Alsof het iemand interesseert of het wel een origineel e-mailadres is, maar dat moet je natuurlijk verder zelf weten..quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:13 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Saaaaaaaii..![]()
[..]
Dat is niet van msnDat is van Monty Python!
[..]
Damn, wees eens orgineel ofzo...
Er zijn wel meer dingen niet van msn/microsoft, maar ze gebruiken het wel...quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:13 schreef DearPrudence het volgende:
Nee, dat is van CtrlAltDel Online!quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:13 schreef DearPrudence het volgende:
Sorry, maar ik weiger mijn originaliteit aan mijn email adres te ontlenenquote:Damn, wees eens orgineel ofzo...
wat is dat 'Malton Peters'quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:34 schreef DearPrudence het volgende:
[afbeelding]
(let niet op die middelste)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Het Milton Peters College.quote:
Het ging juist om de schooluniformen, dus je kunt er wel vanuit gaan dat dat de naam van de school is.quote:
Dat zeg ik.quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:31 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Het ging juist om de schooluniformen, dus je kunt er wel vanuit gaan dat dat de naam van de school is.
denk toch dat alwin het beter heeft uitgelegdquote:Op donderdag 19 mei 2005 20:39 schreef NerdoNielso het volgende:
Nou kiek, sie hebbe dan zo'n ftp dingie prog geval en dan vullie een host, gebruikuhrsnaampie et un passwoord in enzo.. dan drucke sie op connect. Als ihren roeter goede reelaies hebbie staan dan moet ie een ftp-ie openuh enso, en dankanje ftp,en schnappie?
Het ging niet zozeer om mijn hoeveelheid verstand van FTP, daar ligt het niet aan, meer het persoon wie het nog niet weet.quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:39 schreef NerdoNielso het volgende:
Nou kiek, sie hebbe dan zo'n ftp dingie prog geval en dan vullie een host, gebruikuhrsnaampie et un passwoord in enzo.. dan drucke sie op connect. Als ihren roeter goede reelaies hebbie staan dan moet ie een ftp-ie openuh enso, en dankanje ftp,en schnappie?
Ach, het stond op een t-shirt... dat leek me nou niet echt een school-uniform. En niet iedereen droeg het... Alleen de laatste foto leek mij een schooluniform... Maar ok, de naam van de school dusquote:Op donderdag 19 mei 2005 20:31 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Het ging juist om de schooluniformen, dus je kunt er wel vanuit gaan dat dat de naam van de school is.
OMGquote:Op donderdag 19 mei 2005 22:20 schreef MrAli het volgende:
Hmm, wil ik de eerste 10 foto's uit een bepaalde map laten zien, krijg ik alle foto's uit die map 10 keer te zien.![]()
Sorry, een 2 ipv een 1.quote:Op donderdag 19 mei 2005 23:12 schreef NerdoNielso het volgende:
Ali, als je iemands hulp nodig heb is het misschien handig om ze niet te blokkeren ofzo
zelfdequote:Op donderdag 19 mei 2005 23:26 schreef MrAli het volgende:
[..]
Sorry, een 2 ipv een 1.
En je was gebanned.
Gebanned klinkt erger, vind ik.quote:
Was daar zonde aan? Ik sleep die van mij sowieso mee, daar heb ik em tenslotte ook voor gekocht..quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:09 schreef errrrr het volgende:
Ow en Kees, voor vakantie... het is een beetje zonde om allebei een fototoestel mee te nemen... die van jou is beter, die van mij is goedkoper... wat doen we?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |