niet voor de groentjes onder ons waar ik mezelf ook toe rekenquote:
ja, dat bleek... omdat iedereen dat zo wistquote:
Elly?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:09 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Kom je echt uit Barneveld, Lubje? Dan wonen wij niet zo heel ver bij elkaar vandaan!
Ja?, waar kom jij vandaan dan?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:09 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Kom je echt uit Barneveld, Lubje? Dan wonen wij niet zo heel ver bij elkaar vandaan!
Wat zielig voor jequote:
vier je lustrum met een verhuizing!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:25 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ja he...
Ik woon er nu 5 jaar, en het wordt met de dag saaier...
das vlakbij ja, ik heb er wel wat familie wonen. mijn vader komt oorspronkelijk uit Ede. En ik squash er wel eens. verder kom ik er zo weinig mogelijkquote:
Als jullie nou 's samen gingen squashen? Dan heeft TSE ook een verzetjequote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:29 schreef lubje25 het volgende:
[..]
das vlakbij ja, ik heb er wel wat familie wonen. mijn vader komt oorspronkelijk uit Ede. En ik squash er wel eens. verder kom ik er zo weinig mogelijk![]()
Jazeker! Goede band.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:31 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
The God machine?
Zonder s, maar het is goedquote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:47 schreef DaisyDuke het volgende:
Better than Eszra?
quote:komt uit Amsterdam en is net als Solex voortgekomen uit de band Sonetic Vet.
wordt in het buitenland (met name Engeland) eerder opgepikt dan in eigen land.
brengt singles uit op het Britse Shifty Disco en neemt meerdere sessies op voor BBC DJ John Peel.
Ha! En dat voor de 1e keer..quote:
OK, dan ga ik die maar 's opzetten. Zat al te denken wat ik moest draaienquote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:11 schreef bartrid het volgende:
kut mis ik gewoon the god machine die ik inderdaad pas nog had gedaan.....
Ook erg aan te raden is Sophia van Robin Proper-Sheppard. Veel rustiger dan the god machine maar net zo mooi. In bad dreams van one last laugh in a place of dying geeft mij elke keer weer kippevel.
Hmm... lastig in dit geval.. Maar laat ik het maar op een asbak houden dan...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:27 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Hintje misschien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |