fantastisch, ik heb geen zinquote:Op woensdag 18 mei 2005 08:30 schreef Megter het volgende:
Kheb er best zin in, vandaag scriptie inleveren bij begeleider van school. M'n begeleider van bedrijf was tevreden, dus dat geeft de burger moed
Goedemorgenquote:Op woensdag 18 mei 2005 08:35 schreef Teardrop-nl het volgende:
goedemorguh allemaal
Ik meld mijzelf ook weer als stageloper, gister ff een vrije dag gehad maar alsnog druk geweest met vanalles en nogwat....
Hierbij meld ik ook meteen dat ik vandaag niet veel aanwezig zal zijn in verband met het werken aan stageverslagen dat wordt ook maar eens tijd...
Werkse allemaal vandaag
Nee ik ga wel eens lopen, alst mooi weer is zeker! Dus dat ben ik vandaag ook wel van planquote:Op woensdag 18 mei 2005 08:34 schreef Megter het volgende:
[..]
Duidelijk!
Ga je wel 's lopen trouwens tussen de middag of blijf je daar?
Iedereen krijgt het nog druk de laatste weken! Ben ik ff blij dat ik vrijwel klaar benquote:Op woensdag 18 mei 2005 08:35 schreef Teardrop-nl het volgende:
goedemorguh allemaal
Ik meld mijzelf ook weer als stageloper, gister ff een vrije dag gehad maar alsnog druk geweest met vanalles en nogwat....
Hierbij meld ik ook meteen dat ik vandaag niet veel aanwezig zal zijn in verband met het werken aan stageverslagen dat wordt ook maar eens tijd...
Werkse allemaal vandaag
nepstagiairquote:Op woensdag 18 mei 2005 08:35 schreef Teardrop-nl het volgende:
goedemorguh allemaal
Werkse allemaal vandaag
valt toch best meequote:Op woensdag 18 mei 2005 08:36 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Goedemorgenje bent gisteren flink besproken
![]()
Wel 's op viaduct geweest vlakbij Emergis? Heb je best mooi uitzichtquote:Op woensdag 18 mei 2005 08:36 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Nee ik ga wel eens lopen, alst mooi weer is zeker! Dus dat ben ik vandaag ook wel van plan![]()
Ik welquote:
Uhmmm waar zit die ergens...quote:Op woensdag 18 mei 2005 08:37 schreef Megter het volgende:
[..]
Wel 's op viaduct geweest vlakbij Emergis? Heb je best mooi uitzicht
[..]
Ik wel
quote:Op woensdag 18 mei 2005 08:36 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Goedemorgenje bent gisteren flink besproken
![]()
heuuuyyyquote:Op woensdag 18 mei 2005 08:38 schreef Megter het volgende:
1. goddess-in-heaven 239
2. Biancavia 234
3. zoalshetis 231
4. Dos37 226
5. Lu_uK 205
6. Alicey 196
7. Megter 194
8. BrauN 193
8. ijsmeis 193
10. Houniet 191
quote:Op woensdag 18 mei 2005 08:39 schreef Dos37 het volgende:
[..]
heuuuyyy
en ik ben hier gisteren niet eens geweest
Nepstagiairquote:Op woensdag 18 mei 2005 08:39 schreef Dos37 het volgende:
[..]
heuuuyyy
en ik ben hier gisteren niet eens geweest
Rechtsaf bij Ithaka, dan kom je op een verharde landweg (60km zone volgens mji). Die loop je gewoon stukje af, zie je vanzelf viaductquote:
tjah ik ben hardstikke drukquote:
Owja die weet ik, zo rij ik altijd naar huisquote:Op woensdag 18 mei 2005 08:41 schreef Megter het volgende:
[..]
Rechtsaf bij Ithaka, dan kom je op een verharde landweg (60km zone volgens mji). Die loop je gewoon stukje af, zie je vanzelf viaduct
Ik vind het echt mooi om daarop te staan, auto's rijden dan onder je door, mooi uitzicht.....quote:Op woensdag 18 mei 2005 08:42 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Owja die weet ik, zo rij ik altijd naar huis![]()
Goed plan, ga ik straks wel ff checkenquote:Op woensdag 18 mei 2005 08:43 schreef Megter het volgende:
[..]
Ik vind het echt mooi om daarop te staan, auto's rijden dan onder je door, mooi uitzicht.....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |