Reeks van 4 ofzo jaquote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:30 schreef Vigile het volgende:
[..]
Veel meer dan 66, hiervoor ook al reeks gehad in onzin
Ik bedoel OP aanpassen in topic.quote:
Goeie leven? Bwehquote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:34 schreef Blinker het volgende:
Goeiemorgen dames en heren van het goeie leven
Ik zal aan je denken als ik om 11 uur opsta om vervolgens lekker van de zon te gaan genieten.quote:
Neequote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:35 schreef goddess-in-heaven het volgende:
wil er iemand een boterbabbelaar of kaneelkussentje?
ik gun het jequote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:35 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Ik zal aan je denken als ik om 11 uur opsta om vervolgens lekker van de zon te gaan genieten.![]()
Gelukkig maar... je moet maar zo denken, jij mag nog een maandje extra genieten van het voorrecht dat je stagaire mag zijn.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:36 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik gun het jemaar zou zelf ook wel graag willen
ik vind het wel genoeg geweest nu. 6 maanden stage is echt té lang!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:37 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Gelukkig maar... je moet maar zo denken, jij mag nog een maandje extra genieten van het feit dat je stagaire mag zijn.![]()
Ik zou graag met je willen ruilenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:37 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Gelukkig maar... je moet maar zo denken, jij mag nog een maandje extra genieten van het feit dat je stagaire mag zijn.![]()
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:37 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Gelukkig maar... je moet maar zo denken, jij mag nog een maandje extra genieten van het feit dat je stagaire mag zijn betaald mag Fok!ken.![]()
ik zit hier al bijna een jaar... en ben het dus nu ook helemaal beu!!!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:37 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik vind het wel genoeg geweest nu. 6 maanden stage is echt té lang!
Het forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen opnieuw. (De verbinding met de database server werd verbroken tijdens een handeling.)quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:35 schreef Megter het volgende:
[..]
Ik bedoel OP aanpassen in topic.
Als 't niet lukt moet je eerst op Preview klikken
Ja gelijk heb je, ik ben nu 3.5 maand bezig en heb het ook helemaal gehad.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:37 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik vind het wel genoeg geweest nu. 6 maanden stage is echt té lang!
Wees blijquote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:39 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
betaald fokken. Ik verdien 1,30 per uur
je verdient vakantiequote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:38 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
ik zit hier al bijna een jaar... en ben het dus nu ook helemaal beu!!!
Vaag, bij mij werkt hetquote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:38 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Het forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen opnieuw. (De verbinding met de database server werd verbroken tijdens een handeling.)
![]()
Ik nog minderquote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:39 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ja, inderdaad. als ze ook meer betaalden konden ze ook meer van me eisen. maar als ze meer betaalden, zou ik ook meer doen.quote:
Ik 1,1875quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:39 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
Ik vind 200 euro best veel voor wat ik doequote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:40 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ja, inderdaad. als ze ook meer betaalden konden ze ook meer van me eisen. maar als ze meer betaalden, zou ik ook meer doen.
Jij komt er welquote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:44 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Ik vind 200 euro best veel voor wat ik doe![]()
true. ik had wel geluk. drie brieven verstuurd, eerste bedrijf waar ik op gesprek mocht komen, was het al raak. paar van mijn klasgenoten hebben hun stage af moeten breken omdat er uiteindelijk geen begeleiding was vanuit het bedrijf, omdat het bedrijf op hield met bestaan en ze alles moestne reddenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:43 schreef ijsmeis het volgende:
Ik weet nog niet wat ik krijg.
Maar ik was al blij dat ik een stageplek had.
15 sollicitatiebrieven verstuurd en maar 2 positieve reacties terug.
En iets van 5 klasgenoten konden niet op stage vanwege geen stageplek.
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:44 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Ik vind 200 euro best veel voor wat ik doe![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |