Ik hap altijd zo leuk.quote:Op woensdag 18 mei 2005 01:09 schreef MUUS het volgende:
[..]
*hap*
Maar nee. Mijn tieten laat ik wel staan voor creno.
Marie-Louise. Maar dan Nederlands.quote:Op woensdag 18 mei 2005 01:11 schreef SlimShady het volgende:
[..]
gewoon nieuwsgierig...............................
Zit creno te ruften?quote:Op woensdag 18 mei 2005 01:11 schreef keizerpinguin het volgende:
oh my god loop ik net langs de wc...... en wat denk je wat ik hoor.....![]()
Nee, alsjeblieft niet!quote:Op woensdag 18 mei 2005 01:15 schreef MUUS het volgende:
[..]
Zit creno te ruften?
Details, man, details!.
Hoe help je iemand aan nachtmerriesquote:Op woensdag 18 mei 2005 01:15 schreef MUUS het volgende:
[..]
Zit creno te ruften?
Details, man, details!.
nee niet te ruften hijg puf enzo..... hussel maar ff met de letter zoals in rukkenquote:Op woensdag 18 mei 2005 01:15 schreef MUUS het volgende:
[..]
Zit creno te ruften?
Details, man, details!.
Waarom doet ie dat op de wc?quote:Op woensdag 18 mei 2005 01:20 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
nee niet te ruften hijg puf enzo..... hussel maar ff met de letter zoals in rukken![]()
*terugkijk*quote:
Kijk, zij snapt het.quote:Op woensdag 18 mei 2005 01:24 schreef MUUS het volgende:
Rukken moet je in je bed doen! Of onder de douche! Met de douchekop op massagestand!
Hoeft niet.quote:Oh, dit was [HOMO] he?Nah ja, skip dat laatste dan maar.
iemand heeft hier ervaringquote:Op woensdag 18 mei 2005 01:25 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Kijk, zij snapt het.
[..]
Hoeft niet..
Een temoerie? Een slemeier?quote:Op woensdag 18 mei 2005 01:26 schreef MUUS het volgende:
Ben ik een sloerie of meer een temeier, bief?
quote:
Dat vind ik nou ook, bief.quote:Op woensdag 18 mei 2005 01:28 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Een temoerie? Een slemeier?
Volgens mij val je in een geheel eigen categorie.
Wie niet.quote:
Tsss.. de jeugd van tegenwoordig.quote:Op woensdag 18 mei 2005 01:30 schreef MUUS het volgende:
[..]
Dat vind ik nou ook, bief.
Je laatste MSN-gesprek!!.
Als je les moet hebben is het diep triest met je gesteld.quote:Op woensdag 18 mei 2005 01:30 schreef petre86 het volgende:
omfg.. rukken onder de douche.. les 1 met muus en beav..
creno doet het voor op de wc
quote:
Doe maar douchen gaan.quote:
je kan altijd van elkaar leren hequote:Op woensdag 18 mei 2005 01:32 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Als je les moet hebben is het diep triest met je gesteld..
Had je dat niet eerder kunnen posten?quote:Op woensdag 18 mei 2005 01:35 schreef petre86 het volgende:
[..]
je kan altijd van elkaar leren he
technieken uitwisselen..
http://www.jackinworld.com/
Kom je iets tekortquote:Op woensdag 18 mei 2005 01:35 schreef petre86 het volgende:
[..]
je kan altijd van elkaar leren he
technieken uitwisselen..
http://www.jackinworld.com/
quote:Op woensdag 18 mei 2005 01:36 schreef beaverhausen het volgende:
Deze avond is niet echt goed voor mijn reputatie geloof ik he?.
quote:
quote:Op woensdag 18 mei 2005 01:24 schreef MUUS het volgende:
Rukken moet je in je bed doen! Of onder de douche! Met de douchekop op massagestand!
Oh, dit was [HOMO] he?Nah ja, skip dat laatste dan maar.
euhm.. heloow!quote:
quote:Op woensdag 18 mei 2005 01:24 schreef MUUS het volgende:
Oh, dit was [HOMO] he?Nah ja, skip dat laatste dan maar.
shame is voor heaumeauxquote:
Issie trouwens nog steeds bezig?quote:
Ik wil al tijden dat grapje hier maken, maar ik vond 'm té flauw.quote:
Creno.....een hele nacht vol genotquote:Op woensdag 18 mei 2005 01:45 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Issie trouwens nog steeds bezig?
Alsof mij dat tegenhoudtquote:Op woensdag 18 mei 2005 01:46 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik wil al tijden dat grapje hier maken, maar ik vond 'm té flauw..
Dat verwacht je toch ook niet?quote:
Ach mauw niet zo mietje.quote:Op woensdag 18 mei 2005 01:48 schreef keizerpinguin het volgende:
Ik heb wat los gemaakt hier op het forum!
nee hij is alweer naar zijn kamer vertrokken!!!
hahah om my god if only he knew!!!![]()
oh jee kunnen we dit toppic niet snel wissen!!!!
ben bang dat ik morgen heel boos uitb mijn bed word geslagen?!
ik en mijn grote mond!!![]()
Misschien was het lang geleden he, wie weetquote:Op woensdag 18 mei 2005 01:49 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat verwacht je toch ook niet?
Ik had gedacht 2 minuten..3 minuten hooguit.
Klets, flets, klodder..klaar.
Maar nee dus.
Go creno!.
Dan duurt het toch alleen maar korter?quote:Op woensdag 18 mei 2005 01:53 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Misschien was het lang geleden he, wie weet![]()
quote:Op woensdag 18 mei 2005 01:54 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dan duurt het toch alleen maar korter?.
Als ie helemaal leeg moet blijft het maar komenquote:Op woensdag 18 mei 2005 01:54 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dan duurt het toch alleen maar korter?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |