Sue mequote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:19 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat mag niet meer!
Maar dit is er ook een
ook lekker op tijd jaquote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:19 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat mag niet meer!
Maar dit is er ook een
hoi, waar was je maandagquote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:18 schreef goddess-in-heaven het volgende:
hoi daywalker
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:19 schreef Remzerrr het volgende:
heyyy Goddessweer hard aan t stagewerk vandaag?
Net als de rest van ´t land?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:21 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]niet bij jou, maar in de villa arena
Hij is nog weg ook!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:20 schreef jitzzzze het volgende:
Één goeiemorgen allemaal,
Na een lekker lang weekend ziek zijn, me vanmorgen 2 uur verslapen te hebben en mijn toegangspasje verloren te hebben, ben ik net eindelijk op mn stage aangekomen.
Helaas moet ik vandaag echt gaan werken, dus ik zal er niet zo heel veel zijn. Ik wens jullie veel plezier vandaag en tot vanmiddag..
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:20 schreef jitzzzze het volgende:
Na een lekker lang weekend ziek zijn, me vanmorgen 2 uur verslapen te hebben en mijn toegangspasje verloren te hebben, ben ik net eindelijk op mn stage aangekomen.
Helaas moet ik vandaag echt gaan werken, dus ik zal er niet zo heel veel zijn. Ik wens jullie veel plezier vandaag en tot vanmiddag..
viel mee, was niet zo heel erg druk. alleen als je iets wilde eten stond je halfuur in de rijquote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:20 schreef jitzzzze het volgende:
Zegt genoeg als je in die top 10 staatquote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:21 schreef DaYwALKuR het volgende:
Op zaterdag 14 mei 2005 08:25 schreef dolle_hond het volgende:
Dagcijfers van Vrijdag 13 Mei 2005 (00:00 - 23:59)
1. Stuart 370
2. jitzzzze 339
3. Teardrop-nl 338
4. snellejelle 332
5. Houniet 317
6. DaYwALKuR 308
7. D.Rose 295
8. dolle_hond 287
damnplek 6 maar
Eerder een seconde of 10quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:23 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
misschien zit tussen iedere f5 1 minuut rust?
Heb reacties gehad op mailtjes die ik verstuurd had, dus ben die ff aan t verwerken maar daarna is t weer rustigquote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:20 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]aan mijn sufkutten verslag
gaat niet zo snel. en jij?
of mensen hebben een extra lang weekendquote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:25 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
is iedereen nog beneveld ofzo? ik vind de snelheid maar tegenvallen vandaag!
goed geregeldquote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:26 schreef Remzerrr het volgende:
[..]
Heb reacties gehad op mailtjes die ik verstuurd had, dus ben die ff aan t verwerken maar daarna is t weer rustigZe hebben afgelopen weekend zelfs werk gedaan dat ik eigenlijk moest doen
En t was nog klotewerk ook dus ben blij dat zij dat hebben gedaan
![]()
eensch!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:25 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
is iedereen nog beneveld ofzo? ik vind de snelheid maar tegenvallen vandaag!
Jaja die is al lang aangepast en nummer 66 al toegevoegd.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:26 schreef Megter het volgende:
[..]
Lukt 't met de OP? Eerst preview, dan invoeren.
niet zo gek na 66 topics vol met onzinquote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:28 schreef Vigile het volgende:
Het bloedt hier idd een beetje dood
Ik moet eerlijk bekennen dat ik t hele weekend toch wel uitgekeken heb in vandaag want dan gaan de dagen weer aftellenquote:
Veel meer dan 66, hiervoor ook al reeks gehad in onzinquote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:29 schreef tha_dus het volgende:
[..]
niet zo gek na 66 topics vol met onzin![]()
Hoeveel moet je er nog?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:30 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik t hele weekend toch wel uitgekeken heb in vandaag want dan gaan de dagen weer aftellen![]()
inderdaadquote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:30 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik t hele weekend toch wel uitgekeken heb in vandaag want dan gaan de dagen weer aftellen![]()
Ik ga ook verstandig doen....dooooeiquote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:30 schreef Mr-Z het volgende:
misschien worden de stagiairs eens verstandig en zijn ze echt aan het werk![]()
Iedereen moet nu natuurlijk zn verslag maken omdat ze hiervoor altijd aan het fokken warenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:30 schreef Mr-Z het volgende:
misschien worden de stagiairs eens verstandig en zijn ze echt aan het werk![]()
Ik zie 't nietquote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:29 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Jaja die is al lang aangepast en nummer 66 al toegevoegd.
Voor deel 67 dan hè
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |