quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:47 schreef Berkery het volgende:
Dopegezinde Gemeente?
was gok uit wanhoopquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:49 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Berkery + 2
Jansse Bagge had een wat minder zwaar Rotterdams accent
Maar dat was dus eigenlijk niet goed. De Ramones zijn, herstel: waren, geen The-band...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:09 schreef Curchulain het volgende:
[..]
Met de spatie tussen The en Ramones zelfs precies evenveel tekens
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:00 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Andrea Corr
Opletten hè, je hebt er alweer een gemistquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:56 schreef GLO het volgende:
Even-werken-en-de-weggevertjes-vliegen-hier-in-het-rond-tvp
Godgloeiendeg...oh, gelukkig, haar voornaam had ik niet gewetenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:02 schreef Berkery het volgende:
[..]
Opletten hè, je hebt er alweer een gemist![]()
Dat waren ze voornamelijk zelf, ja. Maar ze hebben voor heel veel artiesten wat gedaan hoor.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:09 schreef GLO het volgende:
Catapult
Rubberen Robbie
Ome Henk
meer weet ik niet
Ja, dat weet ik, maar wie, that's the questionquote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:11 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat waren ze voornamelijk zelf, ja. Maar ze hebben voor heel veel artiesten wat gedaan hoor.
4 nu. Ik heb hier een lijst met tientallen, wat zeg ik, honderden namen, hoor..quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:13 schreef cafca het volgende:
De monotones waren ze ook zelf geloof ik.
Verder houdt het bij mij ook op
Mag dat dan druppelsgewijs?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:14 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Oke, catapult is ook goed (cadeautje), dus we hebben er 3 nu.
Wie de 10 volmaakt..
Wowquote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:17 schreef belsen het volgende:Videokids Catapult Ruberen Robbie Irene Moors & de Smurfen Brenda Steunbeer Ome Henk André Hazes (een beetje verliefd) De Windsurfers (surfing, surfing, we're a-wind surfing) De Monotones Ome Henne (88 glazen bier)
Inderdaad (sort of, geloof ik).quote:
Is het al foute vrijdag?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:17 schreef belsen het volgende:Videokids Catapult Ruberen Robbie Irene Moors & de Smurfen Brenda Steunbeer en Arie Boksbeugel Ome Henk André Hazes (een beetje verliefd) De Windsurfers (surfing, surfing, we're a-wind surfing) De Monotones Ome Henne (88 glazen bier)
Nee, echt een zeer interessant clubje. Zij hebben met zijn vieren (de heren van Catapult) ongelofelijk veel hits op hun naam staan.quote:
Ja, ik kende ze wel va Rubberen Robbie en ome Henk en The Monotones enzo, maar ik wist niet dat ze ook achter Irene Moors en de Smurfen enzo zaten. En "Brenda Steunbeer en Arie Boksbeugel" zegt mij niks, maar de naam doet me het ergste vermoeden....quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:20 schreef belsen het volgende:
[..]
Nee, echt een zeer interessant clubje. Zij hebben met zijn vieren (de heren van Catapult) ongelofelijk veel hits op hun naam staan.
Ja, toch welquote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:24 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Nooit Verona gekeken?
Indrukwekkend lijstje, hoorquote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:20 schreef belsen het volgende:
[..]
Nee, echt een zeer interessant clubje. Zij hebben met zijn vieren (de heren van Catapult) ongelofelijk veel hits op hun naam staan.
DOORTREKKEN! Nog eens gedaan tijdens een playbackshow op de middelbare school. Ik was Brendaquote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:23 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, ik kende ze wel va Rubberen Robbie en ome Henk en The Monotones enzo, maar ik wist niet dat ze ook achter Irene Moors en de Smurfen enzo zaten. En "Brenda Steunbeer en Arie Boksbeugel" zegt mij niks, maar de naam doet me het ergste vermoeden....
Doesn't ring a bell.....waarschijnlijk gemist of uit mijn geheugen gebannen...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:26 schreef bartrid het volgende:
[..]
DOORTREKKEN! Nog eens gedaan tijdens een playbackshow op de middelbare school. Ik was Brenda
Een cover van The Firm, Startrekking.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:29 schreef cafca het volgende:
[..]
Doesn't ring a bell.....waarschijnlijk gemist of uit mijn geheugen gebannen...
Is dat niet (Sailin'home) Piet Veerman?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:31 schreef belsen het volgende:
Vervolgvraagje:
[afbeelding]
Wie is deze meneer?
Ook bekend om zijn kattengezang.quote:
Vandaar dat ze die Cat- apult nodig haddenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:32 schreef belsen het volgende:
[..]
Ook bekend om zijn kattengezang.
Punt en vraag voor Cafca!
digshadow + 1quote:Op dinsdag 17 mei 2005 05:06 schreef bigshadow het volgende:
Death cad for cutie natuurlijk, echt heel erg dat ik ze niet direct herkende, heb ik al meerdere keren gevraagd.
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:36 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Molotov?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |