je kan het ook uitsmeren (quote:Op woensdag 18 mei 2005 01:56 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Als ie helemaal leeg moet blijft het maar komen
"Schat, als ik dood ga, mag je je koffiekopje op mijn hoofd zetten.quote:Op woensdag 18 mei 2005 01:59 schreef keizerpinguin het volgende:
De glazen doodskist
Toen de echtgenote van de 32-jarige Jeff Green uit Arizona overleed, aarzelde Jeff geen moment. In plaats van een begravenis, liet hij het lichaam van zijn vrouw mummificeren. Het lichaam van zijn vrouw plaatste hij in een glazen doodskist, die hij als tafel in zijn woonkamer plaatste.
"Ik kon de pijn van de dood van mijn vrouw niet verdragen. Daarom bracht ik haar weer thuis. Het koste me meer dan 6.000 dollar, maar het is het meer dan waard", aldus Jeff.
oh my god ben je dan niet ziek?!!!
oh ieeuuuwwwquote:Op woensdag 18 mei 2005 02:02 schreef MUUS het volgende:
[..]
"Schat, als ik dood ga, mag je je koffiekopje op mijn hoofd zetten.."
Als dat geen liefde is..quote:Op woensdag 18 mei 2005 02:02 schreef MUUS het volgende:
[..]
"Schat, als ik dood ga, mag je je koffiekopje op mijn hoofd zetten.."
quote:Op woensdag 18 mei 2005 01:51 schreef MUUS het volgende:
GOEIEMORGEN CRENO!!!
LEKKER GERUKT OP DE WC, SCHAT?
quote:Op woensdag 18 mei 2005 01:51 schreef MUUS het volgende:
GOEIEMORGEN CRENO!!!
LEKKER GERUKT OP DE WC, SCHAT?
Uhhuh.quote:Op woensdag 18 mei 2005 08:10 schreef creno het volgende:
[..]
I DID NOT !
tenminste niet op de wc![]()
ik snap nu ineens waarom keizerpinguin zo snel dat scherm wegklikte toen ik langsliep naar mijn kamer toe...
maar goed, hopelijk hebben jullie er lol om gehad en goedemorgen
je kan gewoon nederlands tegen ons praten hoorquote:Op woensdag 18 mei 2005 09:23 schreef Waxxer het volgende:
,,Bonjour, avec l'ANWB Voiture Reparité et problèmes de familiair, Prego du Foque, qu'est-cd que c'est?"
Of zoiets
Ik dacht al... tegen wie loop je toch te ouwehoeren...quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:13 schreef Prego het volgende:
dat zijn de betere ochtenden, mijn ritueel is elke dag om het 1e uur tegen niemand te praten..
lang leve alleen wonen!!
oi! ik ben al 2.5 uur wakkerquote:Op woensdag 18 mei 2005 10:19 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Ik dacht al... tegen wie loop je toch te ouwehoeren...
Ik ga met een boel dansers een weekend lang in 1 huisjequote:
Ik zei een leuk weekend!!!quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga met een boel dansers een weekend lang in 1 huisje![]()
![]()
Zaterdag filmopname's, zondag vrijgezellenfeest...quote:
rare naam eigenlijk een vrijgezellenfeest.. alsof je voor het huwelijk vrijgezel bent, ik neem aan dat die 2 toch al geruime tijd een relatie hebben. of is dit een blind-huwelijk?quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:53 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Zaterdag filmopname's, zondag vrijgezellenfeest...
Heb 26 mei m'n eerste homohuwelijk ghehe. En daarvoor gaan we een grappig filmpje in elkaar zetten, en zondag mogen ze nog even de vrijgezelle homo uithangen
't Is een erg stomme benaming eigenlijk ja... Ze hebben al geruime tijd een relatie...quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:24 schreef Prego het volgende:
[..]
rare naam eigenlijk een vrijgezellenfeest.. alsof je voor het huwelijk vrijgezel bent, ik neem aan dat die 2 toch al geruime tijd een relatie hebben. of is dit een blind-huwelijk?
Tuulk creno, tuulk.quote:Op woensdag 18 mei 2005 08:10 schreef creno het volgende:
[..]
I DID NOT !
tenminste niet op de wc![]()
ik snap nu ineens waarom keizerpinguin zo snel dat scherm wegklikte toen ik langsliep naar mijn kamer toe...
maar goed, hopelijk hebben jullie er lol om gehad en goedemorgen
Tot hoever mogen ze gaan op het vrijgezellenfeest?quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:30 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
't Is een erg stomme benaming eigenlijk ja... Ze hebben al geruime tijd een relatie...
Nou ja ach... 't wordt wel grapzig![]()
quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:59 schreef keizerpinguin het volgende:
[afbeelding]
kei leif vind ik dat twee homo's die gaan trouwen!! bijna net zo lief als hetero koppels!
't Zijn brave tiepjes hoorquote:Op woensdag 18 mei 2005 11:52 schreef Cazman het volgende:
[..]
Tot hoever mogen ze gaan op het vrijgezellenfeest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |