quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:32 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Kom maar op met die 'was net op radio Veronica'- vraag![]()
Akkoord bedankt voor de tip.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:40 schreef Prep2Fight het volgende:
Inkoppertje, Otis Redding - The Dock Of The Bay![]()
![]()
Nog een mooie DVD van hem te koop bij FRS voor 5,-
quote:is the least heralded guitar player of the '80s and '90s, with songwriting skills to match his prodigious instrumental talent. Born in the mid-'60s in Southern California,
first made his mark as the young guitarist in L.A.'s Green on Red, a forerunner of the Paisley Underground movement; however, Green on Red's attack was inspired more by American apple pie than psychedelics. After disbanding finally in 1992,
began to focus all attention on the solo career he started with 1990's
Yep, gewoon +2quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:57 schreef Prep2Fight het volgende:
Ik weet niet hoe dat werkt![]()
Gwoon 2 punten?
Scroll eens terug naar boven....quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:57 schreef Prep2Fight het volgende:
Waarom deden jullie dat nou net nadat ik eindelijk weer is een vraag goed had![]()
Whehe
Oeh, niet gezien.. Excuus!quote:
Yep (hij was easy, hé?)quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:06 schreef DaisyDuke het volgende:
The Ramones - S/T
Met de spatie tussen The en Ramones zelfs precies evenveel tekensquote:
Het is 'm alleen niet....quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:18 schreef peaceman het volgende:
lijkt david grohl wel, maar dan met lang haar...
daar was ik al bang voor hahaquote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:20 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Chris Cornell
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:20 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Chris Cornell
Oh dat album heet gewoon zoquote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:40 schreef Prep2Fight het volgende:
Inkoppertje, Otis Redding - The Dock Of The Bay
quote:Door het laten samensmelten van pop en volksmuziek vervult deze Rotterdamse formatie dezelfde rol als Drukwerk eerder in Amsterdam, The Pogues in Ierland en Les Negresses Vertes in Frankrijk.
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:47 schreef Berkery het volgende:
Dopegezinde Gemeente?
was gok uit wanhoopquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:49 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Berkery + 2
Jansse Bagge had een wat minder zwaar Rotterdams accent
Maar dat was dus eigenlijk niet goed. De Ramones zijn, herstel: waren, geen The-band...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:09 schreef Curchulain het volgende:
[..]
Met de spatie tussen The en Ramones zelfs precies evenveel tekens
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:00 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Andrea Corr
Opletten hè, je hebt er alweer een gemistquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:56 schreef GLO het volgende:
Even-werken-en-de-weggevertjes-vliegen-hier-in-het-rond-tvp
Godgloeiendeg...oh, gelukkig, haar voornaam had ik niet gewetenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:02 schreef Berkery het volgende:
[..]
Opletten hè, je hebt er alweer een gemist![]()
Dat waren ze voornamelijk zelf, ja. Maar ze hebben voor heel veel artiesten wat gedaan hoor.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:09 schreef GLO het volgende:
Catapult
Rubberen Robbie
Ome Henk
meer weet ik niet
Ja, dat weet ik, maar wie, that's the questionquote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:11 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat waren ze voornamelijk zelf, ja. Maar ze hebben voor heel veel artiesten wat gedaan hoor.
4 nu. Ik heb hier een lijst met tientallen, wat zeg ik, honderden namen, hoor..quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:13 schreef cafca het volgende:
De monotones waren ze ook zelf geloof ik.
Verder houdt het bij mij ook op
Mag dat dan druppelsgewijs?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:14 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Oke, catapult is ook goed (cadeautje), dus we hebben er 3 nu.
Wie de 10 volmaakt..
Wowquote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:17 schreef belsen het volgende:Videokids Catapult Ruberen Robbie Irene Moors & de Smurfen Brenda Steunbeer Ome Henk André Hazes (een beetje verliefd) De Windsurfers (surfing, surfing, we're a-wind surfing) De Monotones Ome Henne (88 glazen bier)
Inderdaad (sort of, geloof ik).quote:
Is het al foute vrijdag?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:17 schreef belsen het volgende:Videokids Catapult Ruberen Robbie Irene Moors & de Smurfen Brenda Steunbeer en Arie Boksbeugel Ome Henk André Hazes (een beetje verliefd) De Windsurfers (surfing, surfing, we're a-wind surfing) De Monotones Ome Henne (88 glazen bier)
Nee, echt een zeer interessant clubje. Zij hebben met zijn vieren (de heren van Catapult) ongelofelijk veel hits op hun naam staan.quote:
Ja, ik kende ze wel va Rubberen Robbie en ome Henk en The Monotones enzo, maar ik wist niet dat ze ook achter Irene Moors en de Smurfen enzo zaten. En "Brenda Steunbeer en Arie Boksbeugel" zegt mij niks, maar de naam doet me het ergste vermoeden....quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:20 schreef belsen het volgende:
[..]
Nee, echt een zeer interessant clubje. Zij hebben met zijn vieren (de heren van Catapult) ongelofelijk veel hits op hun naam staan.
Ja, toch welquote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:24 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Nooit Verona gekeken?
Indrukwekkend lijstje, hoorquote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:20 schreef belsen het volgende:
[..]
Nee, echt een zeer interessant clubje. Zij hebben met zijn vieren (de heren van Catapult) ongelofelijk veel hits op hun naam staan.
DOORTREKKEN! Nog eens gedaan tijdens een playbackshow op de middelbare school. Ik was Brendaquote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:23 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, ik kende ze wel va Rubberen Robbie en ome Henk en The Monotones enzo, maar ik wist niet dat ze ook achter Irene Moors en de Smurfen enzo zaten. En "Brenda Steunbeer en Arie Boksbeugel" zegt mij niks, maar de naam doet me het ergste vermoeden....
Doesn't ring a bell.....waarschijnlijk gemist of uit mijn geheugen gebannen...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:26 schreef bartrid het volgende:
[..]
DOORTREKKEN! Nog eens gedaan tijdens een playbackshow op de middelbare school. Ik was Brenda
Een cover van The Firm, Startrekking.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:29 schreef cafca het volgende:
[..]
Doesn't ring a bell.....waarschijnlijk gemist of uit mijn geheugen gebannen...
Is dat niet (Sailin'home) Piet Veerman?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:31 schreef belsen het volgende:
Vervolgvraagje:
[afbeelding]
Wie is deze meneer?
Ook bekend om zijn kattengezang.quote:
Vandaar dat ze die Cat- apult nodig haddenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:32 schreef belsen het volgende:
[..]
Ook bekend om zijn kattengezang.
Punt en vraag voor Cafca!
digshadow + 1quote:Op dinsdag 17 mei 2005 05:06 schreef bigshadow het volgende:
Death cad for cutie natuurlijk, echt heel erg dat ik ze niet direct herkende, heb ik al meerdere keren gevraagd.
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:36 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Molotov?
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:44 schreef peaceman het volgende:
bekende kop......maar ja....wie?
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:47 schreef DaisyDuke het volgende:
Amos Lee
Volgens mij had ik dat ooit is naar jou gestuurd Peacemanquote:
nee volgens mij niet, maar het is echt een oh ja, heb die foto vaak gezien...bekende foto...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:49 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Volgens mij had ik dat ooit is naar jou gestuurd Peaceman![]()
Settle down, Beavis. Je staat altijd nog zo'n 150-of-wat punten voor op de nummer twee, dus het kan er van afquote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:53 schreef GLO het volgende:
Godverdegodver, als ik er ben komen er ondoenlijke vragen over Brenda Steunbeer, maar ik heb m'n hielen nog niet gelicht of het is weer poepmakkelijk
Brenda wiequote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:53 schreef GLO het volgende:
Godverdegodver, als ik er ben komen er ondoenlijke vragen over Brenda Steunbeer, maar ik heb m'n hielen nog niet gelicht of het is weer poepmakkelijk
Da's ook weer waar. Nou, dan ga ik maar weerquote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:59 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Settle down, Beavis. Je staat altijd nog zo'n 150-of-wat punten voor op de nummer twee, dus het kan er van af
weer een bekende kop....quote:
Ja, speelde in de Red house paintersquote:
quote:Ik herinner me het doen van niets op de nacht Sinatra stierf. En de nacht Jeff Buckley stierf. En de nacht Kurt Cobain stierf. En de nacht John Lennon stierf. Ik herinner me ik tot horloge het nieuws met iedereen bleef. En dat was heel wat nachten. En dat was heel wat leven. Wie verloor de kaartjes aan wat zij nodig hebben?
No, YOU were right!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:31 schreef lubje25 het volgende:
badly drawn boy You Were Right
Juist ja de familie Zuiderveltquote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:38 schreef GLO het volgende:
Elly & Rikkert?
Strak door het midden!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:47 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Nieman, Boudewijn de Groot, Meester Prikkebeen.
ik sta pafquote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:48 schreef peaceman het volgende:
opgezocht.... nooit geweten ...
niet voor de groentjes onder ons waar ik mezelf ook toe rekenquote:
ja, dat bleek... omdat iedereen dat zo wistquote:
Elly?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:09 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Kom je echt uit Barneveld, Lubje? Dan wonen wij niet zo heel ver bij elkaar vandaan!
Ja?, waar kom jij vandaan dan?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:09 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Kom je echt uit Barneveld, Lubje? Dan wonen wij niet zo heel ver bij elkaar vandaan!
Wat zielig voor jequote:
vier je lustrum met een verhuizing!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:25 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ja he...
Ik woon er nu 5 jaar, en het wordt met de dag saaier...
das vlakbij ja, ik heb er wel wat familie wonen. mijn vader komt oorspronkelijk uit Ede. En ik squash er wel eens. verder kom ik er zo weinig mogelijkquote:
Als jullie nou 's samen gingen squashen? Dan heeft TSE ook een verzetjequote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:29 schreef lubje25 het volgende:
[..]
das vlakbij ja, ik heb er wel wat familie wonen. mijn vader komt oorspronkelijk uit Ede. En ik squash er wel eens. verder kom ik er zo weinig mogelijk![]()
Jazeker! Goede band.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:31 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
The God machine?
Zonder s, maar het is goedquote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:47 schreef DaisyDuke het volgende:
Better than Eszra?
quote:komt uit Amsterdam en is net als Solex voortgekomen uit de band Sonetic Vet.
wordt in het buitenland (met name Engeland) eerder opgepikt dan in eigen land.
brengt singles uit op het Britse Shifty Disco en neemt meerdere sessies op voor BBC DJ John Peel.
Ha! En dat voor de 1e keer..quote:
OK, dan ga ik die maar 's opzetten. Zat al te denken wat ik moest draaienquote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:11 schreef bartrid het volgende:
kut mis ik gewoon the god machine die ik inderdaad pas nog had gedaan.....
Ook erg aan te raden is Sophia van Robin Proper-Sheppard. Veel rustiger dan the god machine maar net zo mooi. In bad dreams van one last laugh in a place of dying geeft mij elke keer weer kippevel.
Hmm... lastig in dit geval.. Maar laat ik het maar op een asbak houden dan...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:27 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Hintje misschien?
Dan moet het die wel zijn... die emoticon is een vorm van een hartjequote:
Eitje dus! newbiedoobiedoo + 2quote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:52 schreef het volgende:
Kate Bush - The kick inside
quote:Video: A combination of essentially of static shots of the band miming energetically to the song in assorted graffitti-covered locations in the vicinity of the Hope and Anchor, plus the first appearance of the Nutty Train. Standard performance-video fare footage for the time, livened up by the band's enthusiasm and the humourous beginning. But why isholding a microphone when he doesn't actually sing anything?
quote:Plenty of your hipper bands might vary their influences list with acts like Tortoise, Charles Mingus, and the Neptunes just to prove they are cool. With the risky, sprawling, and somehow serene, you can actually hear it. The ten-piece, jazz-meets-electronics band from Norway came to life in 1994 when their main brain and songwriter Lars Horntveth was only 14.
Wat een verrijking zal dit zijn!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:42 schreef DaisyDuke het volgende:
Ah, Peter, Paul & Mary
Nooit geweten hoe ze eruit zagen!
quote:wordt in oktober opgericht door Tony de Bruijn, Patrick de Kok en Johann de Groot. Ze wonen al sinds hun kindertijd bij elkaar in dezelfde straat te Tilburg. De band laat zich inspireren door grunge (de 'Seattle-sound') en Frank Boeijen.
Jawelquote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:41 schreef dolle_hond het volgende:
eddy christiani
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:55 schreef DaisyDuke het volgende:
The English Beat - I Just Can't Stop It??
Ik heb de punten zo hard nodig dat ik achter de computer heb moeten etenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:56 schreef GLO het volgende:
Zo, dat gaat weer lekker. Peter, Paul & Mary, Vals Licht, Stray Cats en Eddy Christiani, vier inkoppertjes achter elkaar als ik eten ben. En dan kom ik online en staan er songteksten op het menu!![]()
![]()
ik moet m wel goed rekenen trouwens.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:55 schreef DaisyDuke het volgende:
The English Beat - I Just Can't Stop It??
Album #1 [1980]quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:59 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik moet m wel goed rekenen trouwens.
ik bedoelde What is Beat? zoals die vroeger heette en ook nog op de website van the beat genoemd wordt, maar blijkbaar is heruitgegeven of hernoemd of zo naar IJCSI
Zou ik ook doen!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:07 schreef bartrid het volgende:
Ik ga voor TAD.
Mooi op tijd, we gaan al bijna sluitenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:08 schreef BeRightBack het volgende:
TVP'tje
quote:told on US court yesterday (May 16) that he trusted Malm more than anyone in his life when he agreed to let the manager handle his finances in the 1980s.
He told jurors: “John was the business guy, and I was the guy working for nothing in the studio."admitted that he ignored his finances and sometimes signed documents without reading or understanding them but said that he grew worried about his money when he was told in a meeting with Malm and a lawyer in 2002 that there was “clause for alarm”.
In 2003,said, he asked Malm to tell him how much money he had.
The singer said that he was sent a financial statement that revealed he had at most $3 million (£1.6 million) in total assets and as little as $400,000 in cash.
Dat heet "timing"quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mooi op tijd, we gaan al bijna sluiten![]()
Ranja!!!! Hierrrrrrrrrr!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:22 schreef DaisyDuke het volgende:
Zet de volgende vijf albums van Sonic Youth in de juiste chronologische volgorde:
Dirty
Daydream Nation
Sister
EVOL
Goo
Zekers welquote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:40 schreef GLO het volgende:
Descendents?
Dat zal wel degelijkquote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:53 schreef peaceman het volgende:
lijken de boys van Hanson wel.... maar dat zal toch zeker niet?
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:13 schreef ranja het volgende:
Rick Astley - Whenever you need somebody
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |