nu pak ik dus een quote en zal ie het dus weer doen, mijn reactie word wel geplaatst, maar in plaats dat ik terugschiet naar het forum krijg ik dat gekke schermpje ?quote:
Ik heb er geen last van in ieder geval. Maar misschien komt het omdat ik Firefox gebruik.quote:Op woensdag 18 mei 2005 00:58 schreef creno het volgende:
[..]
nu pak ik dus een quote en zal ie het dus weer doen, mijn reactie word wel geplaatst, maar in plaats dat ik terugschiet naar het forum krijg ik dat gekke schermpje ?
hebben de anderen dit ook ? (zo te zien heeft keizerpinguin er geen last van)
Have phunquote:Op woensdag 18 mei 2005 01:00 schreef creno het volgende:creno loves himself
dat werkt dus
nu ga ik masturberen van vreugde
tot morguh
Als ik je quote zie ik een W. Masturberen en W.quote:Op woensdag 18 mei 2005 01:00 schreef creno het volgende:creno loves himself
dat werkt dus
tot morguh
Laat MUUS het maar niet horen.quote:Op woensdag 18 mei 2005 01:00 schreef creno het volgende:creno loves himself
dat werkt dus
tot morguh
quote:Op woensdag 18 mei 2005 01:01 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Laat MUUS het maar niet horen.
Wel opruimen na afloop he?
Te laat dus.quote:Op woensdag 18 mei 2005 01:01 schreef MUUS het volgende:
[..]
Als ik je quote zie ik een W. Masturberen en W.
Tssssssssssssssssssssk..
Nou welterusten dan maar..
Lieve schat. Ik zie je avatar nog steeds nietquote:Op woensdag 18 mei 2005 01:01 schreef petre86 het volgende:
veel plezier creno, en sweet dreams
deze is trouwens ook mooi:[afbeelding]
Ja dies mooi, uit bedtime story.quote:Op woensdag 18 mei 2005 01:03 schreef keizerpinguin het volgende:
hoe vinden jullie mijn nieuwe?!
Nou klink ja als mijn oude geschiedenis leraar.quote:Op woensdag 18 mei 2005 01:03 schreef MUUS het volgende:
MUUS hoort, ziet en weet altijd alles, poepelemoentje.
Dat weet je zo langzamerhand toch wel.
Bij mij doet ie het niet.quote:Op woensdag 18 mei 2005 01:03 schreef keizerpinguin het volgende:
hoe vinden jullie mijn nieuwe?!
Nee, ik heb geen Belgisch accent.quote:Op woensdag 18 mei 2005 01:05 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nou klink ja als mijn oude geschiedenis leraar.
Die zei dat ook altijd..
Je hebt toch geen snor en een Belgisch accent he?!
Zeg dat het niet zo is MUUS! Zeg dat het niet zo is!
Maar die snor, laat je die speciaal voor creno staan dan?quote:
Ze roeleert dan ook.quote:Op woensdag 18 mei 2005 01:07 schreef Excess_All het volgende:
wat veel madonna allemaal
Hoezo dat dan?quote:Op woensdag 18 mei 2005 01:07 schreef SlimShady het volgende:
En iedereen vraagt zich nu af hoe MUUS in het echt heet.
Nou, ik wel...
ik niet.quote:Op woensdag 18 mei 2005 01:07 schreef SlimShady het volgende:
En iedereen vraagt zich nu af hoe MUUS in het echt heet.
Nou, ik wel...
*hap*quote:Op woensdag 18 mei 2005 01:08 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Maar die snor, laat je die speciaal voor creno staan dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |