Spannend hé?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:13 schreef Mr-Z het volgende:
goddess-in-heaven is precies 2 jaar ouder dan mij![]()
ik voel me oudquote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:13 schreef Mr-Z het volgende:
goddess-in-heaven is precies 2 jaar ouder dan mij![]()
Eerst op preview klikken na wijziging, dan pas op invoerenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:12 schreef Kleffe_Dop het volgende:
kut.. zit typo in OP maar kan 'm niet meer aanpassen
database onbereikbaar blablabla
en vervelendquote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:14 schreef Vigile het volgende:
* ik ben een beetje hyper vandaag*
ik weet ´tquote:
hahaha volgende topic, nieuwe kansquote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:15 schreef KansloosForEver het volgende:
Anayak is het bedrijf, welk helder lichtje heeft dat erbij gevoegd?:D in Itziar, Spanje![]()
![]()
Dit zeg je op pagina 4 in deel 65quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:15 schreef KansloosForEver het volgende:
Anayak is het bedrijf, welk helder lichtje heeft dat erbij gevoegd?:D in Itziar, Spanje![]()
![]()
in GC, topic de dagcijfersquote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:17 schreef DaYwALKuR het volgende:
Goedemorgen
Waar kan ik mijn plaats vinden hoevaak ik gepost had op vrijdag?
24e keer dat je dat vraagt, volgens mij staat er een post over in GCquote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:17 schreef DaYwALKuR het volgende:
Goedemorgen
Waar kan ik mijn plaats vinden hoevaak ik gepost had op vrijdag?
Verlieeeeeeeeeeehieeeeeeeefdquote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:15 schreef Vigile het volgende:
[..]
ik weet ´t![]()
mompelt iets over bloemetjes en bijtjes enzo
quote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:14 schreef Megter het volgende:
[..]
Eerst op preview klikken na wijziging, dan pas op invoeren
Dat mag niet meer!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:11 schreef Vigile het volgende:
Teeeee-Veeeee-Peeeee
Sue mequote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:19 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat mag niet meer!
Maar dit is er ook een
ook lekker op tijd jaquote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:19 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat mag niet meer!
Maar dit is er ook een
hoi, waar was je maandagquote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:18 schreef goddess-in-heaven het volgende:
hoi daywalker
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:19 schreef Remzerrr het volgende:
heyyy Goddessweer hard aan t stagewerk vandaag?
Net als de rest van ´t land?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:21 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]niet bij jou, maar in de villa arena
Hij is nog weg ook!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:20 schreef jitzzzze het volgende:
Één goeiemorgen allemaal,
Na een lekker lang weekend ziek zijn, me vanmorgen 2 uur verslapen te hebben en mijn toegangspasje verloren te hebben, ben ik net eindelijk op mn stage aangekomen.
Helaas moet ik vandaag echt gaan werken, dus ik zal er niet zo heel veel zijn. Ik wens jullie veel plezier vandaag en tot vanmiddag..
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:20 schreef jitzzzze het volgende:
Na een lekker lang weekend ziek zijn, me vanmorgen 2 uur verslapen te hebben en mijn toegangspasje verloren te hebben, ben ik net eindelijk op mn stage aangekomen.
Helaas moet ik vandaag echt gaan werken, dus ik zal er niet zo heel veel zijn. Ik wens jullie veel plezier vandaag en tot vanmiddag..
viel mee, was niet zo heel erg druk. alleen als je iets wilde eten stond je halfuur in de rijquote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:20 schreef jitzzzze het volgende:
Zegt genoeg als je in die top 10 staatquote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:21 schreef DaYwALKuR het volgende:
Op zaterdag 14 mei 2005 08:25 schreef dolle_hond het volgende:
Dagcijfers van Vrijdag 13 Mei 2005 (00:00 - 23:59)
1. Stuart 370
2. jitzzzze 339
3. Teardrop-nl 338
4. snellejelle 332
5. Houniet 317
6. DaYwALKuR 308
7. D.Rose 295
8. dolle_hond 287
damnplek 6 maar
Eerder een seconde of 10quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:23 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
misschien zit tussen iedere f5 1 minuut rust?
Heb reacties gehad op mailtjes die ik verstuurd had, dus ben die ff aan t verwerken maar daarna is t weer rustigquote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:20 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]aan mijn sufkutten verslag
gaat niet zo snel. en jij?
of mensen hebben een extra lang weekendquote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:25 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
is iedereen nog beneveld ofzo? ik vind de snelheid maar tegenvallen vandaag!
goed geregeldquote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:26 schreef Remzerrr het volgende:
[..]
Heb reacties gehad op mailtjes die ik verstuurd had, dus ben die ff aan t verwerken maar daarna is t weer rustigZe hebben afgelopen weekend zelfs werk gedaan dat ik eigenlijk moest doen
En t was nog klotewerk ook dus ben blij dat zij dat hebben gedaan
![]()
eensch!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:25 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
is iedereen nog beneveld ofzo? ik vind de snelheid maar tegenvallen vandaag!
Jaja die is al lang aangepast en nummer 66 al toegevoegd.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:26 schreef Megter het volgende:
[..]
Lukt 't met de OP? Eerst preview, dan invoeren.
niet zo gek na 66 topics vol met onzinquote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:28 schreef Vigile het volgende:
Het bloedt hier idd een beetje dood
Ik moet eerlijk bekennen dat ik t hele weekend toch wel uitgekeken heb in vandaag want dan gaan de dagen weer aftellenquote:
Veel meer dan 66, hiervoor ook al reeks gehad in onzinquote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:29 schreef tha_dus het volgende:
[..]
niet zo gek na 66 topics vol met onzin![]()
Hoeveel moet je er nog?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:30 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik t hele weekend toch wel uitgekeken heb in vandaag want dan gaan de dagen weer aftellen![]()
inderdaadquote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:30 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik t hele weekend toch wel uitgekeken heb in vandaag want dan gaan de dagen weer aftellen![]()
Ik ga ook verstandig doen....dooooeiquote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:30 schreef Mr-Z het volgende:
misschien worden de stagiairs eens verstandig en zijn ze echt aan het werk![]()
Iedereen moet nu natuurlijk zn verslag maken omdat ze hiervoor altijd aan het fokken warenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:30 schreef Mr-Z het volgende:
misschien worden de stagiairs eens verstandig en zijn ze echt aan het werk![]()
Ik zie 't nietquote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:29 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Jaja die is al lang aangepast en nummer 66 al toegevoegd.
Voor deel 67 dan hè
Reeks van 4 ofzo jaquote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:30 schreef Vigile het volgende:
[..]
Veel meer dan 66, hiervoor ook al reeks gehad in onzin
Ik bedoel OP aanpassen in topic.quote:
Goeie leven? Bwehquote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:34 schreef Blinker het volgende:
Goeiemorgen dames en heren van het goeie leven
Ik zal aan je denken als ik om 11 uur opsta om vervolgens lekker van de zon te gaan genieten.quote:
Neequote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:35 schreef goddess-in-heaven het volgende:
wil er iemand een boterbabbelaar of kaneelkussentje?
ik gun het jequote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:35 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Ik zal aan je denken als ik om 11 uur opsta om vervolgens lekker van de zon te gaan genieten.![]()
Gelukkig maar... je moet maar zo denken, jij mag nog een maandje extra genieten van het voorrecht dat je stagaire mag zijn.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:36 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik gun het jemaar zou zelf ook wel graag willen
ik vind het wel genoeg geweest nu. 6 maanden stage is echt té lang!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:37 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Gelukkig maar... je moet maar zo denken, jij mag nog een maandje extra genieten van het feit dat je stagaire mag zijn.![]()
Ik zou graag met je willen ruilenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:37 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Gelukkig maar... je moet maar zo denken, jij mag nog een maandje extra genieten van het feit dat je stagaire mag zijn.![]()
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:37 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Gelukkig maar... je moet maar zo denken, jij mag nog een maandje extra genieten van het feit dat je stagaire mag zijn betaald mag Fok!ken.![]()
ik zit hier al bijna een jaar... en ben het dus nu ook helemaal beu!!!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:37 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik vind het wel genoeg geweest nu. 6 maanden stage is echt té lang!
Het forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen opnieuw. (De verbinding met de database server werd verbroken tijdens een handeling.)quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:35 schreef Megter het volgende:
[..]
Ik bedoel OP aanpassen in topic.
Als 't niet lukt moet je eerst op Preview klikken
Ja gelijk heb je, ik ben nu 3.5 maand bezig en heb het ook helemaal gehad.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:37 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik vind het wel genoeg geweest nu. 6 maanden stage is echt té lang!
Wees blijquote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:39 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
betaald fokken. Ik verdien 1,30 per uur
je verdient vakantiequote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:38 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
ik zit hier al bijna een jaar... en ben het dus nu ook helemaal beu!!!
Vaag, bij mij werkt hetquote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:38 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Het forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen opnieuw. (De verbinding met de database server werd verbroken tijdens een handeling.)
![]()
Ik nog minderquote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:39 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ja, inderdaad. als ze ook meer betaalden konden ze ook meer van me eisen. maar als ze meer betaalden, zou ik ook meer doen.quote:
Ik 1,1875quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:39 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
Ik vind 200 euro best veel voor wat ik doequote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:40 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ja, inderdaad. als ze ook meer betaalden konden ze ook meer van me eisen. maar als ze meer betaalden, zou ik ook meer doen.
Jij komt er welquote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:44 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Ik vind 200 euro best veel voor wat ik doe![]()
true. ik had wel geluk. drie brieven verstuurd, eerste bedrijf waar ik op gesprek mocht komen, was het al raak. paar van mijn klasgenoten hebben hun stage af moeten breken omdat er uiteindelijk geen begeleiding was vanuit het bedrijf, omdat het bedrijf op hield met bestaan en ze alles moestne reddenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:43 schreef ijsmeis het volgende:
Ik weet nog niet wat ik krijg.
Maar ik was al blij dat ik een stageplek had.
15 sollicitatiebrieven verstuurd en maar 2 positieve reacties terug.
En iets van 5 klasgenoten konden niet op stage vanwege geen stageplek.
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:44 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Ik vind 200 euro best veel voor wat ik doe![]()
af en toe wel jaquote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:50 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
![]()
En dan ook nog lunch op kosten van de baas???
ik verdien 1,30 per uur en moest wekelijks minimaal 5.50 voor lunch betalen (doen zelf boodschappen) ik neem nu mooi mijn eigen bammetje meequote:
Dan kan je elke dag uitslapen aangezien het 1 minuut lopen is voor jouquote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:51 schreef Megter het volgende:
[..]
Als het salaris daar ook zo goed is ga ik solliciteren bij Emergis
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:52 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Dan kan je elke dag uitslapen aangezien het 1 minuut lopen is voor jou![]()
![]()
Had ik vorig jaar ookquote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:45 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
omdat het bedrijf op hield met bestaan
hoi fisherquote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:54 schreef Fisher het volgende:
nou ja zeg, een overleg van 2 uuren weer een topic vol geknald... stelletje nietsnutten!!
Ik ga misschien wel open sollicitatiebrief sturenquote:
ha baasquote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:56 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
hoi fisher
vandaag is het niet echt topdrukte....
Maar als je leuke collega's zoekt moet je hier niet wezenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:56 schreef Megter het volgende:
[..]
Ik ga misschien wel open sollicitatiebrief sturen![]()
Kan jij 's uitvissen of ze nog behoefte hebben aan een afgestudeerd BE'er?
Vacatures binnen Emergisquote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:56 schreef Megter het volgende:
[..]
Kan jij 's uitvissen of ze nog behoefte hebben aan een afgestudeerd BE'er?
Dan ga ik in Februari weer wegquote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:57 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Maar als je leuke collega's zoekt moet je hier niet wezen![]()
Ik krijg misschien ook aan het eind ietsquote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:52 schreef Remzerrr het volgende:
Ik krijg aan t eind alleen betaald als het bedrijf echt wat aan mn onderzoek heeft. Ligt dus aan mn begeleider of ik betaald krijg. Vorige stage kreeg ik niks betaald, aan t eind kreeg ik wel een boek en 75 euro aan cd-bonnen.
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:59 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Vacatures binnen Emergis
Weekendhulp afdeling voeding/restaurant m/v
![]()
Er wordt 6 uur gewerkt volgens rooster op zaterdag en zondag, inclusief de feestdagen bij toerbeurten. Werktijden zijn van 8.30 uur tot 15.00 uur.quote:
Dat kost ze ook 4 euroquote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:00 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik krijg misschien ook aan het eind iets.
En in ieder geval een domeinnaam.
woehoequote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:00 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik krijg misschien ook aan het eind iets.
En in ieder geval een domeinnaam.
Hoe kunnen ze die nu nog aannemen?? Nog even en iedereen moet daar weg ivm assamblage keukenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:59 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Vacatures binnen Emergis
Weekendhulp afdeling voeding/restaurant m/v
![]()
Misschien handig als 2e baantjequote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:02 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Er wordt 6 uur gewerkt volgens rooster op zaterdag en zondag, inclusief de feestdagen bij toerbeurten. Werktijden zijn van 8.30 uur tot 15.00 uur.
De functie is ingedeeld overeenkomstig FWG functiegroep 10. Deze schaal begint met
¤ 1.227,-- en eindigt op ¤ 1.659,-- bruto per maand op fulltime basis.
Goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden conform de CAO GGZ horen bij deze functie.
Deze vacature is tijdelijk, voor de duur van één jaar.
![]()
Hoe was het nog op de AIM?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:03 schreef Fisher het volgende:
[..]
woehoe
aan 't einde van m'n vorige stage kreeg ik een afgedankte scannernu 150 per maand is wel iets beter
hahaha, er zijn dus toch nog mensen welke onthouden wat ik typquote:
Laat ik maar geen open deuren gaan intrappenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:05 schreef Fisher het volgende:
[..]
hahaha, er zijn dus toch nog mensen welke onthouden wat ik typ
maar ik ben geslaagd, was vanochtend wel minder had geen auto meer
k denk dat het daarom ook een tijdelijk contract isquote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:04 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
Hoe kunnen ze die nu nog aannemen?? Nog even en iedereen moet daar weg ivm assamblage keuken
jah was wel aardigquote:
Nu jij er bent geef ik het nog 5 minutenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:06 schreef IJlien het volgende:
Hoi hoi
ik ben weer terug!
Waar zijn de bad-asstopichangers complex en jitzzzze?
teardrop en daywalkur?
doe maar niet neequote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:05 schreef Megter het volgende:
[..]
Laat ik maar geen open deuren gaan intrappen![]()
![]()
5e jaarsquote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:06 schreef Fisher het volgende:
[..]
jah was wel aardigwat mensen leren kennen, beetje ouwehoeren met 1ste jaars en ook 'n 5de jaars ofzo zal wel, maar voor de rest stelde 't weinig voor moest een opdracht maken (gezamelijk) en daarna gesprekje en een hoop info welke ik allang wist....
Hee, jij ook hier!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:04 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
Hoe kunnen ze die nu nog aannemen?? Nog even en iedereen moet daar weg ivm assamblage keuken
ja vertraagt ofzo, zal wel.... luisterde niet zo heel erg goedquote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:07 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
5e jaarswe hebben maar 4 jaren daar...
Hahahahahaquote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:07 schreef Megter het volgende:
[..]
Nu jij er bent geef ik het nog 5 minuten
Ik er wel, maar ik ga vandaag echt werken (ik lijk wel gekquote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:06 schreef IJlien het volgende:
Hoi hoi
ik ben weer terug!
Waar zijn de bad-asstopichangers complex en jitzzzze?
teardrop en daywalkur?
dat denk ik dan ook jah, ik ben namelijk kok in het ziekenhuis (keuken en in het weekend) vandaar dat ik het vroegquote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:06 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
k denk dat het daarom ook een tijdelijk contract is
Wat zei ik IJlienquote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:09 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik er wel, maar ik ga vandaag echt werken (ik lijk wel gek). Dus ik ben niet zo heel veel aanwezig, maar voor jou maak ik wel een uitzondering..
was ook helemaal niet te verwachten ofzoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |