wil iedereen mij dr ff buiten latenquote:
Maar kerst duurt nog wel ffquote:Op maandag 16 mei 2005 21:53 schreef SCH het volgende:
Het gaat snel zeg.
Ik weet verder ook niet wie je in gedachten had met "fukaduk" ?quote:
quote:Op maandag 16 mei 2005 21:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik weet verder ook niet wie je in gedachten had met "fukaduk" ?
quote:Op maandag 16 mei 2005 21:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wil iedereen mij dr ff buiten laten
als je vaseline had gebruikt had k nog kunnen genieten jaquote:
Pft vaseline is voor mietjesquote:Op maandag 16 mei 2005 22:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als je vaseline had gebruikt had k nog kunnen genieten ja
ik denk wel wat eerderquote:
wat is er mis met een mietje zijn?quote:
Ik denk het ook wel, maar heb het eventjes uitegerekend met het aantal Hools per dag vanaf het begin. Maar de Hools zijn de laatste paar maanden wel sneller gegaanquote:
http://www.peace-not-war.(...)-MaxiBackstageXL.jpgquote:Op maandag 16 mei 2005 22:21 schreef rubbereend het volgende:
vind je die gast van Faithless ook een lekkere neger SCH?
misschien vind SCH dat niet zo erg als hij maar een dikke plasser heeftquote:Op maandag 16 mei 2005 22:26 schreef JaWi het volgende:
[..]
http://www.peace-not-war.(...)-MaxiBackstageXL.jpg.
Mager lelijk SCHarminkel.
Dat zeggen ze wel over zwartenquote:Op maandag 16 mei 2005 22:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
misschien vind SCH dat niet zo erg als hij maar een dikke plasser heeft
moet je wel duimen dat ze hun best doen en hun optreden afmakenquote:Op maandag 16 mei 2005 22:41 schreef MrDoegewoon het volgende:
Hmmz the Prodigy mag wel is een keer op Sensation Black komen
Het zal wel ultiem zijn lijkt me. Gewoon een half uurtje zoals Rank 1 wel eens doet op TE of Sensation White (vroegahquote:Op maandag 16 mei 2005 22:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
moet je wel duimen dat ze hun best doen en hun optreden afmaken
of zoals Orbital Dance Valley afslootquote:Op maandag 16 mei 2005 22:50 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Het zal wel ultiem zijn lijkt me. Gewoon een half uurtje zoals Rank 1 wel eens doet op TE of Sensation White (vroegah)
Ooit opLowlands gezien. Als Rocker ging deze man wel uit z'n dakquote:Op maandag 16 mei 2005 22:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
of zoals Orbital Dance Valley afsloothelaas was k daar niet bij
k heb t al eens eerder tegen je gezegd maar k ben daar echt jaloers op. Hopelijk komen beide heren weer bij elkaar als Orbital want k wil ze heel graag nog eens zienquote:Op maandag 16 mei 2005 22:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ooit opLowlands gezien. Als Rocker ging deze man wel uit z'n dak
Welkom in het groepje kanslozen op Fok!.quote:
Jawel hoorquote:Op maandag 16 mei 2005 23:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Altijd dat kanslozen verhaal, slaat nergens op vind ik.
Posten in KLU !!!!!!quote:Op maandag 16 mei 2005 22:17 schreef MrDoegewoon het volgende:
M'n kamer is na een half jaar dan eindelijks is echt opgeruimd
quote:Op maandag 16 mei 2005 22:17 schreef MrDoegewoon het volgende:
M'n kamer is na een half jaar dan eindelijks is echt opgeruimd
Haha erg he, het was hier zo van de ene helft is opgeruimd, volgende week de andere helft. Maar jah in die ene week was de ene helft alweer een zooitjequote:Op maandag 16 mei 2005 23:31 schreef DutchGooner het volgende:
[..]Daar ben ik dus ook al sinds vrijdag mee bezig,het wil nog niet vlotten
![]()
weer die smilyquote:Op maandag 16 mei 2005 23:31 schreef DutchGooner het volgende:
[..]Daar ben ik dus ook al sinds vrijdag mee bezig,het wil nog niet vlotten
![]()
die smily icm woei ziet er wel heel nichterig uit DGquote:
en ik geef er geen kut om wat er andere er van vinden,vind hem wel geinigquote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die smily icm woei ziet er wel heel nichterig uit DG
k vind m ook wel grappig maar k snap m nietquote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:58 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
en ik geef er geen kut om wat er andere er van vinden,vind hem wel geinig![]()
![]()
Daar heb je nu een jas voor.quote:
Oooooooooooooooooh, dank jequote:Op dinsdag 17 mei 2005 08:11 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Daar heb je nu een jas voor.
Moet je nog een sjaal hebben?quote:
Het ís maandag, ware het niet dat het geen maandag is.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 08:50 schreef Suijk het volgende:
Het voelt als maandag.
hier ook.....quote:
Precies vind het alleen maar storendquote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:16 schreef appelsientje het volgende:
[..]
hier ook.....
Hey ik zie dat je ook een opmaak kunt doen... grappig..
Maar goed ondertussen kent iedereen de code's toch wel uit z'n hoofd
ook goede morgen.....wel kut trouwens van je directeur...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:16 schreef just me het volgende:
* just me komt heel snel goeiemorgen zeggen!!
Mmm directeur heeft haar pc nu zo neergezet dat ze ALLES kan zien dus
PyTh het oosten weer ontsnaptquote:
Yepquote:
Nog in het wapen geweestquote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:40 schreef PyTh het volgende:
[..]
Yep
Was gister weer terug in het altijd gezellige Eindhoven
Ik heb iets gemist geloof ikquote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:44 schreef Blumchen het volgende:goedemorgen..
Vandaag naar de crematie van m'n klasgenoot..Zie dr best tegenop.. maar goed..
Mijn klasgenootje is voor de trein gesprongen Bloes..quote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb iets gemist geloof ik
Sterkte blumsj
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:54 schreef Bjoro het volgende:
Goedemorgen allen op deze dinsdag die aan voelt als een maandag
preciesquote:
En PSV de beker :pquote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:04 schreef Dos37 het volgende:
[..]
precies
en heeft United de 12de FA Cup binnen
En dan bedenk ik me net, dat die wedstrijd pas over 2 weken is...quote:
preciesquote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:09 schreef appelsientje het volgende:
[..]
En dan bedenk ik me net, dat die wedstrijd pas over 2 weken is...
het is nog vroeg en maandagquote:
sterkte Blumquote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:02 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Mijn klasgenootje is voor de trein gesprongen Bloes..
doe me ook maar een bakkiequote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:13 schreef appelsientje het volgende:
[..]
het is nog vroeg en maandag![]()
koffie lekker![]()
Nope, jij wel natuurlijk Zaterdag?quote:
Jazekerquote:
Jazekerquote:
Uuhm Lionheaad, ben ik erg dom als ik helemaal niks van dit verhaal begrijp?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:54 schreef Lionheaad het volgende:
Ik vind het niet eerlijk....![]()
Ik wou ook bij de marine, maar ik mocht niet.![]()
Mijn oogsterkte was niet goed.![]()
Maar nu heb ik wel een vriendin![]()
oke fijn... voor jequote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:54 schreef Lionheaad het volgende:
Ik vind het niet eerlijk....![]()
Ik wou ook bij de marine, maar ik mocht niet.![]()
Mijn oogsterkte was niet goed.![]()
Maar nu heb ik wel een vriendin![]()
Ja lekker ik lust wel een bakkie, 1 schepje suiker graagquote:
kijk maar in onzinquote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:00 schreef Vom het volgende:
[..]
Uuhm Lionheaad, ben ik erg dom als ik helemaal niks van dit verhaal begrijp?
Ach....laat ook maarquote:
lekkerrrrrr.......je weet wel hoe ik hem graag heb.....quote:koffie ?![]()
nee ik weet ook niet hoe die erbij komtquote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:03 schreef Suijk het volgende:
Niet naar de marine?
Waarschijnlijk door dat onzin topicquote:
maar wat is er dan over 4 dagen ?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:02 schreef Dos37 het volgende:
[..]
kijk maar in onzin![]()
maar het klopt niet hoor ik blijf lekker hier
FA-cup Final!quote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:02 schreef Blumchen het volgende:
Mijn klasgenootje is voor de trein gesprongen Bloes..
ik denk hetquote:
Straks een cup a soupjequote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:39 schreef Lionheaad het volgende:
Ik vind alles best, zolang er nog maar koffie is![]()
Ha VoreGquote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:44 schreef VoreG het volgende:
Mogguh
tuurlijk steek ons maar weer de ogen uit !quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:45 schreef Suijk het volgende:
Eerst maar eens lunchen.
Broodjes met wat salade ofzo.
Heb jij je boterhammetje oude kaas al op?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:49 schreef Bjoro het volgende:
[..]
tuurlijk steek ons maar weer de ogen uit !
Stratums Eind nog onveilig gemaakt afgelopen weekend Suijkie?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:53 schreef Suijk het volgende:
[..]
Heb jij je boterhammetje oude kaas al op?
bijnaquote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:53 schreef Suijk het volgende:
[..]
Heb jij je oude boterhammetje oude kaas al op?
Ja, ben zaterdag nog even geweest. Nostalgie.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:54 schreef PyTh het volgende:
[..]
Stratums Eind nog onveilig gemaakt afgelopen weekend Suijkie?![]()
Valt wel meequote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:45 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ha VoreG
druk aan het leren of valt het mee
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:05 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, ben zaterdag nog even geweest. Nostalgie.
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:12 schreef pascalheister het volgende:
hoolies
Pinkpop was weer geweldig
lekker brak weer, zo eerst maar eens douchen![]()
Heyyyyyyyy roze mutsquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:12 schreef pascalheister het volgende:
hoolies
Pinkpop was weer geweldig
lekker brak weer, zo eerst maar eens douchen![]()
is goedquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]ja k ruik je hier, daarna willen we een versalg, wat heb je gezien en wat vond je goed en wat viel tegen?
jazeker, dat was genietenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heyyyyyyyy roze muts
Golden E. gezien??????
ok zet een automaat neer.quote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:15 schreef Lionheaad het volgende:
Gozer op journaal....
"Ik kom hier voor de Golden Earing"
Reporter:
"die zijn net geweest"
Gozer:
"Neuhhhh"
reporter:
"wel hoor...u bent er doorheen geslapen...."
best grappig.
Whehe.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:15 schreef Lionheaad het volgende:
Gozer op journaal....
Reporter:
"die zijn net geweest"
Gozer:
"Neuhhhh"
reporter:
best grappig.
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:15 schreef Lionheaad het volgende:
Gozer op journaal....
Reporter:
"die zijn net geweest"
Gozer:
"Neuhhhh"
reporter:
best grappig.
hey appel alles goed.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:39 schreef appelsientje het volgende:
Zo 't eten zit er ook weer in... lekker...
welkom terug PH
heb je mooi weer gehad of ook nog regen.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:47 schreef pascalheister het volgende:
[..]
hey appel alles goed.
Tussen de muziek door ook nog vernomen dat PSV heeft gewonnen![]()
Ik ben dan vandaag ook maar lekker thuis geblevenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
* BliksemSchigt is weer eens naar college geweest
Blijft zonde van je tijd
Nog steedsquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:53 schreef Vom het volgende:
[..]
Ik ben dan vandaag ook maar lekker thuis gebleven
Maar ja ik ben dan ook ziek
We kwamen zaterdagochtend op de camping en toen regende het al, Tent opgebouwd in de regen, verder de hele middag/avond buitjes gehad. Zondag's begon het s'morgens al weer en dat bleef aan tot een uur of 6 s'avonds, toen eindelijk de zo'n doorbrak, tot vannacht prachtig weer gehad.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:50 schreef Dos37 het volgende:
[..]
heb je mooi weer gehad of ook nog regen.
Ja ik blijf steeds kwakkelen tussen bijna beter en super gaarquote:
Gaat lekker.. moet alleen ff opstartenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:47 schreef pascalheister het volgende:
[..]
hey appel alles goed.
Tussen de muziek door ook nog vernomen dat PSV heeft gewonnen![]()
oow dat is wel jammer maar tochquote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:00 schreef pascalheister het volgende:
[..]
We kwamen zaterdagochtend op de camping en toen regende het al, Tent opgebouwd in de regen, verder de hele middag/avond buitjes gehad. Zondag's begon het s'morgens al weer en dat bleef aan tot een uur of 6 s'avonds, toen eindelijk de zo'n doorbrak, tot vannacht prachtig weer gehad.
Balen johquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:53 schreef Vom het volgende:
[..]
Ik ben dan vandaag ook maar lekker thuis gebleven
Maar ja ik ben dan ook ziek
Gewoon niet zoveel "zuipen" Vommetjequote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:01 schreef Vom het volgende:
[..]
Ja ik blijf steeds kwakkelen tussen bijna beter en super gaar
Ja is wel balen, maar voor m'n gevoel wel bijna beterquote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Balen joh
Nee, ik ga niet zoveel meer naar colleges. Qua sociaal gebeuren is het wel prima, maar qua opletten doe je niets. Dus dan kan ik beter die tijd besteden door daadwerkelijk thuis te lezen. Wat ik trouwens vrij aardig heb volgehouden de laatste weken. Ook vandaag maar de Sirverslagen gekocht, zo maar eens doorbladeren.
He ik heb niks voor niks een glas met de tekst:quote:
SlimStuderen, heerlijk is datquote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:42 schreef Mindlight het volgende:
Sir-Verslagen zijn samen met SlimStuderen het fundament van mijn studie
Colleges volg ik vrijwel nooit, heb nu een aanwezigheidsplicht van 60% en ik ben niet van plan ook maar 1% meer te komen. Dit is overigens de eerste maal dat ik zo'n plicht heb, hiervoor ben ik 2 trimesters in het geheel niet naar colleges geweest.
Zat begin van trimester 4 dit jaar met 1000+ man in m1-12, opletten was er niet echt bijquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:06 schreef Mindlight het volgende:
Derdejaars, bachelor electives. Verschilt per vak, deze is best relaxed met "maar" 60%. Voordeel is ook de kleine klasjes van 30 man, beter dan zo'n zaal waarbij je aandacht altijd onvermijdelijk verslapt
In 1x goedquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:10 schreef Mindlight het volgende:
OG&OT zeker? was vorig jaar ook al een drama. mensen op de trappen, die had ik dus na 1 college ook wel weer gezien. Ach in de loop van het jaar stopt toch het meerendeel met colleges volgen. De opkomst met tentamens is altijd opvallend vind ik"goh, ik wist niet dat ik zoveel medestudenten had".
Die schijtquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:15 schreef Mindlight het volgende:
Klote vak is dat idd, vooral door dat video geval waarbij de beoordeling niet klopt.
Wonderbaarlijk genoeg vorig jaar een 5,5 eruit gehaald dus mazzel, maar struikelvak voor velen.
Volgend jaar met ondernemingsrecht en strategie zal je een opkomst zienDas echt bizar, vergelijkbaar (denk ik) met ORMO.
Sommen maken vind ik meestal prima, maar als uit het niets blijkt dat het antwoord 263/2432 moet zijn terwijl ik na een berekening van een kantje op 2 uitkom, zakt de moed snel in de schoenen.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:18 schreef Vom het volgende:
[..]
Die schijtvideo
ik zat daar echt van:
Ik snap hier de ballen van![]()
ORMO is ook zo'n vak, gadverdamme, daar moet je sommen voor maken, als ik ergens een hekel aan heb.
Ook die doen we volgend jaar
Maar ja eerst concentreren op trimester 6 en dan nog 'eventjes' financiele processen voor de 4e x doen en nu wel halen anders moet ik stoppen
ja onie kick to SESquote:
newbiequote:
30000quote:
*snoept een puntje meequote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:30 schreef SCH het volgende:
Hier is taart
altijd lekker....quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:30 schreef SCH het volgende:
Hier is taart
26quote:
ben afgelopen week weer op je uitgelopenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:32 schreef JaWi het volgende:
[..]
Misschien ga ik jou nog wel een keer inhalen.
lekkerquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:30 schreef SCH het volgende:
Hier is taart
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:40 schreef Dylan Dog het volgende:
Vom dronken of niet dronken maakt niks uit zie ik...
zekersquote:
ja, je mag naar huisquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:45 schreef appelsientje het volgende:
Ik heb geen zin meer.. is het al tijd ?
das aardig van jequote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja, je mag naar huis
al zin in Lowlands?
Hehequote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ben afgelopen week weer op je uitgelopen
0046 (0050) rubbereend 492
0070 (0054) JaWi 404
Zullen we gaan poolenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:45 schreef appelsientje het volgende:
Ik heb geen zin meer.. is het al tijd ?
idd maar dr is nog een gat van iets meer dan 3.000 posts, wanneer was de afgesproken datum ook alweer?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:51 schreef JaWi het volgende:
[..]
Hehe.
Daarvoor was ik wel iets ingelopen.
Ja goed idee...quote:
Ik heb eerlijk gezegd geen idee. Iets van Juli ofzo? Maar ik denk einde van het jaar, want ik ben van de zomer 10 weken wegquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
idd maar dr is nog een gat van iets meer dan 3.000 posts, wanneer was de afgesproken datum ook alweer?
En dan ga ik je inhalenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:55 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd geen idee. Iets van Juli ofzo? Maar ik denk einde van het jaar, want ik ben van de zomer 10 weken weg.
Nee, ik heb nog meer te doen. Al zou het ook in een week kunnenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:57 schreef rubbereend het volgende:
volgens mij was t ergens in Juni maar t gaat iig niet voor die tijd lukken
Whehe, ja dat gaat over schoolvakken, die worden afgekort, er zijn vrij weinig mensen die dat snappen.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:58 schreef Dylan Dog het volgende:
Die zinnetjes van je Vom, die zijn niet te begrijpen (zal nu wel gaan omdat de materie me niet interesseert), als je zat bent zijn ze helemaal onleesbaar. Maar dat wist je toch wel?
Alstu:quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:04 schreef tong80 het volgende:
Tompoesie op de nuchtere maag ?
Ok, vooruit dan.
Ik heb hier nergens last van...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:06 schreef rubbereend het volgende:
is Fok bij jullie ook ineens zo traag?
zozo, herm ok?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:18 schreef Dos37 het volgende:
Zo deze dag is ook bijna weer afgelopen
ben een eind opgeschoten met mijn stage opdrachten
Ja wij doen samen he ik heb ze bijna afquote:
Ja ik weet ook niet hoe die erbij komtquote:
op mp3 ?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:42 schreef Da_Sandman het volgende:
bijna Alles uit de Top 40 van 2000 binnen heeft
als ik wat mis, kan ik bij jou terecht via MSNquote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:08 schreef Da_Sandman het volgende:
Yup... Mis geloof ik een nummertje of 6...
* Da_Sandman eens kijken gaat hoe het met bloemetje is...
geef haar ook even een knuffel van mij sandjequote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:08 schreef Da_Sandman het volgende:
Yup... Mis geloof ik een nummertje of 6...
* Da_Sandman eens kijken gaat hoe het met bloemetje is...
Die heb ik ook nog wel voor je liggenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:42 schreef Da_Sandman het volgende:
bijna Alles uit de Top 40 van 2000 binnen heeft
quote:
2006.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:13 schreef Dylan Dog het volgende:
Wanneer wordt Afellay opgeroepen?
dat is toch dat jongetje die speelde op de plaats van Vogel en in die ene wedstrijd evenveel scoorde als der Johann in de afgelopen 3 seizoenen ?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:13 schreef Dylan Dog het volgende:
*open deur intrapt....quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:13 schreef Dylan Dog het volgende:
huh wat gek....hier ookquote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:30 schreef appelsientje het volgende:
Zo nog 30 min.
En dan zit deze maandag, dinsdag er ook weer op
Ik ben er toch nogquote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:33 schreef Bluezz het volgende:
Ze hebben me allemaal alleen gelaten *snif*
* appelsientje slaat arm op bluezzquote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:33 schreef Bluezz het volgende:
Je glaasjeflesje ZA staat koel op je te wachten hier als troost.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:33 schreef Bluezz het volgende:
aaaa wat een mooi moment is ditquote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Je glaasjeflesje ZA staat koel op je te wachten hier als troost.![]()
bij mensen van de AA wacht gewoon een schouder als troost....maar goedquote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Je glaasjeflesje ZA staat koel op je te wachten hier als troost.![]()
Misschien dat ze met haar klasgenoten ff weg is....quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:49 schreef Da_Sandman het volgende:
Bloemsj nog niet thuis, althans, daar ga ik vanuit aangezien ze dr telefoon niet opneemt...
JaWi, heb je van andere jaren ook nog van alles liggen?
Huh.....hier ookquote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:56 schreef appelsientje het volgende:
Zo ik vind het mooi geweest voor vandaag!
Ik ga naar huis doei!
Ja hoor, was weer een lekker werkdagje vandaag.quote:
joa zeg hequote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:00 schreef Dos37 het volgende:
Zo boodschappen zijn ook binnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |