Tsja, dat is het grootste probleem...quote:
Pfft, kom op zeg. Das nou wel het laatste wat je kan laten schieten.quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:36 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
PO printen, geschiedenis, ANW printen, natuurkunde, geschiedenis, natuurkunde, geen slaap en morgen weer opstaan,.
Ik denk dat ik volley vanavond maar een keertje moet laten zitten.
Meestal is even stevig aanspreken wel genoeg, bovendien is het niet altijd even duidelijk wie begon met pesten. Beetje lullig als je de verkeerde meesleept.quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:26 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Dat zat ik ook te bedenken.. Tussenin staan. "He, doe eens niet zo kinderachtig!", "****", arm op rug draaien, en meenemen naar binnen.
Vakantie wil ik sowieso mee, al is dat misschien niet echt verstandig. Eerst maar weer even met de internist overleggen wat de mogelijkheden zijn, al ben ik bang dat dat er niet zoveel zijn.quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:27 schreef errrrr het volgende:
Hmm, Das kut voor je Kees... maar kan je wel op vakantie, dat je de operatie erna doet? Of heb je genoeg tijd om te herstellen?
Zegt Supernanny Kees,quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:54 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Meestal is even stevig aanspreken wel genoeg, bovendien is het niet altijd even duidelijk wie begon met pesten. Beetje lullig als je de verkeerde meesleept.
Zou wel eens kunnen ja, en bij Nederlands nog een samenvatting.quote:
Esmé, de vrouwelijke variant van Superman, SuperPowerGirl.quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:42 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Dan weet dat jongetje iig dat ik ergens rondloop om het voor hem op te nemen.
Ik hoop dat alles goed komtquote:Op donderdag 19 mei 2005 13:56 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Vakantie wil ik sowieso mee, al is dat misschien niet echt verstandig. Eerst maar weer even met de internist overleggen wat de mogelijkheden zijn, al ben ik bang dat dat er niet zoveel zijn.
Als er echt gevochten wordt, spreek ik ze wel even aan. Alleen gebeurt dat dus niet zo vaak.quote:
De tijd dat een vrouw kon drijgen van: "Ik geef je een zoen hoor!" is ook voorbij in de 2e zeker?quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:19 schreef DearPrudence het volgende:
[..]Riiighiit. Had ik graag willen doen.. als ik dat kon.
Nee, zulke jochies zouden mij geloof ik ook gaan uitschelden. In dat opzicht hebben jongens het makkelijker, mensen zijn meer 'impressed' door hen.
Hans - iets over het gehalte aan vitamine C in sinaasappelen, banenen, en een mix daarvan enzo.
Ik weet dat jullie volgend jaar naar het Wad gaan, ik zit ook in de bio les, dus heb dat ook gehoord.
*bestelt er alvast 1*quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:26 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Wij zijn nu inderdaad de oudsten, ik denk dat ik volgend jaar maar een tshirt ga laten maken:
voorkant:
"Maak plaats"
achterkant:
"6VWO'er. Je was gewaarschuwd".
Ach kom op man, dat is toch belachelijk, als onze school dat zou invoeren zou ik als zwerver of in m'n blote reet naar school komen ofzo, maar niet in een schooluniform.quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:21 schreef -Mzraki- het volgende:
Trouwens, nog even over die duitse tekst.
Ik ben wel voor school uniformen, maar dan moeten ze wel stylish zijn.
Lijkt me nogal saai worden, iedereen hetzelfde. Tegen dus.quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:21 schreef -Mzraki- het volgende:
Trouwens, nog even over die duitse tekst.
Ik ben wel voor school uniformen, maar dan moeten ze wel stylish zijn.
Waarom niet? Wat is er mis met een gevoel van saamhorigheid. Het is een extra teken dat je moet laten beseffen dat je er niet zomaar bent. Aan dat gevoel ontbreekt het tegenwoordig nog wel eens. Hoor jij die mensen in de VS of in Japan er wel eens over zeuren?quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:23 schreef MrAli het volgende:
[..]
Ach kom op man, dat is toch belachelijk, als onze school dat zou invoeren zou ik als zwerver of in m'n blote reet naar school komen ofzo, maar niet in een schooluniform.
Ik ga niet verplicht (net als meer als 800 anderen) een uniform dragen op school, hoe mooi ie misschien ook is.
Ja, ik zie Esme al lopen in een blauw pak met een rode cape en een grote S op d'r borstquote:Op donderdag 19 mei 2005 14:00 schreef MrAli het volgende:
[..]
Zou wel eens kunnen ja, en bij Nederlands nog een samenvatting.
Bij Engels weet ik niet of je naast tekstbegrip nog meer krijt, maarja, dat moet wel niet zo'n probleem zijn, iig geen grammatica ofzo.
[..]
Esmé, de vrouwelijke variant van Superman, SuperPowerGirl.
Nee, ik hoor ze er nooit over zeuren, maar ik hoor ze het ook nooit aanprijzen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:26 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Waarom niet? Wat is er mis met een gevoel van saamhorigheid. Het is een extra teken dat je moet laten beseffen dat je er niet zomaar bent. Aan dat gevoel ontbreekt het tegenwoordig nog wel eens. Hoor jij die mensen in de VS of in Japan er wel eens over zeuren?
Misschien komt dat omdat ik hier nooit zoveel Japanners aantref, laat staan dat ik ze over hun schooluniform hoor.
Meisjes plagen, zoentjes vragen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:21 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
De tijd dat een vrouw kon drijgen van: "Ik geef je een zoen hoor!" is ook voorbij in de 2e zeker?
* Mr. Ali probeert een tekst te verzinnen die volgend jaar voor mij van toepassing kan zijn.quote:
Ik ben wie ik ben, en ik draag wat ik wil dragen, en ik laat me door NIEMAND verplichten iets anders aan te doen. Dat krijg je gewoon simpelweg niet voor elkaar.quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:26 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Waarom niet? Wat is er mis met een gevoel van saamhorigheid. Het is een extra teken dat je moet laten beseffen dat je er niet zomaar bent. Aan dat gevoel ontbreekt het tegenwoordig nog wel eens. Hoor jij die mensen in de VS of in Japan er wel eens over zeuren?
voorkant: Ex havoquote:Op donderdag 19 mei 2005 14:27 schreef MrAli het volgende:
[..]
Meisjes plagen, zoentjes vragen.
[..]
* Mr. Ali probeert een tekst te verzinnen die volgend jaar voor mij van toepassing kan zijn.
Ja, goed. Maar het lijkt mij dus wel wat, maar dan niet op zich, in de huidige structuur van school zou het inderdaad absoluut niet passen, ik bedoel, met al die tussenuren is school nauwlijks meer een continue bezigheid te noemen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:27 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Nee, ik hoor ze er nooit over zeuren, maar ik hoor ze het ook nooit aanprijzen. Misschien komt dat omdat ik hier nooit zoveel Amerikanen spreek, laat staan over hun schooluniform. [afbeelding]
Goh, dat wordt nog leuk als je later een fatsoenlijke baan hebt waarbij je een keer in net pak moet verschijnen...quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:29 schreef MrAli het volgende:
[..]
Ik ben wie ik ben, en ik draag wat ik wil dragen, en ik laat me door NIEMAND verplichten iets anders aan te doen. Dat krijg je gewoon simpelweg niet voor elkaar.
Lopen, vliegen bedoel je, met d'r armen gestekt vooruit door de lucht razend, vliegentuigen en zelfs het licht inhalend om weer ergens iets op te lossen, en voordat er bedankt kan worden al weer weg te zijn omdat ze via haar oordopje een belletje kreeg dat er ergens anders weer wat aan de hand was.quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:26 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Ja, ik zie Esme al lopen in een blauw pak met een rode cape en een grote S op d'r borst![]()
Jongens, serieus, jullie fantasie gaat soms ietsjes te ver hoor,quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:31 schreef MrAli het volgende:
[..]
Lopen, vliegen bedoel je, met d'r armen gestekt vooruit door de lucht razend, vliegentuigen en zelfs het licht inhalend om weer ergens iets op te lossen, en voordat er bedankt kan worden al weer weg te zijn omdat ze via haar oordopje een belletje kreeg dat er ergens anders weer wat aan de hand was.
Heb je tijd over ofzo? Elke dag van 8 tot 4 naar school lijkt me lichtelijk overdreven. Verder zie ik de link tussen volleybaltoernooien en schooluniformen niet helemaal, maar dat kan natuurlijk aan mij liggen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:30 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ja, goed. Maar het lijkt mij dus wel wat, maar dan niet op zich, in de huidige structuur van school zou het inderdaad absoluut niet passen, ik bedoel, met al die tussenuren is school nauwlijks meer een continue bezigheid te noemen.
7 uur op, 8 uur naar school, hele dag en dan 3 of 4 uur uit, sporten in verband met school en meer competitie tegen andere scholen. Vroeger was het volleybal toernooi tegen andere scholen altijd een heel gevecht, dan stond heel Heren 1 daar tegen wat andere scholenteams te beuken,.
Vliegentuigen, die onthoud ik.quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:31 schreef MrAli het volgende:
[..]
Lopen, vliegen bedoel je, met d'r armen gestekt vooruit door de lucht razend, vliegentuigen en zelfs het licht inhalend om weer ergens iets op te lossen, en voordat er bedankt kan worden al weer weg te zijn omdat ze via haar oordopje een belletje kreeg dat er ergens anders weer wat aan de hand was.
Er zijn ook zat fatsoenlijke banen te vinden waarbij je niet in driedelig pak te verschijnen hoor.quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:30 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Goh, dat wordt nog leuk als je later een fatsoenlijke baan hebt waarbij je een keer in net pak moet verschijnen...
Oordopje? Je roept gewoon "Deppie, ik heb je nodig!" en ze staat al naast je...quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:31 schreef MrAli het volgende:
[..]
Ik fantaseer graag, om er vervolgens weer teleurgesteld achter te komen dat je toch thuis achter je comptuer zit.quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:32 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Jongens, serieus, jullie fantasie gaat soms ietsjes te ver hoor,.
Ken je die niet? Die dat is de nieuwe variant van het fenomeen 'vliegtuig'.quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:33 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Vliegentuigen, die onthoud ik.
Natuurlijk moet er dan wel het één en ander veranderd worden, met 8 uur school per dag moet wel iets goeds gedaan worden; dus:quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:32 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Heb je tijd over ofzo? Elke dag van 8 tot 4 naar school lijkt me lichtelijk overdreven. Verder zie ik de link tussen volleybaltoernooien en schooluniformen niet helemaal, maar dat kan natuurlijk aan mij liggen.
Nee, je hebt inderdaad ook postbodes en AH-medewerkers en advocaten, etc etcquote:Op donderdag 19 mei 2005 14:34 schreef MrAli het volgende:
[..]
Er zijn ook zat fatsoenlijke banen te vinden waarbij je niet in driedelig pak te verschijnen hoor.
Wat is nou het verschil tussen een bedrijf dat zegt dat je er zonder pak niet in komt of een middelbare school die dat zegt? Volgens jou redenatie wordt het je bij school wel verplicht en bij een bedrijf niet?quote:En kijk, als je bij een bedrijf gaat werken waarbij iedereen in een net pak rond loopt en er wordt niet gezegt van 'je komt er zonder net pak niet in' wil ik ook best een net pak aanschaffen hoor. Het gaat me erom dat ze niet moeten denken mij te kunnen verplichten het een of ander aan te doen. En als je van school een pak thuisgestuurd krijgt met een brief erbij dat je dat vanaf de volgende dag aan moet hebben omdat je anders de school niet meer binnen komt, en in de kleine lettertjes dat je alles nog zelf moet betalen ook en dat je er netjes op moet zijn, doe ik dat dus niet.
Maar op zo'n manier krijgt ze veel te veel oproepen tegelijk, in dat oordopje zit ook een computer die al die oproepen voor haar filterd zodat zij ze niet te horen krijgt, en ze vervolgens rangschikt op urgentie, en dan vervolgens de coördinaten en het probleem via het oordopje doorgeeft. Veel handiger.quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:34 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Oordopje? Je roept gewoon "Deppie, ik heb je nodig!" en ze staat al naast je...
Kijk jij nooit Superman ofzo?
Voor leerlingen die ongemotiveerd en onzelfstandig zijn en anders toch geen huiswerk zouden maken of niet aan sport zouden doen, is het inderdaad een goed plan. Zelf heb ik liever meer vrijheid dan dat ik verplicht m'n dagen doorbreng op een veredelde kostschool.quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:37 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Natuurlijk moet er dan wel het één en ander veranderd worden, met 8 uur school per dag moet wel iets goeds gedaan worden; dus:
Minder verplichte vakken, Ned, Eng, Wis, Gym, Ges verplicht. Dan voor beta mensen slechts 1 vreemde taal (Engels), of mss twee (duits). Optioneel dus Na, Schei, Bio, CKV, ANW, Frans, Duits, Maatschappijleer. De rest dus.
Veel vrijheid om die vakken te kiezen, zodat je je schooltijd beter in kunt delen naar persoonlijke interesses. De leraren meer tijd geven om in te plannen wat zij doen, meer ruimte creëeren voor: sportdagen, theaterbezoek, literatuur en bestuderen van de geschiedenis.
Dan alle sport/muziek / andere normale hobby's activiteiten icm de school, zodat het één collectief geheel wordt en dat je na 4 uur alleen nog wat werk moet maken dat je omdat je zelf zo lui bent niet hebt gedaan.
Het kost iets, maar dat is slechts een investering, je krijgt veel gemotiveerde, gezonde en verstandige studenten er voor terug.
Je bent leerplichtig, je bent niet verplicht een baan te hebben, je krijgt er dus wel de keuze om wel of geen pak aan te trekken.quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:37 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Nee, je hebt inderdaad ook postbodes en AH-medewerkers en advocaten, etc etc
[..]
Wat is nou het verschil tussen een bedrijf dat zegt dat je er zonder pak niet in komt of een middelbare school die dat zegt? Volgens jou redenatie wordt het je bij school wel verplicht en bij een bedrijf niet?
Lijkt me geen leuk werkquote:Op donderdag 19 mei 2005 14:39 schreef MrAli het volgende:
[..]
Maar op zo'n manier krijgt ze veel te veel oproepen tegelijk, in dat oordopje zit ook een computer die al die oproepen voor haar filterd zodat zij ze niet te horen krijgt, en ze vervolgens rangschikt op urgentie, en dan vervolgens de coördinaten en het probleem via het oordopje doorgeeft. Veel handiger.
Je zegt het zelf al.quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:39 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Je bent leerplichtig, je bent niet verplicht een baan te hebben, je krijgt er dus wel de keuze om wel of geen pak aan te trekken.
Dat die keuze dus slechts een illusie is, laten we even buiten de beschouwing.
Ik ben zeker niet ongemotiveerd en ook niet onzelfstandig, toch lijkt me dit erg prettig.quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:39 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Voor leerlingen die ongemotiveerd en onzelfstandig zijn en anders toch geen huiswerk zouden maken of niet aan sport zouden doen, is het inderdaad een goed plan. Zelf heb ik liever meer vrijheid dan dat ik verplicht m'n dagen doorbreng op een veredelde kostschool.
quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:37 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Nee, je hebt inderdaad ook postbodes en AH-medewerkers en advocaten, etc etc
Nee, dat zeg ik niet, ik bedoel dat als er expliciet vermeld wordt dat je een driedelig pak aan moet heb ik er geen zin in. Als dat niet gezegt wordt, maar alle andere medewerkers doen het wel, het is zegmaar niet officieel verplicht, dan wil ik het best doen als ik ze daarmee een plezier doe. Het gaat me erom dat ze niet moeten verwachten dat als ze zeggen 'je moet van ons een driedelig pak aan' dat ik dat dan ook doe.quote:[..]
Wat is nou het verschil tussen een bedrijf dat zegt dat je er zonder pak niet in komt of een middelbare school die dat zegt? Volgens jou redenatie wordt het je bij school wel verplicht en bij een bedrijf niet?
Ik wilde alleen maar aangeven dat er heel veel beroepen zijn die een bepaalde kledingscode voorschrijven, bijna alle zelfs. Dus daar ontkom je gewoon niet aan.quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:44 schreef MrAli het volgende:
[..]
Volgens mij volg ik dit niet helemaal meer, postbodes en AH-medewerkers dragen geen pakken, maar advocaten volgens mij wel.(Wat me best een leuk beroep lijk.)
Als iedereen in pak loopt kun je stellen dat jij dat als nieuwe werknemer ook wel verplicht bent. Bovendien zijn er ook gewoon promoties of andersoortige dingen van het werk waar je er zeker netjes bij moet lopen.quote:[..]
Nee, dat zeg ik niet, ik bedoel dat als er expliciet vermeld wordt dat je een driedelig pak aan moet heb ik er geen zin in. Als dat niet gezegt wordt, maar alle andere medewerkers doen het wel, het is zegmaar niet officieel verplicht, dan wil ik het best doen als ik ze daarmee een plezier doe. Het gaat me erom dat ze niet moeten verwachten dat als ze zeggen 'je moet van ons een driedelig pak aan' dat ik dat dan ook doe.
Dat is weer een ander verhaal, maar dat kan op jouw kostschool net zo goed gebeuren. Dat heeft weinig met het schoolsysteem te maken, eerder met de idiote beslissingen bij het ministerie van onderwijs.quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:41 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik ben zeker niet ongemotiveerd en ook niet onzelfstandig, toch lijkt me dit erg prettig.
Je moet die doembeelden van een kostschool niet zo overdrijven, alsof het nu met deze tendens de goede kant op gaat. Over een aantal jaren krijgen havo'ers met CM een groter aandeel wiskunde dan vwo'ers met NT, wat klopt daar niet aan?
Normale bedrijfskleding is natuurlijk een ander verhaal, en dat kan ook vaak niet anders. Ik kan op de haven moeilijk iemand aanspreken voor het een of ander als ik in mijn normale t-shirt loop, als ze zien dat ik een t-shirt van de haven aanheb is het prima. Dat is natuurlijk wel een iets ander verhaal.quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:54 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Ik wilde alleen maar aangeven dat er heel veel beroepen zijn die een bepaalde kledingscode voorschrijven, bijna alle zelfs. Dus daar ontkom je gewoon niet aan.
Netjes is relatief.quote:[..]
Als iedereen in pak loopt kun je stellen dat jij dat als nieuwe werknemer ook wel verplicht bent. Bovendien zijn er ook gewoon promoties of andersoortige dingen van het werk waar je er zeker netjes bij moet lopen.
Daarom juist, dat zou je ook kunnen wordenquote:Op donderdag 19 mei 2005 14:44 schreef MrAli het volgende:
[..]
Volgens mij volg ik dit niet helemaal meer, postbodes en AH-medewerkers dragen geen pakken, maar advocaten volgens mij wel.(Wat me best een leuk beroep lijk.)
Dat is zo'n standpunt van 'ik zet me schrap en luister naar niemand'. Wat wil je daar ooit mee gaan bereiken? Ik heb van de HEMA bedrijfsregels gekregen waarin vast wel ergens staat dat ik HEMA-kleertjes aanmoet. Dus dan zou jij nooit bij de HEMA gaan werken (als voorbeeld dus...)quote:[..]
Nee, dat zeg ik niet, ik bedoel dat als er expliciet vermeld wordt dat je een driedelig pak aan moet heb ik er geen zin in. Als dat niet gezegt wordt, maar alle andere medewerkers doen het wel, het is zegmaar niet officieel verplicht, dan wil ik het best doen als ik ze daarmee een plezier doe. Het gaat me erom dat ze niet moeten verwachten dat als ze zeggen 'je moet van ons een driedelig pak aan' dat ik dat dan ook doe.
hahahaquote:Op donderdag 19 mei 2005 14:39 schreef MrAli het volgende:
[..]
Maar op zo'n manier krijgt ze veel te veel oproepen tegelijk, in dat oordopje zit ook een computer die al die oproepen voor haar filterd zodat zij ze niet te horen krijgt, en ze vervolgens rangschikt op urgentie, en dan vervolgens de coördinaten en het probleem via het oordopje doorgeeft. Veel handiger.
Waarom is bedrijfskleding nou weer iets anders dan schooluniformen?quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:59 schreef MrAli het volgende:
[..]
Normale bedrijfskleding is natuurlijk een ander verhaal, en dat kan ook vaak niet anders. Ik kan op de haven moeilijk iemand aanspreken voor het een of ander als ik in mijn normale t-shirt loop, als ze zien dat ik een t-shirt van de haven aanheb is het prima. Dat is natuurlijk wel een iets ander verhaal.
quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:01 schreef errrrr het volgende:
[..]
Daarom juist, dat zou je ook kunnen worden(maar ze dragen wel bedrijfskleding...)
Was ik ook niet van plan Hans.quote:[..]
Dat is zo'n standpunt van 'ik zet me schrap en luister naar niemand'. Wat wil je daar ooit mee gaan bereiken? Ik heb van de HEMA bedrijfsregels gekregen waarin vast wel ergens staat dat ik HEMA-kleertjes aanmoet. Dus dan zou jij nooit bij de HEMA gaan werken (als voorbeeld dus...)
SuperPowerGirl, aka Esmé ja.quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:06 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
hahahaGaat die alles nog over mij, of eh... ?
![]()
Dat zei Ruben toch al (meen ik), je bent verplicht naar school te gaan, en werken is niet verplicht (alleen is sommige gevallen wel handig).quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:08 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Waarom is bedrijfskleding nou weer iets anders dan schooluniformen?
Als je niet anders gewend bent, is er inderdaad niets mis mee. Alleen zie ik de voordelen van uniformen niet echt, eigenlijk.quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:09 schreef DearPrudence het volgende:
Trouwens dat over uniformen, ik ben er niet tegen.
Op sxm ook uniformen, maar wel hele relaxte vergeleken met de andere scholen op het eiland.
Ipv een blazer + rok + stropdas etc gewoon een shirt (rood/blauw/wit of zwart) met Milton Peters College erop en een spijkerbroek/rok eronder.
Niemand had er trouwens last van, omdat iedereen het heel normaal vond.
Vind het nu ook een stuk lastiger om iedere dag maar weer kleren uit te zoeken die je gaat dragen, ik had toen trouwens ook minder kleding...
quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:11 schreef MrAli het volgende:
[..]
Dat zei Ruben toch al (meen ik), je bent verplicht naar school te gaan, en werken is niet verplicht (alleen is sommige gevallen wel handig).
quote:
Het speelt natuurlijk ook mee waarmee je opgegroeit bent, wat je normaal vind.quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:09 schreef DearPrudence het volgende:
Trouwens dat over uniformen, ik ben er niet tegen.
Op sxm ook uniformen, maar wel hele relaxte vergeleken met de andere scholen op het eiland.
Ipv een blazer + rok + stropdas etc gewoon een shirt (rood/blauw/wit of zwart) met Milton Peters College erop en een spijkerbroek/rok eronder.
Niemand had er trouwens last van, omdat iedereen het heel normaal vond.
Vind het nu ook een stuk lastiger om iedere dag maar weer kleren uit te zoeken die je gaat dragen, ik had toen trouwens ook minder kleding...
Beroep op traditie is een drogreden, dat weet je. We moeten maar naar Esmé luisteren, want die is hier de enige die er daadwerkelijk ervaring mee heeft.quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:12 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Als je niet anders gewend bent, is er inderdaad niets mis mee. Alleen zie ik de voordelen van uniformen niet echt, eigenlijk.
Welke maten kleren heb je? Dan zullen Ali en ik even de naaimachine erbij pakkenquote:
quote:Een homofiele moslim...
... heet een islamietje
Godzijdank dat we niet allemaal zo over kleding denken als jij Ali, serieus.quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:13 schreef MrAli het volgende:
[..]
Het speelt natuurlijk ook mee waarmee je opgegroeit bent, wat je normaal vind.
En ik pak gewoon elke dag het bovenste uit de kast, of wat het dichts bij op het wasrekje hangt, ik doe er niet zo moeilijk over. Dat is al zo sinds je als kind zelf je kleding uitzoekt, en dat heb ik ook wel veel moeten horen, anderen vonden dat maar niets. Zal ook wel bijdragen aan mijn standpunt.
En weg is de minirok van osg de hogebergquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:15 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Stropdassen e.d. lijkt me idd ook een beetje overdreven, mooie trui, overhemd/shirts en nette broek, dat zouden in mijn wereld de voorschriften zijn.
Ik pak eigenlijk altijd iets wat bovenop de stapel ligt, maar dat is meer omdat ik m'n oude troep bijna nooit aantrek... Niet dat ik er heel bijzonder bji loop ofzo..quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:16 schreef -Mzraki- het volgende:
Godzijdank dat we niet allemaal zo over kleding denken als jij Ali, serieus..
Dat is helemaal geen beroep op traditie, dat noem je cultuur, daar groei je mee op, dus vind je het normaal. Kijk, als een vrouw in Nederland vreemd gaat zal haar man van haar scheiden o.i.d., dat vinden wij normaal. Maar in islamitische en Afrikaanse landen wordt die vrouw dan tegen de muur gezet en net zolang gestenigd tot ze dood is, of haar handen worden afgehakt, of ze wordt legaal door de familie van haar man verkracht. Dat vinden ze daar normaal. (Ik dus overigens niet, dat daar geen misverstand over is.)quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:15 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Beroep op traditie is een drogreden, dat weet je. We moeten maar naar Esmé luisteren, want die is hier de enige die er daadwerkelijk ervaring mee heeft.
Stropdassen e.d. lijkt me idd ook een beetje overdreven, mooie trui, overhemd/shirts en nette broek, dat zouden in mijn wereld de voorschriften zijn.
Kijk, dat bedoel ik nou, dankje.quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:16 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Godzijdank dat we niet allemaal zo over kleding denken als jij Ali, serieus..
Zonder overtuigende voordelen zie ik geen reden om iets te veranderen, dat heeft weinig met beroep op traditite te maken.quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:15 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Beroep op traditie is een drogreden, dat weet je. We moeten maar naar Esmé luisteren, want die is hier de enige die er daadwerkelijk ervaring mee heeft.
Ik ben geeneen daarvan.quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:37 schreef NerdoNielso het volgende:
[afbeelding]
Jij bent die linkse zeker?
Dat valt nog best mee, maar ben jij wel toevallig dat meisje met dat rode t-shirt?quote:
Nee... hoe kom je erbij..quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:47 schreef MrAli het volgende:
[..]
Dat valt nog best mee, maar ben jij wel toevallig dat meisje met dat rode t-shirt?
Nou, die eerste foto heeft niet voor niets als naam 'erjon & ik.jpg', (leuke & mooie naam, Erjon) en die tweede heet ook niet voor niets 'Esmé,Darryl,Adacia.jpg'. (ook mooie namen trouwens).quote:
Knap geschiedenis boek heb jij, waren mijn boeken maar zo knap.quote:He! Wat hoor ik? Mijn geschiedenis boek roept: Deppie!
http://www.overheardinnewyork.com/quote:The Correct Answer is "Botanical Pornography"
Guy in car: Hey, what's that white stuff in the trees?
Pedestrian: Umm...blossoms?
Guy in car: Yeah, but what are they?
Pedestrian: White blossoms?
--88th & 5th
Overheard by: Siobhan
Aha! Zo!quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:03 schreef MrAli het volgende:
[..]
Nou, die eerste foto heeft niet voor niets als naam 'erjon & ik.jpg', (leuke & mooie naam, Erjon) en die tweede heet ook niet voor niets 'Esmé,Darryl,Adacia.jpg'. (ook mooie namen trouwens).
En buiten dat is het ook wel te zien hoor.
quote:[..]
Knap geschiedenis boek heb jij, waren mijn boeken maar zo knap.
Hij is daar op die foto ook niet bepaald lelijk hoor, maar hoe lang is dat geleden?quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:27 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Aha! Zo!Zeker mooie namen.
En damn, die Erjon is een mooie jongen geworden (als ik foto's van nu zie)!!!
[..]
![]()
Een van die twee denk ik.quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:29 schreef DearPrudence het volgende:
btw. wat vinden jullie een leuke (de leukste) account naam?
thewackyqueen@gmail.com,
nudgenudge@gmail.com,
newsforwombats@gmail.com,
newsforparrots@gmail.com,
spotthelooney@gmail.com
Geen van allen eigenlijk, waarom niet EsméDeppe@gmail.com, of E_Deppe@gmail.com?quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:29 schreef DearPrudence het volgende:
thewackyqueen@gmail.com,
nudgenudge@gmail.com,
spotthelooney@gmail.com
quote:
deppie@gmail.comquote:Op donderdag 19 mei 2005 17:53 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Geen van allen eigenlijk, waarom niet EsméDeppe@gmail.com, of E_Deppe@gmail.com?
Of waarom niet gewoon je oude email?
Ik geloof dat we deze discussie al gehad haddenquote:Op donderdag 19 mei 2005 17:59 schreef MrAli het volgende:
[..]
deppie@gmail.com
Maar d'r oude mail is bij Hotmail, en daar wil ik ook weg, te weinig ruimte, én het is van Microsoft.
En? Ik zeg alleen maar dat dat voor haar een reden kan zijn om niet haar oude email te willen houden. Eentje die ik heel goed zou begrijpen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:03 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik geloof dat we deze discussie al gehad hadden.
What about esmedeppe@gmail.com? Of zeg ik nu iets raars?quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:29 schreef DearPrudence het volgende:
thewackyqueen@gmail.com,
nudgenudge@gmail.com,
spotthelooney@gmail.com
Nee, dat zou veel te voor de hand liggenquote:Op donderdag 19 mei 2005 18:13 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
What about esmedeppe@gmail.com? Of zeg ik nu iets raars?
Goed, ik was te laat. Sorry.quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:14 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Nee, dat zou veel te voor de hand liggen.
Het is leuk om bij je sollicitatie: "nudgenudge@gmail.com" in te moeten vullen, heus.
Geeft niet, vandenb maakt me blijquote:
Saskia kent haar geschiedenis in ieder geval wel,quote:Saskia las de eerste regels van dat artikel en zei: "eigenlijk zegt ze: wat een n00b, want hij kent de regel all your base are belong to us niet."
Dat was wel een leuk stukje inderdaad.quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:21 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Geeft niet, vandenb maakt me blij.
[..]
Saskia kent haar geschiedenis in ieder geval wel,.
Je loopt achter Niels!quote:
Xbox 360,quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:29 schreef MrAli het volgende:
[..]
Je loopt achter Niels!Check fok en tweakers van een aantal dagen geleden maar een, maar 2,18 Tflops is niet niets, en de Xbox 2 moet het doen met 1 Tflops, ook niet slecht.
Ja, ok, officieel heet ie de Xbox 360, maar overal wordt ie ook gewoon Xbox 2 genoemt, en het is de tweede Xbox dus zo gek is dat niet. Maar of je hem nou Xbox 2 of Xbox 360 noemt, het blijft (evenals de Playstation 3) bagger. Ookal mag ie dan behoorlijk snel zijn.quote:
Kom je hier nog eens Forza spelen, moet je nog een keer zeggen dat Xbox bagger is,quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:40 schreef MrAli het volgende:
[..]
Ja, ok, officieel heet ie de Xbox 360, maar overal wordt ie ook gewoon Xbox 2 genoemt, en het is de tweede Xbox dus zo gek is dat niet. Maar of je hem nou Xbox 2 of Xbox 360 noemt, het blijft (evenals de Playstation 3) bagger. Ookal mag ie dan behoorlijk snel zijn.
Ik wil best een keer bij jou dat racespelletje spelen hoor. Ik heb trouwens ook niet gezegt dat er geen leuke / goede games voor de Xbox gemaakt worden / uitgekomen zijn. Ik zeg alleen dat dat apparaat gewoon troep is.quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:42 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Kom je hier nog eens Forza spelen, moet je nog een keer zeggen dat Xbox bagger is,.
Toppie.quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:11 schreef -Mzraki- het volgende:
M'n zuske had een trojan virus op haar laptop, dus moest ik haar maar eventjes helpen.
Doorgestuurd naar een gratis site om een removal tooltje te downloaden, we zien wel.
Saaaaaaaii..quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:53 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Geen van allen eigenlijk, waarom niet EsméDeppe@gmail.com, of E_Deppe@gmail.com?
Of waarom niet gewoon je oude email?
Dat is niet van msnquote:Op donderdag 19 mei 2005 17:56 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
![]()
Oh en SuperDeppie, ik zou niet voor nudgenudge gaan, dat is weer zo'n msn-hype, sta je alleen maar voor gek (vind ik dan)
Damn, wees eens orgineel ofzo...quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:13 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
What about esmedeppe@gmail.com? Of zeg ik nu iets raars?
Alsof het iemand interesseert of het wel een origineel e-mailadres is, maar dat moet je natuurlijk verder zelf weten..quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:13 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Saaaaaaaii..![]()
[..]
Dat is niet van msnDat is van Monty Python!
[..]
Damn, wees eens orgineel ofzo...
Er zijn wel meer dingen niet van msn/microsoft, maar ze gebruiken het wel...quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:13 schreef DearPrudence het volgende:
Dat is niet van msnDat is van Monty Python!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |