wat is dat 'Malton Peters'quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:34 schreef DearPrudence het volgende:
[afbeelding]
(let niet op die middelste)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Het Milton Peters College.quote:
Het ging juist om de schooluniformen, dus je kunt er wel vanuit gaan dat dat de naam van de school is.quote:
Dat zeg ik.quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:31 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Het ging juist om de schooluniformen, dus je kunt er wel vanuit gaan dat dat de naam van de school is.
denk toch dat alwin het beter heeft uitgelegdquote:Op donderdag 19 mei 2005 20:39 schreef NerdoNielso het volgende:
Nou kiek, sie hebbe dan zo'n ftp dingie prog geval en dan vullie een host, gebruikuhrsnaampie et un passwoord in enzo.. dan drucke sie op connect. Als ihren roeter goede reelaies hebbie staan dan moet ie een ftp-ie openuh enso, en dankanje ftp,en schnappie?
Het ging niet zozeer om mijn hoeveelheid verstand van FTP, daar ligt het niet aan, meer het persoon wie het nog niet weet.quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:39 schreef NerdoNielso het volgende:
Nou kiek, sie hebbe dan zo'n ftp dingie prog geval en dan vullie een host, gebruikuhrsnaampie et un passwoord in enzo.. dan drucke sie op connect. Als ihren roeter goede reelaies hebbie staan dan moet ie een ftp-ie openuh enso, en dankanje ftp,en schnappie?
Ach, het stond op een t-shirt... dat leek me nou niet echt een school-uniform. En niet iedereen droeg het... Alleen de laatste foto leek mij een schooluniform... Maar ok, de naam van de school dusquote:Op donderdag 19 mei 2005 20:31 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Het ging juist om de schooluniformen, dus je kunt er wel vanuit gaan dat dat de naam van de school is.
OMGquote:Op donderdag 19 mei 2005 22:20 schreef MrAli het volgende:
Hmm, wil ik de eerste 10 foto's uit een bepaalde map laten zien, krijg ik alle foto's uit die map 10 keer te zien.![]()
Sorry, een 2 ipv een 1.quote:Op donderdag 19 mei 2005 23:12 schreef NerdoNielso het volgende:
Ali, als je iemands hulp nodig heb is het misschien handig om ze niet te blokkeren ofzo
zelfdequote:Op donderdag 19 mei 2005 23:26 schreef MrAli het volgende:
[..]
Sorry, een 2 ipv een 1.
En je was gebanned.
Gebanned klinkt erger, vind ik.quote:
Was daar zonde aan? Ik sleep die van mij sowieso mee, daar heb ik em tenslotte ook voor gekocht..quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:09 schreef errrrr het volgende:
Ow en Kees, voor vakantie... het is een beetje zonde om allebei een fototoestel mee te nemen... die van jou is beter, die van mij is goedkoper... wat doen we?
awww!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:52 schreef NerdoNielso het volgende:
http://www.legrady.hu/sc.html
Goh, is jullie beeldscherm ook zo smerig aan de binnekant?
(Hij is oud, weet ik)
quote:spotthelooney is niet beschikbaar. De volgende gebruikersnamen zijn wel beschikbaar:
deppester
deppeorama
deppemeister
spotthelooneyster
Dat past niet bij mij, of die kat moet wel heel plat zijn.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:52 schreef NerdoNielso het volgende:
http://www.legrady.hu/sc.html
Goh, is jullie beeldscherm ook zo smerig aan de binnekant?
(Hij is oud, weet ik)
Welke doe je nou?quote:
Ah, oki.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:12 schreef DearPrudence het volgende:
newsforparrots@gmail.com
quote:De NEE-stemmers zeggen in overgrote meerderheid (94%) dat de Europese eenwording te snel gaat.
Oh, das aardig. 2 mb is namelijk toch wel een beetje weinig..quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:17 schreef MrAli het volgende:
[..]
Ah, oki.
Lees net trouwens ook dat de Nederlandse en Belgische Hotmail-accounts eind juli ook allemaal standaard 250 MB moeten hebben.
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:17 schreef MrAli het volgende:
[..]
Ah, oki.
Lees net trouwens ook dat de Nederlandse en Belgische Hotmail-accounts eind juli ook allemaal standaard 250 MB moeten hebben.
quote:Niels Boom: "Waarom loop jij ook deze kant op?"
Ik: "Omdat mijn fiets ook hier staat!"
Niels Boom: "Ow, nou ik vertrouw je in zo'n situatie sowieso niet!"
Ik was eerder!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:10 schreef il_mostro het volgende:
zo ik ook weer thuis
was weer ff gezellig, ja op 'de vrijdagmiddag' ook hoor...
en alwin niet de zelfde liedjes luistere
op msn: dead boy's poem - nightwish
leuk keesquote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:20 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[[url=http://www.freefilebox.com/ims/pic.php?u=49klF3f&i=6690]afbeelding][/url]
Jep, daar heb je gelijk in. Zal er zo even naar kijken.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:04 schreef il_mostro het volgende:
[..]
leuk kees
vind alleen dat je de teksten van je menu boven in ff wat beter moet uit lijnen.. want rechts zit er een grotere legen ruimte dan links
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:16 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Jep, daar heb je gelijk in. Zal er zo even naar kijken.
Edit: Zo beter?
Die strepen maken hem wel mooi.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:09 schreef -Mzraki- het volgende:
[afbeelding]
Mercedes McLaren SLR, met McLaren Racing Stripes,.
Trouwens, al behoorlijk wat schade in de Gumball: Lambo Murcielago na 8 uur rijden (net nieuw) total loss, Porsche Carrera GT (prijs=veel te veel geld, kun je een riant huis van kopen) tegen de vangrail gegleden, voor en achterkant beetje wrecked, ach tape is your man.
Ja, scooter kan wel hoorquote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:33 schreef NerdoNielso het volgende:
Ruben, kon ik op de scooter komen of waren er wilde plannen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |