mei 2005 01:53 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Misschien was het lang geleden he, wie weet![]()
quote:Op woensdag 18 mei 2005 01:54 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dan duurt het toch alleen maar korter?.
Als ie helemaal leeg moet blijft het maar komenquote:Op woensdag 18 mei 2005 01:54 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dan duurt het toch alleen maar korter?.
je kan het ook uitsmeren (quote:Op woensdag 18 mei 2005 01:56 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Als ie helemaal leeg moet blijft het maar komen
"Schat, als ik dood ga, mag je je koffiekopje op mijn hoofd zetten.quote:Op woensdag 18 mei 2005 01:59 schreef keizerpinguin het volgende:
De glazen doodskist
Toen de echtgenote van de 32-jarige Jeff Green uit Arizona overleed, aarzelde Jeff geen moment. In plaats van een begravenis, liet hij het lichaam van zijn vrouw mummificeren. Het lichaam van zijn vrouw plaatste hij in een glazen doodskist, die hij als tafel in zijn woonkamer plaatste.
"Ik kon de pijn van de dood van mijn vrouw niet verdragen. Daarom bracht ik haar weer thuis. Het koste me meer dan 6.000 dollar, maar het is het meer dan waard", aldus Jeff.
oh my god ben je dan niet ziek?!!!
oh ieeuuuwwwquote:Op woensdag 18 mei 2005 02:02 schreef MUUS het volgende:
[..]
"Schat, als ik dood ga, mag je je koffiekopje op mijn hoofd zetten.."
Als dat geen liefde is..quote:Op woensdag 18 mei 2005 02:02 schreef MUUS het volgende:
[..]
"Schat, als ik dood ga, mag je je koffiekopje op mijn hoofd zetten.."
quote:Op woensdag 18 mei 2005 01:51 schreef MUUS het volgende:
GOEIEMORGEN CRENO!!!
LEKKER GERUKT OP DE WC, SCHAT?
quote:Op woensdag 18 mei 2005 01:51 schreef MUUS het volgende:
GOEIEMORGEN CRENO!!!
LEKKER GERUKT OP DE WC, SCHAT?
Uhhuh.quote:Op woensdag 18 mei 2005 08:10 schreef creno het volgende:
[..]
I DID NOT !
tenminste niet op de wc![]()
ik snap nu ineens waarom keizerpinguin zo snel dat scherm wegklikte toen ik langsliep naar mijn kamer toe...
maar goed, hopelijk hebben jullie er lol om gehad en goedemorgen
je kan gewoon nederlands tegen ons praten hoorquote:Op woensdag 18 mei 2005 09:23 schreef Waxxer het volgende:
,,Bonjour, avec l'ANWB Voiture Reparité et problèmes de familiair, Prego du Foque, qu'est-cd que c'est?"
Of zoiets
Ik dacht al... tegen wie loop je toch te ouwehoeren...quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:13 schreef Prego het volgende:
dat zijn de betere ochtenden, mijn ritueel is elke dag om het 1e uur tegen niemand te praten..
lang leve alleen wonen!!
oi! ik ben al 2.5 uur wakkerquote:Op woensdag 18 mei 2005 10:19 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Ik dacht al... tegen wie loop je toch te ouwehoeren...
Ik ga met een boel dansers een weekend lang in 1 huisjequote:
Ik zei een leuk weekend!!!quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga met een boel dansers een weekend lang in 1 huisje![]()
![]()
Zaterdag filmopname's, zondag vrijgezellenfeest...quote:
rare naam eigenlijk een vrijgezellenfeest.. alsof je voor het huwelijk vrijgezel bent, ik neem aan dat die 2 toch al geruime tijd een relatie hebben. of is dit een blind-huwelijk?quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:53 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Zaterdag filmopname's, zondag vrijgezellenfeest...
Heb 26 mei m'n eerste homohuwelijk ghehe. En daarvoor gaan we een grappig filmpje in elkaar zetten, en zondag mogen ze nog even de vrijgezelle homo uithangen
't Is een erg stomme benaming eigenlijk ja... Ze hebben al geruime tijd een relatie...quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:24 schreef Prego het volgende:
[..]
rare naam eigenlijk een vrijgezellenfeest.. alsof je voor het huwelijk vrijgezel bent, ik neem aan dat die 2 toch al geruime tijd een relatie hebben. of is dit een blind-huwelijk?
Tuulk creno, tuulk.quote:Op woensdag 18 mei 2005 08:10 schreef creno het volgende:
[..]
I DID NOT !
tenminste niet op de wc![]()
ik snap nu ineens waarom keizerpinguin zo snel dat scherm wegklikte toen ik langsliep naar mijn kamer toe...
maar goed, hopelijk hebben jullie er lol om gehad en goedemorgen
Tot hoever mogen ze gaan op het vrijgezellenfeest?quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:30 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
't Is een erg stomme benaming eigenlijk ja... Ze hebben al geruime tijd een relatie...
Nou ja ach... 't wordt wel grapzig![]()
quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:59 schreef keizerpinguin het volgende:
[afbeelding]
kei leif vind ik dat twee homo's die gaan trouwen!! bijna net zo lief als hetero koppels!
't Zijn brave tiepjes hoorquote:Op woensdag 18 mei 2005 11:52 schreef Cazman het volgende:
[..]
Tot hoever mogen ze gaan op het vrijgezellenfeest?
Ja, als ik dat wist...quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:02 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
i stiil love you!!
je ne sais pas pourquoi!?
weet ook niet wat dat isquote:
* Sunjammer doet de bambi-oogjes truc weer eensquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:07 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
weet ook niet wat dat is
*kijkt nog eens in zijn agenda twijfeld of hij trouwdatum toch weer zal vermelden*![]()
Vluggertje?quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:14 schreef creno het volgende:
eej keizerpingwing... moet je nu niet naar de wc![]()
![]()
ff pauze en zo weer aan het werk... gelukkig maar tot een uur of drie
en damn dat werkt weer...........ik smeltquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:08 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
* Sunjammer doet de bambi-oogjes truc weer eens![]()
Aan de planner binden, zou je dat wel doen?quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:17 schreef Waxxer het volgende:
Ik ga zo helemaal alleen
met trein en tram naar Astelveen
Misschien heb ik pech
en vergeet ik de juiste weg
Ach, ik zal me aan de planner binden
en zo de eindbestemming vinden
nee ik wacht tot je weg bent dan kan ik gaan cam sexen met sujammer!quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:14 schreef creno het volgende:
eej keizerpingwing... moet je nu niet naar de wc![]()
![]()
ff pauze en zo weer aan het werk... gelukkig maar tot een uur of drie
quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:27 schreef Semisane het volgende:
Tralalala....tvpje...want ik heb toch niks te zeggen.
quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Aan de planner binden, zou je dat wel doen?
Ik kan me nog herinneren van toen...
we wilden naar amerika, samen met z'n twee
hup naar de NS site, printen en hopsakee
vertrekken, in de trein, tasje al gepakt
van stationnetje naar stationnetje, bepakt en bezakt
vliegtickets op zak, paspoortje bij
en daar gingen we, vrolijk en blij
uitstappen op het eindpunt, alles volgens plan
maar bij aankomst, geen vrijheidsbeeld, geen empire state, geen enge presidenten-man!
de mensen praatten ook geen engels, duits leek het wel
we spraken iemand aan, "Sag mal! Vertel!"
"Ben ik hier in amerika, zit ik hier wel goed?"
en prompt zei de man, met een dikke duitsige snoet
"Amerika wel, da he je gevonde"
"Maar je bent zeker door de NS planner gezonde"
Ik ga nooooooit meer de NS planner vertroouwen
Nou zou ik hier wel iets op kunnen zeggen...maar ik doe het niet...ik negeer het gewoon.quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:29 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Tja, mijn virtuele persoonlijkheid wordt genegeerdDus ik kan lullen als Brugman weet je
En verder ben ik eigenlijk ook informatieloos
Uh uh uhhu, go with the flohoow!quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:34 schreef Semisane het volgende:
[..]
Nou zou ik hier wel iets op kunnen zeggen...maar ik doe het niet...ik negeer het gewoon.
quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:01 schreef Waxxer het volgende:
Nou, j'ai parti!
Of was het nou: je suis parti!
Also, ich gehe zum Zug!
Zo... always worksquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:27 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
en damn dat werkt weer...........ik smelt![]()
over twee jaar als je me op een bijzonder manier vraagt!! remember?!
ZET IN JE AGENDA!!!
En zelfs dan kan de NS planner liegenquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:31 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
Awww....Wat een leuk gedicht!!!!
Ik ga gewoon naar Amsterdam, ik bedoel, het is niet de 4cht3rh03k
![]()
Ik zie wel waar ik uitkom, dus als ik word geliquideerd hoor je het wel!
Getting cold feet?quote:
is dat zo...?quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Getting cold feet?
Weten we iig wie de man in de trouwerij is en wie dus de jurk aan moet
Dat ga ik nu niet verklappen... en ik moet je nog op originele wijze vragen natuurlijkquote:
ok you,ve got me!!quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:23 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Dat ga ik nu niet verklappen... en ik moet je nog op originele wijze vragen natuurlijk
22 oktober 2007.quote:
Me neither....quote:Op woensdag 18 mei 2005 14:00 schreef Prego het volgende:
ik heb geen zin meer
in wat?quote:Op woensdag 18 mei 2005 14:00 schreef Prego het volgende:
ik heb geen zin meer
Fix voor mij even kipnuggets met zoetzure sausquote:Op woensdag 18 mei 2005 14:21 schreef keizerpinguin het volgende:
ik ben lekker vrij en ga mijn buikje weer vullen bij de MAC!!!!!! doei
En toch moet ik bekennen dat ik echt geen idee heb wie Thehe Big Bad Bruce is......Maar dat ligt vast aan mij...quote:Op woensdag 18 mei 2005 14:28 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
Thehe Big Bad Bruce met onz ekleine danshummeltjes
Da's de eigenaar van mijn benenquote:Op woensdag 18 mei 2005 15:08 schreef Semisane het volgende:
[..]
En toch moet ik bekennen dat ik echt geen idee heb wie Thehe Big Bad Bruce is......Maar dat ligt vast aan mij...![]()
Ach...ook leuk om te weten wie jou benen doet.quote:Op woensdag 18 mei 2005 15:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's de eigenaar van mijn benen(mijn dansleraar... dansdocent... choreograaf... hoe je't ook noemen wil)
En de benen deed van Cilla en Rachelle en die 3 kleuters van Jumboquote:Op woensdag 18 mei 2005 15:12 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ach...ook leuk om te weten wie jou benen doet.
Ja joh...gooi er nog wat namen tegenaan....waarom niet...ik was toch al verward....het kan er wel bij...ik kan het best aan.....maak me maar helemaal gestoort...maakt niet uit...niemand die zal klagen...echt....ga door....ik ben de klappen van dequote:Op woensdag 18 mei 2005 15:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
eigenaar van de school waar ook Chipz en Jumbo begonnen zijn... qua dans dan he, niet qua muziek!!!)
quote:Op woensdag 18 mei 2005 15:17 schreef Ang3l het volgende:
Zullen we dan, als we toch met namen bezig zijn, de naam van de nieuwe boyband maar meteen bedenken? Angel and the semisanes?
Klinkt wel jaren 50.....daar hou ik wel van.....we doen het gewoon.quote:Op woensdag 18 mei 2005 15:17 schreef Ang3l het volgende:
Zullen we dan, als we toch met namen bezig zijn, de naam van de nieuwe boyband maar meteen bedenken? Angel and the semisanes?
die heb ik live gezien en gehoord op 5 mei.. alanis isquote:Op woensdag 18 mei 2005 15:17 schreef Semisane het volgende:
"Hand In My Pocket"
I'm broke but I'm happy
I'm poor but I'm kind
Klonen? Pruikjes?quote:Op woensdag 18 mei 2005 15:21 schreef creno het volgende:
zijn er meerdere semisanes dan ?
Nog niet..."But I'am/we are here to take over the world!" Muwhahahahahahahahaquote:Op woensdag 18 mei 2005 15:21 schreef creno het volgende:
zijn er meerdere semisanes dan ?
" what are we goeing to do tonight?"quote:Op woensdag 18 mei 2005 15:56 schreef Semisane het volgende:
[..]
Nog niet..."But I'am/we are here to take over the world!" Muwhahahahahahahaha![]()
Pfffrrrrt.quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:02 schreef petre86 het volgende:
[..]
" what are we goeing to do tonight?"
"we are going to take over the world!!"
"whahahaha!!"
"were stinky and the brain.. brain brain brain brain briain brain brain
Pinky and the Brain.....quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:02 schreef petre86 het volgende:
[..]
"we are going to take over the world!!"
"whahahaha!!"
"were stinky and the brain.. brain brain brain brain briain brain brain
Een niet veel soeps kapsel.quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:02 schreef creno het volgende:
pruikjes ? wat voor haar heeft semisane dan ?
niet soeps... hedduh mijn haar nog nie gezien zekerquote:Op woensdag 18 mei 2005 16:12 schreef Semisane het volgende:
[..]
Een niet veel soeps kapsel.
Zie 1 van die foto's in het fotoboek maar![]()
neuh...quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:15 schreef creno het volgende:
[..]
niet soeps... hedduh mijn haar nog nie gezien zeker
Ik probeer jullie op het rechte pad te brengen, snap dat danquote:Op woensdag 18 mei 2005 16:35 schreef Semisane het volgende:
Wij homo's gebruiken toch geen condooms...das toch bekent.
zegquote:Op woensdag 18 mei 2005 16:35 schreef Semisane het volgende:
Wij homo's gebruiken toch geen condooms...das toch bekent.
Heb er net 60 gewist. Lijkt er wel op. Hoewel, virus? Geen bijlage en het bestand is maar 1 of 2 kb...quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:39 schreef Cazman het volgende:
gaat er toevallig een mailvirus rond die nationalistische duitse mail verspreid?
jep.quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:39 schreef Cazman het volgende:
gaat er toevallig een mailvirus rond die nationalistische duitse mail verspreid?
quote:New virus spreads right-wing propaganda using previously 'clean' ip addresses to foil email spam filters
Since Sunday morning on 15th May MessageLabs began intercepting a large number of German right-wing spam emails being generated from machines infected with a new variant of the Sober worm. The sober worm, which has been around since 2003, shows a uniqueness in its strategy.
*LOL* Doet me denken aan een ex-collega van me. Die vroeg heel beschaamd hetzelfde, maar dan had zij kaneel-glijmiddel over... een hele grote pot!quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:34 schreef wonderer het volgende:
'lo
Paar topics gemist, internet was down.
Wilden gister een nieuw soort condoom proberen, de Amerikaanse Durex. Maar dat was niet echt prettig. Nou hebben we er nog elf overIemand interesse?
De durex condoom die we geprobeerd hadden, was wel prima, zat alleen nogal strak. Voornamelijk tegen de rotzooi, ik ben aan de pil en elkaars eerste zijn, heeft zo zijn voordelenquote:Op woensdag 18 mei 2005 16:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*LOL* Doet me denken aan een ex-collega van me. Die vroeg heel beschaamd hetzelfde, maar dan had zij kaneel-glijmiddel over... een hele grote pot!
The same thing we do every night, Pinky. Try to take over the world!quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:11 schreef Semisane het volgende:
[..]
Pinky and the Brain.....
"We'll do what we always do....we are going to take over the world!!"
Actually
Das het Sober virus...en elk jaar is het weer raak....dat komt omdat de gemiddelde huis/tuin en keuken internetter doodleuk weigert hun virusscanners up-to-date te houden. Weigeren ja, want zelf al wijzen we ze op ge concequenties, overhandigen we de virus updates bijna op een zilver dienblad aan, doet men het nog niet.quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:39 schreef Cazman het volgende:
\quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:45 schreef Nuvole het volgende:
[..]
The same thing we do every night, Pinky. Try to take over the world!
Actually.![]()
![]()
Ik heb toen echt heel stom die pot van haar gekregen, en opgehaald op mijn oude werk. Kom je je oude baas tegen "heeey wat doe jij nou hier?!" Nou eh.....quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
De durex condoom die we geprobeerd hadden, was wel prima, zat alleen nogal strak. Voornamelijk tegen de rotzooi, ik ben aan de pil en elkaars eerste zijn, heeft zo zijn voordelen
Awesomequote:Op woensdag 18 mei 2005 16:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb toen echt heel stom die pot van haar gekregen, en opgehaald op mijn oude werk. Kom je je oude baas tegen "heeey wat doe jij nou hier?!" Nou eh.....Kan slechts zeggen " Ik kom ff die grote pot glijmiddel hot cinnamon ophalen die je receptioniste niet fijn vind!"
Nee in dit geval verstuurt het enkel Duitstalige, veelal rasistische spam.quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:47 schreef wonderer het volgende:
Hey Semisane, zit dat virus dan in elk van die mailtjes, en hoe raak je dan besmet zonder bijlage te openen? Gaatje in outlook?
cheater. jij hebt het opgezochtquote:Op woensdag 18 mei 2005 16:45 schreef Nuvole het volgende:
[..]
The same thing we do every night, Pinky. Try to take over the world!
Actually.![]()
![]()
Die hot cinnamon staat nog steeds ongebruikt in de kast hoorquote:Op woensdag 18 mei 2005 16:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
AwesomeWij gebruiken gewoon KY. Hartstikke duur trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |