quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:12 schreef MrAli het volgende:
[..]
De ene met je linkerhand oppakken, de ander met je rechterhand, dan een kleine speech en ze vervolgens even tegen elkaar 'rammen' om ze vervolgens te laten vallen. Daarna loop je terwijl je kleren afklopt naar je fiets.
quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:12 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ja, de oudsten van de school zijn brengt inderdaad een hoop verantwoordelijkheden met zich mee..
Hm, dat weet ik niet, tegenwoordig zijn alle jonge pubertjes zo brutaal als de pest. Ik bedoel, ze zullen ons dan ook wel uitschelden, en dan wat? Je kunt moeilijk een beetje op die mannetjes in gaan lopen slaan, hoogstens even stevig vastpakken / meesleuren naar de congiërge of conrector.quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:19 schreef DearPrudence het volgende:
Nee, zulke jochies zouden mij geloof ik ook gaan uitschelden. In dat opzicht hebben jongens het makkelijker, mensen zijn meer 'impressed' door hen.
Ow, lijkt me wel leuk ja... en ik dacht dat 'ons' practicum in een b2 les was besproken, vandaarquote:Op donderdag 19 mei 2005 13:19 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Hans - iets over het gehalte aan vitamine C in sinaasappelen, banenen, en een mix daarvan enzo.
Ik weet dat jullie volgend jaar naar het Wad gaan, ik zit ook in de bio les, dus heb dat ook gehoord.
Zou jij dat dan doen? Als ze elkaar in elkaar aan het beuken zijn misschien, maar wat moet je doen?quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:23 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Hm, dat weet ik niet, tegenwoordig zijn alle jonge pubertjes zo brutaal als de pest. Ik bedoel, ze zullen ons dan ook wel uitschelden, en dan wat? Je kunt moeilijk een beetje op die mannetjes in gaan lopen slaan, hoogstens even stevig vastpakken / meesleuren naar de congiërge of conrector.
Wij zijn nu inderdaad de oudsten, ik denk dat ik volgend jaar maar een tshirt ga laten maken:quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:21 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Wij zijn nu momenteel de oudste he? (volgend week niet meer, dan zijn er examens, en komen ze allemaal weer massaal terug naar school.)
Dat zat ik ook te bedenken.. Tussenin staan. "He, doe eens niet zo kinderachtig!", "****", arm op rug draaien, en meenemen naar binnen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:23 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Hm, dat weet ik niet, tegenwoordig zijn alle jonge pubertjes zo brutaal als de pest. Ik bedoel, ze zullen ons dan ook wel uitschelden, en dan wat? Je kunt moeilijk een beetje op die mannetjes in gaan lopen slaan, hoogstens even stevig vastpakken / meesleuren naar de congiërge of conrector.
Ik zou wel willen ingrijpen als 1 jongetje de ander in elkaar aan het slaan was, maar of ik het echt zou doen...quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:25 schreef errrrr het volgende:
[..]
Zou jij dat dan doen? Als ze elkaar in elkaar aan het beuken zijn misschien, maar wat moet je doen?
maar goed, eitje bakken
Mwa, ik weet het niet, als ze gaan lopen vechten ofzo voor m'n neus grijp ik wel eventjes in denk ik. Als ze wat aan het schelden zijn boeit het me niet zoveel, dat hoort bij je volwassen-worden,quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:25 schreef errrrr het volgende:
[..]
Zou jij dat dan doen? Als ze elkaar in elkaar aan het beuken zijn misschien, maar wat moet je doen?
Net gedaan + appel/2bananen in de blenderquote:maar goed, eitje bakken
Ik denk dat dat meer te maken heeft met de manier van handelen, en niet zozeer of je een jongen of een meisje bent. (Als het gaat over ukkies uit de tweede klas.)quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:19 schreef DearPrudence het volgende:
[..]Riiighiit. Had ik graag willen doen.. als ik dat kon.
Nee, zulke jochies zouden mij geloof ik ook gaan uitschelden. In dat opzicht hebben jongens het makkelijker, mensen zijn meer 'impressed' door hen.
Hans - iets over het gehalte aan vitamine C in sinaasappelen, banenen, en een mix daarvan enzo.
Ik weet dat jullie volgend jaar naar het Wad gaan, ik zit ook in de bio les, dus heb dat ook gehoord.
quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:26 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Wij zijn nu inderdaad de oudsten, ik denk dat ik volgend jaar maar een tshirt ga laten maken:
voorkant:
"Maak plaats"
achterkant:
"6VWO'er. Je was gewaarschuwd".
Ja, maar ik wil niet dat het zo'n bullebak is die altijd maar hetzelfde zielige jongetje bedreigd.quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:28 schreef MrAli het volgende:
[..]
Ik denk dat dat meer te maken heeft met de manier van handelen, en niet zozeer of je een jongen of een meisje bent. (Als het gaat over ukkies uit de tweede klas.)
En dat uitschelden, dat is meer te wijten aan het feit dat je in je eentje was (neem ik aan) en dat ze vinden dat je je er niet mee moet bemoeien.
Maar ik was ook doorgelopen hoor, wat dat betreft heb ik wel zoiets van zolang er geen doden vallen regel je het zelf maar.
Dat moet je dan natuurlijk ook bij allebei doen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:26 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Dat zat ik ook te bedenken.. Tussenin staan. "He, doe eens niet zo kinderachtig!", "****", arm op rug draaien, en meenemen naar binnen.
quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:28 schreef DearPrudence het volgende:
[..]Maak je er ook gelijk een voor mij?
Dan moet je ook nog onderscheid maken tussen stoeien en vechten, het is uiteraard in veel gevallen goed te zien, maar ik heb ook een keer samen met Marcus in het kantoortje van Ben Bakker gestaan omdat we tijdens de wiskunde les van Pieter elkaar helemaal aan het afslachten waren zoals Pieter dat noemde. Maar wat hij niet begreep is dat wij uit verveling maar wat vriendschappelijk gingen stoeien.quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:27 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Ik zou wel willen ingrijpen als 1 jongetje de ander in elkaar aan het slaan was, maar of ik het echt zou doen...
Niet als het 1 is die een ander bedreid.quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:30 schreef MrAli het volgende:
[..]
Dat moet je dan natuurlijk ook bij allebei doen.
quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:31 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]We laten Patrick meteen voor heel 6V er één maken, dan bevorderen we de doorstroom ook nog eens flink. God wat kan ik me daar aan ergeren, dat iedereen tijdens het wisselen van lokaal daar een beetje vastloopt in de gangen.
.
Het is nobel, dacht iedereen er maar zo over,quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:30 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil niet dat het zo'n bullebak is die altijd maar hetzelfde zielige jongetje bedreigd.
Trauma veroorzaken.![]()
misschien beetje overdreven.. weet niet.
Ik ben er toe in staat om het verschil te zien.quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:32 schreef MrAli het volgende:
[..]
Dan moet je ook nog onderscheid maken tussen stoeien en vechten, het is uiteraard in veel gevallen goed te zien, maar ik heb ook een keer samen met Marcus in het kantoortje van Ben Bakker gestaan omdat we tijdens de wiskunde les van Pieter elkaar helemaal aan het afslachten waren zoals Pieter dat noemde. Maar wat hij niet begreep is dat wij uit verveling maar wat vriendschappelijk gingen stoeien.
(Pieter is een uitzonderlijk geval, weet ik, maartoch.)
alleen nu nog ingrijpen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:33 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Het is nobel, dacht iedereen er maar zo over na,.
Daar heb je natuurlijk ook weer helemaal gelijk in. Maar aan de andere kant, dan is het voor even opgelost, maar morgen is er weer een dag en dan gaat die bullebak toch wel weer verder, zonder dat jij erbij bent om te kunnen grijpen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:30 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil niet dat het zo'n bullebak is die altijd maar hetzelfde zielige jongetje bedreigd.
Trauma veroorzaken.![]()
misschien beetje overdreven.. weet niet.
Hmm, tsja, ik dacht dat het meer van beide kanten kwam, sorry verkeer begrepen / gelezen. Maar dan nog kan je ze beter allebei meenemen, de een dan wat hardhandiger dan de ander, maar het is dan wel goed om ze allebei even voor een leraar te laten verschijnen zodat die kan regelen wat er aan de hand was. Je bedreigd iemand over het algemeen toch ook niet voor niet.quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:32 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Niet als het 1 is die een ander bedreid.
[..]moi aussi.
PO printen, geschiedenis, ANW printen, natuurkunde, geschiedenis, natuurkunde, geen slaap en morgen weer opstaan,quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:34 schreef DearPrudence het volgende:
Goed, geschiedenis, drummen, geschiedenis, geschiedenis, drummen, frans.
Daar vertrouw ik op.quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:33 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Ik ben er toe in staat om het verschil te zien.
Je heb het toch maar druk.quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:34 schreef DearPrudence het volgende:
Goed, geschiedenis, drummen, geschiedenis, geschiedenis, drummen, frans.
Hoe kan je opstaan als je niet geslapen heb?quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:36 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
PO printen, geschiedenis, ANW printen, natuurkunde, geschiedenis, natuurkunde, geen slaap en morgen weer opstaan,.
Ik denk dat ik volley vanavond maar een keertje moet laten zitten.
tekstbegrip toch?quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:38 schreef MrAli het volgende:
[..]
Daar vertrouw ik op.
[..]
Je heb het toch maar druk.
Maar ook maar eens een eitje gaan bakken, het voorbeeld van Hans en Ruben volgen, om me vervolgens op m'n Nederlands en Engels te storten, ben benieuwd wat we op ons examen krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |