quote:Op woensdag 18 mei 2005 08:44 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Goed plan, ga ik straks wel ff checken![]()
Jaaaa ik heb bij mij thuis ook een mooi uitzicht.. was vroeger een oude vuilnisstort, maar nu een hoge dijkquote:Op woensdag 18 mei 2005 08:43 schreef Megter het volgende:
[..]
Ik vind het echt mooi om daarop te staan, auto's rijden dan onder je door, mooi uitzicht.....![]()
How romanticquote:Op woensdag 18 mei 2005 08:45 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Jaaaa ik heb bij mij thuis ook een mooi uitzicht.. was vroeger een oude vuilnisstort, maar nu een hoge dijkIs een prachtig uitzicht over de snelweg en een recreatie plas in de verte.. daar kan je ook mooi de zons ondergang kijken enzo
![]()
ik bedoel natuurlijk niet dat ik OP die oude vuilnis stort woonquote:Op woensdag 18 mei 2005 08:45 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Jaaaa ik heb bij mij thuis ook een mooi uitzicht.. was vroeger een oude vuilnisstort, maar nu een hoge dijkIs een prachtig uitzicht over de snelweg en een recreatie plas in de verte.. daar kan je ook mooi de zons ondergang kijken enzo
![]()
Die 2e doos is van jou zeker?quote:Op woensdag 18 mei 2005 08:46 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
ik bedoel natuurlijk niet dat ik OP die oude vuilnis stort woonda's 100 m lopen vanaf mijn huis
quote:
quote:Op woensdag 18 mei 2005 08:47 schreef Megter het volgende:
[..]
Nu nog iemand om zulke momenten mee te delen![]()
kansloos gezever
quote:Op woensdag 18 mei 2005 08:48 schreef Geitje82 het volgende:
Ik woon 5 minuten fietsen van het strand vandaan, daar kan je ook goed naar de zonsondergang kijken![]()
bijna weekend.. dan ken ik weer op jacht...quote:Op woensdag 18 mei 2005 08:47 schreef Megter het volgende:
[..]
kansloos gezever
Houten doos?quote:Op woensdag 18 mei 2005 08:48 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
wij hebben een huis hoor... er werden wat planken gestort en daar hebben we iets moois van gemaakt
![]()
![]()
![]()
Pff wat ben je toch romantischquote:Op woensdag 18 mei 2005 08:47 schreef Megter het volgende:
[..]
kansloos gezever
Dan woon jij helemaal aan de andere kant van mijquote:Op woensdag 18 mei 2005 08:48 schreef Geitje82 het volgende:
Ik woon 5 minuten fietsen van het strand vandaan, daar kan je ook goed naar de zonsondergang kijken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |