Ook nog eens!quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 18:53 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Net als dat koningin de ene keer wel met een hoofdletter staat en de tweede keer niet.
Tja, je hebt nog 6 minquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 18:53 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Ook nog eens!
Jeetje Ruben, wat slecht van je dat je alle andere fouten mist...
(probeer nog zoveel mogelijk mijn ruben-bash-uurtje te benuttigen)
ik zie het al helemaal voor me..quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 18:29 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Haha, super! Hihihi... mag ik je password, ga ik haar pesten.
Maar was het maar één 11-jarig meisje die dat deed? Ik had al een hele groep meiden in mijn gedachte die je helemaal in een hoekje drukte.
ALWIN!!quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 19:01 schreef MrAli het volgende:
[..]
ik zie het al helemaal voor me..
leuk..meisjes van 11..![]()
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 19:02 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
ALWIN!!![]()
je kan de tijd ook verlengen hoor..quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 18:54 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Tja, je hebt nog 6 min
gaaf.. een code-01..quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 19:02 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
ALWIN!!![]()
Code - 01quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 19:05 schreef MrAli het volgende:
[..]
gaaf.. een code-01..(maar waarom haal je in je quote van mij het belangrijkste weg, het '(ECHT)'
![]()
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 19:11 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Code - 01
Leek me niet echt nodig. Begreep het zo ook wel.
Het was ook zo'n aso type, had kees ook al geschopt (zachtjes danquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 19:14 schreef MrAli het volgende:
maargoed..uhm..Ruben..hoe kwam dat zo? ze kwam zomaar naar je toe ofzow? best wel vreemd..een meisje van 11 die op iemand van 16 afstapt..![]()
achjah..gewoon negeren..![]()
Ga jij eens gauw pr0n leechen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 19:15 schreef MAX_crazy het volgende:
blaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 19:17 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Het was ook zo'n aso type, had kees ook al geschopt (zachtjes dan).
Ik zat vast, hoog in mijn scheidsrechterstoel, tussen 2 sets liep ze te jengelen en toen ik klaar was moest ik m'n 06 geven.
ohjee, heb je die ook weer eens hier...quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 19:15 schreef MAX_crazy het volgende:
blaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat
Kees, bedankt jongen.quote:ĩ Ќήơẅ @ βơ¥ ẅңơ ĩڲ ®¤@ļļ¥ ₣ụήή¥ ڲơ ç@ή ĩ β ụ'® Ğĩ®ļ₣®i¤ήd Ңơήή¤¥?! schapen en meeuwen waren lollig he ellen! (lost ) zegt:
heey
ruben zegt:
hallo
ĩ Ќήơẅ @ βơ¥ ẅңơ ĩڲ ®¤@ļļ¥ ₣ụήή¥ ڲơ ç@ή ĩ β ụ'® Ğĩ®ļ₣®i¤ήd Ңơήή¤¥?! schapen en meeuwen waren lollig he ellen! (lost ) zegt:
alles goed?
ruben zegt:
jahoor
ruben zegt:
wie ben jij?
ĩ Ќήơẅ @ βơ¥ ẅңơ ĩڲ ®¤@ļļ¥ ₣ụήή¥ ڲơ ç@ή ĩ β ụ'® Ğĩ®ļ₣®i¤ήd Ңơήή¤¥?! schapen en meeuwen waren lollig he ellen! (lost ) zegt:
een meisje van vanmidag
ruben zegt:
aha, een volleybalster
idd..aso..slaan die handel..ook al mag je geen meisjes slaan..quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 19:17 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Het was ook zo'n aso type, had kees ook al geschopt (zachtjes dan).
Ik zat vast, hoog in mijn scheidsrechterstoel, tussen 2 sets liep ze te jengelen en toen ik klaar was moest ik m'n 06 geven.
ALWIN!!quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 19:44 schreef MrAli het volgende:
[..]
idd..aso..slaan die handel..ook al mag je geen meisjes slaan..
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 19:44 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Kees, bedankt jongen.
ja? dit vat ik even niet?quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 19:45 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
ALWIN!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |