Mjah, ik vond het wel aardig maar niet geweldig... Heb ook nog nooit een Star Wars film af kunnen kijken trouwens, dus het is een persoonlijk recordquote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:55 schreef -Mzraki- het volgende:
Revenge of the Sith was érg indrukwekkend,.
Mijn nieuwe vriendinquote:Op zaterdag 21 mei 2005 09:43 schreef DearPrudence het volgende:
Jippie! Het is zaterdag!![]()
En ik ben belachelijk vroeg op!![]()
![]()
[..]
met?![]()
Ach, je kent vast Claudia nog wel, die van die smsjes, nouja, van het een kwam het ander en gister ben ik naar haar toe gegaan, ze woont in Julianadorp. En dat was erg gezelligquote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 10:20 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ach, je kent vast Claudia nog wel, die van die smsjes, nouja, van het een kwam het ander en gister ben ik naar haar toe gegaan, ze woont in Julianadorp. En dat was erg gezellig.
Ja, maar dat was december ofzo, dat is nu wel veranderd,quote:Op zaterdag 21 mei 2005 10:21 schreef DearPrudence het volgende:
[..]Je moest toch eerst helemaal niks van haar weten?
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 10:24 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ja, maar dat was december ofzo, dat is nu wel veranderd,.
Neem je d'r ook eens mee naar Texel toe? Ben nu wel benieuwd.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 10:28 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Merci, volgend weekend ga ik weer naar haar toe,.
Goh, er is wel wat veranderd sinds 16 oktober 2004. Toen was je zelfs nog boos dat ik jouw msn aan haar had gegeven. Gelukkig werd ik later nog wel bedankt.quote:
Ohja! Het befaamde "Ruben-bash-uurtje"quote:Op zaterdag 21 mei 2005 10:42 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Goh, er is wel wat veranderd sinds 16 oktober 2004. Toen was je zelfs nog boos dat ik jouw msn aan haar had gegeven. Gelukkig werd ik later nog wel bedankt.
Congratulations verder.
Jahoor, mijn ouders zijn ook al erg nieuwsgierigquote:Op zaterdag 21 mei 2005 10:40 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Neem je d'r ook eens mee naar Texel toe? Ben nu wel benieuwd.
Ik had je alle credits toch al gegeven? Wist ik toen veel?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 10:42 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Goh, er is wel wat veranderd sinds 16 oktober 2004. Toen was je zelfs nog boos dat ik jouw msn aan haar had gegeven. Gelukkig werd ik later nog wel bedankt.
Congratulations verder.
één van de velen,quote:Op zaterdag 21 mei 2005 10:54 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Ohja! Het befaamde "Ruben-bash-uurtje"
Goed, dat kon je inderdaad niet weten. Leuk dat het nog zo uitpakt.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 11:01 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik had je alle credits toch al gegeven? Wist ik toen veel?.
"Het is niet eerlijk, zij zijn groot en ik is klein" - Calimero.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 11:21 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Jullie zijn groot en ík ben klein, het is niet eerlijk.
.
Damn, had vroeger toch beter op moeten lettenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 11:29 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
"Het is niet eerlijk, zij zijn groot en ik is klein" - Calimero.
http://www.nrc.nl/cultuur/994851080698.htmlquote:,,Zij zijn groot en ik is klein, en 't is níet eerlijk.''
Beide de helft goed.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 11:33 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
http://www.nrc.nl/cultuur/994851080698.html
Há, I knew it.
Dat is idd goed nieuwsquote:Op zaterdag 21 mei 2005 13:42 schreef MrAli het volgende:
VVD zakt naar historisch dieptepunt
Check, als er nu verkiezingen gehouden zouden worden zou een regering van PvdA (50), SP (16) en GroenLinks (11) mogelijk zijn.Wel een kleine meerderheid, maar een meerderheid is een meerderheid.
springen?quote:
Inderdaad, Hans. Ik reed er ook langs, maar als er een auto tegenaan was gereden lagen alle stene rondom er wel uit.. Gewoon buigen denk ik..quote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:26 schreef errrrr het volgende:
[..]
springen?
Gister btw, toen ik uit Den Burg fietste, al die palen op die 'wegversperringen' voor de auto's (om ze langzamer te laten rijden), lagen krom... lijkt me vrij lastig die krom te krijgen, dus hoe zou dat komen?
Dat leek mij dus ook jaquote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:56 schreef SuUz2ko het volgende:
[..]
Inderdaad, Hans. Ik reed er ook langs, maar als er een auto tegenaan was gereden lagen alle stene rondom er wel uit.. Gewoon buigen denk ik..
Japz, een of ander gym / turn gedoe in de sporthal, daar was ik dus ook bij aanwezig. Eerst even dat kleine grut helpen, en vervolgens zelf ook nog even dubbelsalto springen.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:26 schreef errrrr het volgende:
[..]
springen?
Gister btw, toen ik uit Den Burg fietste, al die palen op die 'wegversperringen' voor de auto's (om ze langzamer te laten rijden), lagen krom... lijkt me vrij lastig die krom te krijgen, dus hoe zou dat komen?
Ik had 16,* maar wat er achter de komma moet weet ik niet, het was dus vrij hoog of vrij laag. (Dacht ik.)quote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:09 schreef errrrr het volgende:
Met dat snowboard spelletje, 16,7... is dat nou beter dan dat van jou Ali of niet? Anders moet ik nog meer spelen
Ik wel, het vwo wel neem ik aan, JP wel, Thomas misschien, Marcus verwacht ik wel, en Vliet weet ik niet.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:14 schreef errrrr het volgende:
Zo naar Cel 4... wie gaan er btw naar De Koog?
Ik probeerde haar toe te voegen met d'r nieuwe adres, maar bij dat adres hoorde geen Microsoft .NET-paspoort, dus dat ging niet.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:20 schreef errrrr het volgende:
Trouwens, Esmé, houd je je hotmail voor je msn, of wordt dat ook dat gmail adres?
Man, heb je die groep van 6 jongeren niet zien lopen? En je heb die dingen zo krom trouwens, gewoon ff hangen met een paar manquote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:26 schreef errrrr het volgende:
[..]
springen?
quote:Het met een meisje over belangrijke data hebben is niet altijd slim. Zegt ze "30 oktober", vraag ik "Wat was er toen dan"
antwoord: "dat was de 1e keer dat wij met elkaar waren geweest en de rest van de week allerlei verhalen moesten aanhoren op school"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |