quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:44 schreef peaceman het volgende:
bekende kop......maar ja....wie?
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:47 schreef DaisyDuke het volgende:
Amos Lee
Volgens mij had ik dat ooit is naar jou gestuurd Peacemanquote:
nee volgens mij niet, maar het is echt een oh ja, heb die foto vaak gezien...bekende foto...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:49 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Volgens mij had ik dat ooit is naar jou gestuurd Peaceman![]()
Settle down, Beavis. Je staat altijd nog zo'n 150-of-wat punten voor op de nummer twee, dus het kan er van afquote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:53 schreef GLO het volgende:
Godverdegodver, als ik er ben komen er ondoenlijke vragen over Brenda Steunbeer, maar ik heb m'n hielen nog niet gelicht of het is weer poepmakkelijk
Brenda wiequote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:53 schreef GLO het volgende:
Godverdegodver, als ik er ben komen er ondoenlijke vragen over Brenda Steunbeer, maar ik heb m'n hielen nog niet gelicht of het is weer poepmakkelijk
Da's ook weer waar. Nou, dan ga ik maar weerquote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:59 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Settle down, Beavis. Je staat altijd nog zo'n 150-of-wat punten voor op de nummer twee, dus het kan er van af
weer een bekende kop....quote:
Ja, speelde in de Red house paintersquote:
quote:Ik herinner me het doen van niets op de nacht Sinatra stierf. En de nacht Jeff Buckley stierf. En de nacht Kurt Cobain stierf. En de nacht John Lennon stierf. Ik herinner me ik tot horloge het nieuws met iedereen bleef. En dat was heel wat nachten. En dat was heel wat leven. Wie verloor de kaartjes aan wat zij nodig hebben?
No, YOU were right!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:31 schreef lubje25 het volgende:
badly drawn boy You Were Right
Juist ja de familie Zuiderveltquote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:38 schreef GLO het volgende:
Elly & Rikkert?
Strak door het midden!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:47 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Nieman, Boudewijn de Groot, Meester Prikkebeen.
ik sta pafquote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:48 schreef peaceman het volgende:
opgezocht.... nooit geweten ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |