kan best leuk zijn hoor..quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 17:38 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Nou, dat was weer leuk. Drie en half uur lang een bende overactieve elfjarigen in bedwang houden.
Het was ook best aardig hoor, beetje fluiten. Voelde me niet echt heel goed, ben beetje verkouden denk ikquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 17:57 schreef MrAli het volgende:
[..]
kan best leuk zijn hoor..![]()
Ik voel me alweer beter.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 18:07 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Het was ook best aardig hoor, beetje fluiten. Voelde me niet echt heel goed, ben beetje verkouden denk ik
quote:Anyway, wat wel minder was dat ik ben lastig gevallen door 11-jarige meisjes. "Wat is je 06?"
Ik heb ze maar de deur gewezen met de woorden: "Ik heb geen mobiel", dat was, gelukkig, voldoende
Ik ook, goed eten doet wonderenquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 18:10 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Ik voel me alweer beter.
nou, zéér hoor, cool, 11-jarige meisjes!quote:Haha, geweldig! Voelde je je niet een beetje gevleid?
![]()
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 18:13 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik ook, goed eten doet wonderen
Dacht ik al...quote:[..]
nou, zéér hoor, cool, 11-jarige meisjes!
*negeert.quote:Nee, mijn interesses liggen op een ander gebied dan dat
Ze heeft wel je msn.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 18:07 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Het was ook best aardig hoor, beetje fluiten. Voelde me niet echt heel goed, ben beetje verkouden denk ik
Anyway, wat wel minder was dat ik ben lastig gevallen door 11-jarige meisjes. "Wat is je 06?"
Ik heb ze maar de deur gewezen met de woorden: "Ik heb geen mobiel", dat was, gelukkig, voldoende
Wat?quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 18:21 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Ze heeft wel je msn.
Je kan haar altijd nog blocken.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 18:22 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Wat?
Dude, waarom heb je haar m'n mail-adres gegeven?quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 18:23 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Je kan haar altijd nog blocken.
Haha, super! Hihihi... mag ik je password, ga ik haar pesten.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 18:27 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Dude, waarom heb je haar m'n mail-adres gegeven?
Was "Ik heb geen mobiel" niet duidelijk genoeg?
Nou, het was geen hele roedel nee. 1 slonzig meisje, dat niet eens in een team meespeelde, fungeerde als tussenpersoon voor wat dan al wel niet..quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 18:29 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Haha, super! Hihihi... mag ik je password, ga ik haar pesten.
Maar was het maar één 11-jarig meisje die dat deed? Ik had al een hele groep meiden in mijn gedachte die je helemaal in een hoekje drukte.
Ach, je bent niet verplicht haar te accepteren.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 18:27 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Dude, waarom heb je haar m'n mail-adres gegeven?
Was "Ik heb geen mobiel" niet duidelijk genoeg?
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 18:31 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Ach, je bent niet verplicht haar te accepteren.
quote:prin·ci·pe (het ~, ~s)
1 grondoorzaak, werkend beginsel => princiep
2 grondstelling, grondbeginsel => beginsel
3 stelregel => grondregel, grondstelling, princiep
Jeetje, wat sneu voor je buub.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 18:30 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Nou, het was geen hele roedel nee. 1 slonzig meisje, dat niet eens in een team meespeelde, fungeerde als tussenpersoon voor wat dan al wel niet..
Het principe dat je anoniem wenst te blijven, terwijl jouw naam in veelvoud op al die briefjes staat?quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 18:32 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
[..]
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 18:32 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
[..]
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 18:31 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Ach, je bent niet verplicht haar te accepteren.
Juist ja, ze waren vast niet intelligent genoeg om mijn gezicht aan die naam te koppelen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 18:33 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Het principe dat je anoniem wenst te blijven, terwijl jouw naam in veelvoud op al die briefjes staat?
Je had zelf al verteld dat je Ruben heet. Bovendien zagen ze er erg intelligent uit.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 18:34 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Juist ja, ze waren vast niet intelligent genoeg om mijn gezicht aan die naam te koppelen.
Alleen als het ze in hun handen wordt gedrukt, dat is weer een heel ander verhaal.
Inderdaad, intelligent genoeg om jou een schop voor je kont te gevenquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 18:35 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Je had zelf al verteld dat je Ruben heet. Bovendien zagen ze er erg intelligent uit. [afbeelding]
O_oquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 18:35 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Je had zelf al verteld dat je Ruben heet. Bovendien zagen ze er erg intelligent uit. [afbeelding]
Goed, wel een beetje brutaal inderdaad.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 18:36 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Inderdaad, intelligent genoeg om jou een schop voor je kont te geven
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 18:45 schreef DearPrudence het volgende:
moet dat niet "op" zijn?
Net als dat koningin de eerste keer wel met een hoofdletter staat en de tweede keer niet.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 18:49 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
dat was me nog niet eens opgevallen.
Damn, wat slordig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |