En is dat positief of negatief bedoeld?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:59 schreef goddess-in-heaven het volgende:
lange frans en baas b? ooooooh baas b supervisie
ik ben de hele tijd zakelijk aan het mailen, krijg ik ineens als aanhef: Lotte! (en het was altijd beste charlotte)
ik denk positiefquote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:00 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En is dat positief of negatief bedoeld?
ja hequote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:00 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zo zo, toe maar. Jij bent goed bezig daar![]()
ga jij eens iets anders doenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:04 schreef Ballicious het volgende:
Posten, stelletje schrale
jij geilt wel op cijfers hoorquote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:05 schreef Megter het volgende:
Ik zie dat ik in 63 van de 74 topics actief ben geweest
nog steeds niet geleerd hoe je moet quoten?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:05 schreef Ballicious het volgende:
ik nog 7
ben nog heeeel druk bezig hoor, maar lukt allemaal wel aardig jah... Kan trots zijn op mezelf hahaquote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:06 schreef Megter het volgende:
[..]
Thnx, is het een beetje gelukt allemaal?
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:07 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
ben nog heeeel druk bezig hoor, maar lukt allemaal wel aardig jah... Kan trots zijn op mezelf haha![]()
dan zijn wij ook trots op jouquote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:07 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
ben nog heeeel druk bezig hoor, maar lukt allemaal wel aardig jah... Kan trots zijn op mezelf haha![]()
Dan ben ik weer aan het werk, tot 22:45quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:10 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik wil ook wel naar huis, maar moet nog 116 minuten
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:10 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik wil ook wel naar huis, maar moet nog 116 minuten
Hehe ik ga naar huis.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:11 schreef fffan het volgende:
hehe..ik loop stage op de NHTV in Breda..wiehoe..op de afdeling ict
flikkerquote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:12 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Hehe ik ga naar huis.![]()
tabee ole ole
![]()
Breda + ICT komt veelvuldig terug hierquote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:11 schreef fffan het volgende:
Als 't lukt sta je zo in de OP, anders het volgende deel. Welkom iigquote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:11 schreef fffan het volgende:
Ik ook, ik ben de enige die uit Leiden komtquote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:13 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik voel me een buitenbeentje
ik hoef hier niet veel aan toe te voegenquote:
aah meissie tochquote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:13 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik voel me een buitenbeentje
Tot morgenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:14 schreef Megter het volgende:
Ik ben naar huis, en dan weer door werken! Tot morgenochtend allemaal en nog een prettige avond!
jij moet niet zeurenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:14 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ook, ik ben de enige die uit Leiden komt
ik kom uit utrecgt, doe geen ict en ben hier de oudstequote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:14 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ook, ik ben de enige die uit Leiden komt
en ik ben de jongstequote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:16 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik kom uit utrecgt, doe geen ict en ben hier de oudste
Hoe oud is oud?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:16 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik kom uit utrecgt, doe geen ict en ben hier de oudste
ehmz, nee want je zit hierquote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:20 schreef Cart_man het volgende:
Afstudeerstage.
Gewoon werken tot 17.30, bikkel ben ik toch hè.
Nee, je bent zeker geen bikkelquote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:20 schreef Cart_man het volgende:
Afstudeerstage.
[..]
Hoe oud is oud?
23quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:20 schreef Cart_man het volgende:
Afstudeerstage.
[..]
Hoe oud is oud?
true, maar die zit hier niet meer heb ik zo vernomen....quote:
Leeftijdsgenoot.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:22 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
23
en ik moet ook tot 17.30 (68 minuten nog)
Ooh ja, dat is waar ook. Die is naar een onbekende bestemming vertrokken.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:22 schreef Fisher het volgende:
[..]
true, maar die zit hier niet meer heb ik zo vernomen....
ik zit de hele dag alleenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:23 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Leeftijdsgenoot.![]()
Tot 16.15 moet ik gewoon werken. Heb ik iemand naast me zitten, daarna alles los.
de noorderzonquote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:24 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik zit de hele dag alleen
wat is er met ijsmeis? waar is ze heen?
Hehe, deed ik ook altijd bij de post.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:23 schreef goddess-in-heaven het volgende:
vriend belde net boos, zn telefoon is gejat nog voordat het zijn telefoon was. hij zou door tpg post gebracht worden en die hebben hem blijkbaar gehouden.
Je doet je ondertitel wel eer aan, met zulke uitsprakenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:26 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Hehe, deed ik ook altijd bij de post.
Dat zouden we natuurlijk niet willen.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:27 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik kan nu iets heel gemeens doen, maar dan stuurt ze stax haar vriendje weer op me af
TrenTs zekerquote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:27 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik kan nu iets heel gemeens doen, maar dan stuurt ze stax haar vriendje weer op me af
boefjequote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:26 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Hehe, deed ik ook altijd bij de post.
mail maar dan staat 't hier nietquote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat zouden we natuurlijk niet willen.
Hoewel ik wel benieuwd ben naar wat je wilde doen
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je doet je ondertitel wel eer aan, met zulke uitspraken
hehe, minder voor je.. toen ik hier verhuisde heb ik 't zo geregeld dat niemand zomaar op m'n scherm kan kijkenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:29 schreef Cart_man het volgende:
[..]
![]()
Wel kut dat ik morgen een andere werkplek krijg. Zit ik met mijn rug naar de deur.
Dus dit is ook de laatste keer dat ik hier voor 17.30 zit.
Hoe durft ie?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:32 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ja, die zei dat ik hangtieten heb
Vanzelfsprekend.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hoop dat je wel begrijpt dat ik het niet serieus bedoelde![]()
tjah.. hij kan ook niet alles hebbenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:37 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
nou inderdaad!
en hij mocht willen dat ie een vriendin had met zulke lekkere tieten als ik
Wat ik me dan weer afvraag is hoe dat figuur erbij komtquote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:37 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
nou inderdaad!
niets beters kunnen bedenkenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:39 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wat ik me dan weer afvraag is hoe dat figuur erbij komt
Nou, wat hebben we gelachen om hemquote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:40 schreef Fisher het volgende:
[..]
niets beters kunnen bedenken
grappig proberen te zijn
etc...
ik ookquote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:39 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wat ik me dan weer afvraag is hoe dat figuur erbij komt
hij heeft aparte humor, welke alleen hij begrijpt en waar hij alleen om lachtquote:
ijsmeis kon er ook om lachenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:43 schreef Fisher het volgende:
[..]
hij heeft aparte humor, welke alleen hij begrijpt en waar hij alleen om lacht
ik vond het in ieder geval écht een kut opmerkingquote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:43 schreef Fisher het volgende:
[..]
hij heeft aparte humor, welke alleen hij begrijpt en waar hij alleen om lacht
Want dan ga je te verquote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:45 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik vond het in ieder geval écht een kut opmerkingvoel me niet snel aangevallen maar je moet niet "aan mn borsten zitten"
Huilliesquote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, we zijn er nog steeds diep door geschokt. En dat is niet om te lachen![]()
je bijt ofnietquote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:50 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik kan wel ff zorgen dat je niet meer lacht
Tegen de tijd dat je hier bent, ben ik allang weer wegquote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:50 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik kan wel ff zorgen dat je niet meer lacht
komt me zeer bekent voorquote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:49 schreef PeuRac het volgende:
Ik wil naar huuuiiiiiss![]()
T is super rustig hier, heb nergens zin inbah, klote dag
Waar is ijsmeis, zij kan mn dag nog goed makenquote:
minus 30 maakt 8quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:52 schreef goddess-in-heaven het volgende:
nog 38 minuten
ja want we hebben niets beters te doenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:53 schreef Blinker het volgende:
Wat ik alleen bedoel je vindt die kerel een eikel, hij heeft lompe humor, niemand mag hem, klaar
Of moeten jullie er nog 300 posts aan besteden?
quote:
Fotoooooooo!!!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:37 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
nou inderdaad!
quote:
zoiets moet je bewijzenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:37 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
nou inderdaad!
er zijn je genoeg voor gegaan horquote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:56 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]ik ga geen foto's van mn borsten op internet zetten
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:56 schreef Fisher het volgende:
nou mensen 't zal allemaal wel... wat een dag
ik ga er mooi vandoor, tot morgen, moge de avond u geluk en wijsheid brengen onder de stralende sterren...
hojje
nee daar heb je gelijk inquote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:56 schreef goddess-in-heaven het volgende:
leuk voor hun. ik doe het niet. als je ze wil zien, moet je me maar een keer tegenkomen op het strand.quote:
GMTAquote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:58 schreef Houniet het volgende:
[..]
nee daar heb je gelijk in
je heet geen ijsmeis
Roep me maar als je naar t strand gaatquote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:58 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
leuk voor hun. ik doe het niet. als je ze wil zien, moet je me maar een keer tegenkomen op het strand.
Dat is dan geregeldquote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:58 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
leuk voor hun. ik doe het niet. als je ze wil zien, moet je me maar een keer tegenkomen op het strand.
ik weet niet waar jij heen kijktquote:
zandvoortquote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:02 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik lig regelmatig in zandvoort op het strand
je gaat steeds eerder afsluiten boefjequote:
half 6quote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:04 schreef Houniet het volgende:
[..]
je gaat steeds eerder afsluiten boefje
whaaaaaaaaahquote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:05 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]![]()
broodje hete kip van de far out![]()
![]()
me 2. ik lunch hier niet meer mee, mag dus ook niets pakken. Had ook maar een klein stukje brood meequote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:10 schreef Blinker het volgende:
HOU OP! PLZ
Ik zit hier al te kreperen van de honger sinds 2 uur![]()
Same here. combi van willen afvallen en eindelijk eens voedselallergie de baas zijn. ZWAAR maar merk nu wel dat ik aan t afvallen ben (ok, het is voor mij maar 2 kilo dat eraf moet)quote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:15 schreef Blinker het volgende:
Ik probeer minder te eten (ja afvallen dus) voor de zomer en het is soms best zwaar verrot
Ik ben blij dat je het zelf door hebtquote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar ik ben nog veel trotser op jou IJlien![]()
Om iedereen voor te zijn; ja, doe maar een kliko
Je mag ze ook mailen.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:56 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ahhhhhhh dat is lief, het is je vergeven!!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar ik ben nog veel trotser op jou IJlien![]()
Om iedereen voor te zijn; ja, doe maar een kliko
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:06 schreef IJlien het volgende:
[..]
ahhhhhhh dat is lief, het is je vergeven!!![]()
![]()
En Blinker, ja een aspirientje doet wonderen
dan wordt het iig wel beter betaald, dat scheelt alweer!quote:Op woensdag 18 mei 2005 08:09 schreef Cart_man het volgende:
Zo ziet de rest van je leven eruit, wen er maar vast aan.
Doe een rondje door de wijk lopen, 't is lekker weerquote:Op woensdag 18 mei 2005 08:22 schreef Geitje82 het volgende:
k heb er vandaag echt 0,0 zin in en ik heb weer nix te doen![]()
ik heb elke dag 0,0 zin...ahoewel das niet waar eigenlijk...want elke dag..is weer een dag minder..quote:Op woensdag 18 mei 2005 08:22 schreef Geitje82 het volgende:
k heb er vandaag echt 0,0 zin in en ik heb weer nix te doen![]()
Okquote:Op woensdag 18 mei 2005 08:23 schreef Megter het volgende:
[..]
Doe een rondje door de wijk lopen, 't is lekker weer
Nr. 106quote:Op woensdag 18 mei 2005 08:26 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Okheb je die dvd van TI nog voor me klaar gelegd? dan ga ik die wel ff ophalen
![]()
Werkze!quote:Op woensdag 18 mei 2005 08:28 schreef Cart_man het volgende:
Ik ga maar eens naar mijn werk.
Lekker werken, tot vanavond.
Haha neej dat durf ik niet... Ik ga vanavond wel de herhaling kijkenquote:Op woensdag 18 mei 2005 08:27 schreef Megter het volgende:
[..]
Nr. 106
Wil je 'm echt ophalen, dan laat ik 'm ff klaarleggen
je doet net alsof je zelf ook enthousiast bentquote:
issie ookquote:Op woensdag 18 mei 2005 08:30 schreef Fisher het volgende:
[..]
je doet net alsof je zelf ook enthousiast bent
quote:Op woensdag 18 mei 2005 08:30 schreef Fisher het volgende:
[..]
je doet net alsof je zelf ook enthousiast bent
quote:
Mocht het niet lukken om de hh te kijken kan ik 'm wel droppen bij Emergis hoorquote:Op woensdag 18 mei 2005 08:29 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Haha neej dat durf ik niet... Ik ga vanavond wel de herhaling kijken![]()
Ok, relaxtquote:Op woensdag 18 mei 2005 08:30 schreef Megter het volgende:
[..]
[..]
Kheb er best zin in, vandaag scriptie inleveren bij begeleider van school. M'n begeleider van bedrijf was tevreden, dus dat geeft de burger moed
[..]
Mocht het niet lukken om de hh te kijken kan ik 'm wel droppen bij Emergis hoor
Duidelijk!quote:
fantastisch, ik heb geen zinquote:Op woensdag 18 mei 2005 08:30 schreef Megter het volgende:
Kheb er best zin in, vandaag scriptie inleveren bij begeleider van school. M'n begeleider van bedrijf was tevreden, dus dat geeft de burger moed
Goedemorgenquote:Op woensdag 18 mei 2005 08:35 schreef Teardrop-nl het volgende:
goedemorguh allemaal
Ik meld mijzelf ook weer als stageloper, gister ff een vrije dag gehad maar alsnog druk geweest met vanalles en nogwat....
Hierbij meld ik ook meteen dat ik vandaag niet veel aanwezig zal zijn in verband met het werken aan stageverslagen dat wordt ook maar eens tijd...
Werkse allemaal vandaag
Nee ik ga wel eens lopen, alst mooi weer is zeker! Dus dat ben ik vandaag ook wel van planquote:Op woensdag 18 mei 2005 08:34 schreef Megter het volgende:
[..]
Duidelijk!
Ga je wel 's lopen trouwens tussen de middag of blijf je daar?
Iedereen krijgt het nog druk de laatste weken! Ben ik ff blij dat ik vrijwel klaar benquote:Op woensdag 18 mei 2005 08:35 schreef Teardrop-nl het volgende:
goedemorguh allemaal
Ik meld mijzelf ook weer als stageloper, gister ff een vrije dag gehad maar alsnog druk geweest met vanalles en nogwat....
Hierbij meld ik ook meteen dat ik vandaag niet veel aanwezig zal zijn in verband met het werken aan stageverslagen dat wordt ook maar eens tijd...
Werkse allemaal vandaag
nepstagiairquote:Op woensdag 18 mei 2005 08:35 schreef Teardrop-nl het volgende:
goedemorguh allemaal
Werkse allemaal vandaag
valt toch best meequote:Op woensdag 18 mei 2005 08:36 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Goedemorgenje bent gisteren flink besproken
![]()
Wel 's op viaduct geweest vlakbij Emergis? Heb je best mooi uitzichtquote:Op woensdag 18 mei 2005 08:36 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Nee ik ga wel eens lopen, alst mooi weer is zeker! Dus dat ben ik vandaag ook wel van plan![]()
Ik welquote:
Uhmmm waar zit die ergens...quote:Op woensdag 18 mei 2005 08:37 schreef Megter het volgende:
[..]
Wel 's op viaduct geweest vlakbij Emergis? Heb je best mooi uitzicht
[..]
Ik wel
quote:Op woensdag 18 mei 2005 08:36 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Goedemorgenje bent gisteren flink besproken
![]()
heuuuyyyquote:Op woensdag 18 mei 2005 08:38 schreef Megter het volgende:
1. goddess-in-heaven 239
2. Biancavia 234
3. zoalshetis 231
4. Dos37 226
5. Lu_uK 205
6. Alicey 196
7. Megter 194
8. BrauN 193
8. ijsmeis 193
10. Houniet 191
quote:Op woensdag 18 mei 2005 08:39 schreef Dos37 het volgende:
[..]
heuuuyyy
en ik ben hier gisteren niet eens geweest
Nepstagiairquote:Op woensdag 18 mei 2005 08:39 schreef Dos37 het volgende:
[..]
heuuuyyy
en ik ben hier gisteren niet eens geweest
Rechtsaf bij Ithaka, dan kom je op een verharde landweg (60km zone volgens mji). Die loop je gewoon stukje af, zie je vanzelf viaductquote:
tjah ik ben hardstikke drukquote:
Owja die weet ik, zo rij ik altijd naar huisquote:Op woensdag 18 mei 2005 08:41 schreef Megter het volgende:
[..]
Rechtsaf bij Ithaka, dan kom je op een verharde landweg (60km zone volgens mji). Die loop je gewoon stukje af, zie je vanzelf viaduct
Ik vind het echt mooi om daarop te staan, auto's rijden dan onder je door, mooi uitzicht.....quote:Op woensdag 18 mei 2005 08:42 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Owja die weet ik, zo rij ik altijd naar huis![]()
Goed plan, ga ik straks wel ff checkenquote:Op woensdag 18 mei 2005 08:43 schreef Megter het volgende:
[..]
Ik vind het echt mooi om daarop te staan, auto's rijden dan onder je door, mooi uitzicht.....![]()
quote:Op woensdag 18 mei 2005 08:44 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Goed plan, ga ik straks wel ff checken![]()
Jaaaa ik heb bij mij thuis ook een mooi uitzicht.. was vroeger een oude vuilnisstort, maar nu een hoge dijkquote:Op woensdag 18 mei 2005 08:43 schreef Megter het volgende:
[..]
Ik vind het echt mooi om daarop te staan, auto's rijden dan onder je door, mooi uitzicht.....![]()
How romanticquote:Op woensdag 18 mei 2005 08:45 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Jaaaa ik heb bij mij thuis ook een mooi uitzicht.. was vroeger een oude vuilnisstort, maar nu een hoge dijkIs een prachtig uitzicht over de snelweg en een recreatie plas in de verte.. daar kan je ook mooi de zons ondergang kijken enzo
![]()
ik bedoel natuurlijk niet dat ik OP die oude vuilnis stort woonquote:Op woensdag 18 mei 2005 08:45 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Jaaaa ik heb bij mij thuis ook een mooi uitzicht.. was vroeger een oude vuilnisstort, maar nu een hoge dijkIs een prachtig uitzicht over de snelweg en een recreatie plas in de verte.. daar kan je ook mooi de zons ondergang kijken enzo
![]()
Die 2e doos is van jou zeker?quote:Op woensdag 18 mei 2005 08:46 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
ik bedoel natuurlijk niet dat ik OP die oude vuilnis stort woonda's 100 m lopen vanaf mijn huis
quote:
quote:Op woensdag 18 mei 2005 08:47 schreef Megter het volgende:
[..]
Nu nog iemand om zulke momenten mee te delen![]()
kansloos gezever
quote:Op woensdag 18 mei 2005 08:48 schreef Geitje82 het volgende:
Ik woon 5 minuten fietsen van het strand vandaan, daar kan je ook goed naar de zonsondergang kijken![]()
bijna weekend.. dan ken ik weer op jacht...quote:Op woensdag 18 mei 2005 08:47 schreef Megter het volgende:
[..]
kansloos gezever
Houten doos?quote:Op woensdag 18 mei 2005 08:48 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
wij hebben een huis hoor... er werden wat planken gestort en daar hebben we iets moois van gemaakt
![]()
![]()
![]()
Pff wat ben je toch romantischquote:Op woensdag 18 mei 2005 08:47 schreef Megter het volgende:
[..]
kansloos gezever
Dan woon jij helemaal aan de andere kant van mijquote:Op woensdag 18 mei 2005 08:48 schreef Geitje82 het volgende:
Ik woon 5 minuten fietsen van het strand vandaan, daar kan je ook goed naar de zonsondergang kijken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |