Ja, scooter kan wel hoorquote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:33 schreef NerdoNielso het volgende:
Ruben, kon ik op de scooter komen of waren er wilde plannen?
Mjah, ik vond het wel aardig maar niet geweldig... Heb ook nog nooit een Star Wars film af kunnen kijken trouwens, dus het is een persoonlijk recordquote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:55 schreef -Mzraki- het volgende:
Revenge of the Sith was érg indrukwekkend,.
Mijn nieuwe vriendinquote:Op zaterdag 21 mei 2005 09:43 schreef DearPrudence het volgende:
Jippie! Het is zaterdag!![]()
En ik ben belachelijk vroeg op!![]()
![]()
[..]
met?![]()
Ach, je kent vast Claudia nog wel, die van die smsjes, nouja, van het een kwam het ander en gister ben ik naar haar toe gegaan, ze woont in Julianadorp. En dat was erg gezelligquote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 10:20 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ach, je kent vast Claudia nog wel, die van die smsjes, nouja, van het een kwam het ander en gister ben ik naar haar toe gegaan, ze woont in Julianadorp. En dat was erg gezellig.
Ja, maar dat was december ofzo, dat is nu wel veranderd,quote:Op zaterdag 21 mei 2005 10:21 schreef DearPrudence het volgende:
[..]Je moest toch eerst helemaal niks van haar weten?
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 10:24 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ja, maar dat was december ofzo, dat is nu wel veranderd,.
Neem je d'r ook eens mee naar Texel toe? Ben nu wel benieuwd.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 10:28 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Merci, volgend weekend ga ik weer naar haar toe,.
Goh, er is wel wat veranderd sinds 16 oktober 2004. Toen was je zelfs nog boos dat ik jouw msn aan haar had gegeven. Gelukkig werd ik later nog wel bedankt.quote:
Ohja! Het befaamde "Ruben-bash-uurtje"quote:Op zaterdag 21 mei 2005 10:42 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Goh, er is wel wat veranderd sinds 16 oktober 2004. Toen was je zelfs nog boos dat ik jouw msn aan haar had gegeven. Gelukkig werd ik later nog wel bedankt.
Congratulations verder.
Jahoor, mijn ouders zijn ook al erg nieuwsgierigquote:Op zaterdag 21 mei 2005 10:40 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Neem je d'r ook eens mee naar Texel toe? Ben nu wel benieuwd.
Ik had je alle credits toch al gegeven? Wist ik toen veel?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 10:42 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Goh, er is wel wat veranderd sinds 16 oktober 2004. Toen was je zelfs nog boos dat ik jouw msn aan haar had gegeven. Gelukkig werd ik later nog wel bedankt.
Congratulations verder.
één van de velen,quote:Op zaterdag 21 mei 2005 10:54 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Ohja! Het befaamde "Ruben-bash-uurtje"
Goed, dat kon je inderdaad niet weten. Leuk dat het nog zo uitpakt.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 11:01 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik had je alle credits toch al gegeven? Wist ik toen veel?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |