Dat kost ze ook 4 euroquote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:00 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik krijg misschien ook aan het eind iets.
En in ieder geval een domeinnaam.
woehoequote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:00 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik krijg misschien ook aan het eind iets.
En in ieder geval een domeinnaam.
Hoe kunnen ze die nu nog aannemen?? Nog even en iedereen moet daar weg ivm assamblage keukenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:59 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Vacatures binnen Emergis
Weekendhulp afdeling voeding/restaurant m/v
![]()
Misschien handig als 2e baantjequote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:02 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Er wordt 6 uur gewerkt volgens rooster op zaterdag en zondag, inclusief de feestdagen bij toerbeurten. Werktijden zijn van 8.30 uur tot 15.00 uur.
De functie is ingedeeld overeenkomstig FWG functiegroep 10. Deze schaal begint met
¤ 1.227,-- en eindigt op ¤ 1.659,-- bruto per maand op fulltime basis.
Goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden conform de CAO GGZ horen bij deze functie.
Deze vacature is tijdelijk, voor de duur van één jaar.
![]()
Hoe was het nog op de AIM?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:03 schreef Fisher het volgende:
[..]
woehoe
aan 't einde van m'n vorige stage kreeg ik een afgedankte scannernu 150 per maand is wel iets beter
hahaha, er zijn dus toch nog mensen welke onthouden wat ik typquote:
Laat ik maar geen open deuren gaan intrappenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:05 schreef Fisher het volgende:
[..]
hahaha, er zijn dus toch nog mensen welke onthouden wat ik typ
maar ik ben geslaagd, was vanochtend wel minder had geen auto meer
k denk dat het daarom ook een tijdelijk contract isquote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:04 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
Hoe kunnen ze die nu nog aannemen?? Nog even en iedereen moet daar weg ivm assamblage keuken
jah was wel aardigquote:
Nu jij er bent geef ik het nog 5 minutenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:06 schreef IJlien het volgende:
Hoi hoi
ik ben weer terug!
Waar zijn de bad-asstopichangers complex en jitzzzze?
teardrop en daywalkur?
doe maar niet neequote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:05 schreef Megter het volgende:
[..]
Laat ik maar geen open deuren gaan intrappen![]()
![]()
5e jaarsquote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:06 schreef Fisher het volgende:
[..]
jah was wel aardigwat mensen leren kennen, beetje ouwehoeren met 1ste jaars en ook 'n 5de jaars ofzo zal wel, maar voor de rest stelde 't weinig voor moest een opdracht maken (gezamelijk) en daarna gesprekje en een hoop info welke ik allang wist....
Hee, jij ook hier!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:04 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
Hoe kunnen ze die nu nog aannemen?? Nog even en iedereen moet daar weg ivm assamblage keuken
ja vertraagt ofzo, zal wel.... luisterde niet zo heel erg goedquote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:07 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
5e jaarswe hebben maar 4 jaren daar...
Hahahahahaquote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:07 schreef Megter het volgende:
[..]
Nu jij er bent geef ik het nog 5 minuten
Ik er wel, maar ik ga vandaag echt werken (ik lijk wel gekquote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:06 schreef IJlien het volgende:
Hoi hoi
ik ben weer terug!
Waar zijn de bad-asstopichangers complex en jitzzzze?
teardrop en daywalkur?
dat denk ik dan ook jah, ik ben namelijk kok in het ziekenhuis (keuken en in het weekend) vandaar dat ik het vroegquote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:06 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
k denk dat het daarom ook een tijdelijk contract is
Wat zei ik IJlienquote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:09 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik er wel, maar ik ga vandaag echt werken (ik lijk wel gek). Dus ik ben niet zo heel veel aanwezig, maar voor jou maak ik wel een uitzondering..
was ook helemaal niet te verwachten ofzoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |