quote:
zoiets moet je bewijzenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:37 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
nou inderdaad!
en hij mocht willen dat ie een vriendin had met zulke lekkere tieten als ik
er zijn je genoeg voor gegaan horquote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:56 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]ik ga geen foto's van mn borsten op internet zetten
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:56 schreef Fisher het volgende:
nou mensen 't zal allemaal wel... wat een dag
ik ga er mooi vandoor, tot morgen, moge de avond u geluk en wijsheid brengen onder de stralende sterren...
hojje
nee daar heb je gelijk inquote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:56 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]ik ga geen foto's van mn borsten op internet zetten
leuk voor hun. ik doe het niet. als je ze wil zien, moet je me maar een keer tegenkomen op het strand.quote:
GMTAquote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:58 schreef Houniet het volgende:
[..]
nee daar heb je gelijk in
je heet geen ijsmeis
Roep me maar als je naar t strand gaatquote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:58 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
leuk voor hun. ik doe het niet. als je ze wil zien, moet je me maar een keer tegenkomen op het strand.
Dat is dan geregeldquote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:58 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
leuk voor hun. ik doe het niet. als je ze wil zien, moet je me maar een keer tegenkomen op het strand.
ik weet niet waar jij heen kijktquote:
zandvoortquote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:02 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik lig regelmatig in zandvoort op het strand
je gaat steeds eerder afsluiten boefjequote:
half 6quote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:04 schreef Houniet het volgende:
[..]
je gaat steeds eerder afsluiten boefje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |