wil iedereen mij dr ff buiten latenquote:
Maar kerst duurt nog wel ffquote:Op maandag 16 mei 2005 21:53 schreef SCH het volgende:
Het gaat snel zeg.
Ik weet verder ook niet wie je in gedachten had met "fukaduk" ?quote:
quote:Op maandag 16 mei 2005 21:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik weet verder ook niet wie je in gedachten had met "fukaduk" ?
quote:Op maandag 16 mei 2005 21:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wil iedereen mij dr ff buiten laten
als je vaseline had gebruikt had k nog kunnen genieten jaquote:
Pft vaseline is voor mietjesquote:Op maandag 16 mei 2005 22:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als je vaseline had gebruikt had k nog kunnen genieten ja
ik denk wel wat eerderquote:
wat is er mis met een mietje zijn?quote:
Ik denk het ook wel, maar heb het eventjes uitegerekend met het aantal Hools per dag vanaf het begin. Maar de Hools zijn de laatste paar maanden wel sneller gegaanquote:
http://www.peace-not-war.(...)-MaxiBackstageXL.jpgquote:Op maandag 16 mei 2005 22:21 schreef rubbereend het volgende:
vind je die gast van Faithless ook een lekkere neger SCH?
misschien vind SCH dat niet zo erg als hij maar een dikke plasser heeftquote:Op maandag 16 mei 2005 22:26 schreef JaWi het volgende:
[..]
http://www.peace-not-war.(...)-MaxiBackstageXL.jpg.
Mager lelijk SCHarminkel.
Dat zeggen ze wel over zwartenquote:Op maandag 16 mei 2005 22:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
misschien vind SCH dat niet zo erg als hij maar een dikke plasser heeft
moet je wel duimen dat ze hun best doen en hun optreden afmakenquote:Op maandag 16 mei 2005 22:41 schreef MrDoegewoon het volgende:
Hmmz the Prodigy mag wel is een keer op Sensation Black komen
Het zal wel ultiem zijn lijkt me. Gewoon een half uurtje zoals Rank 1 wel eens doet op TE of Sensation White (vroegahquote:Op maandag 16 mei 2005 22:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
moet je wel duimen dat ze hun best doen en hun optreden afmaken
of zoals Orbital Dance Valley afslootquote:Op maandag 16 mei 2005 22:50 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Het zal wel ultiem zijn lijkt me. Gewoon een half uurtje zoals Rank 1 wel eens doet op TE of Sensation White (vroegah)
Ooit opLowlands gezien. Als Rocker ging deze man wel uit z'n dakquote:Op maandag 16 mei 2005 22:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
of zoals Orbital Dance Valley afsloothelaas was k daar niet bij
k heb t al eens eerder tegen je gezegd maar k ben daar echt jaloers op. Hopelijk komen beide heren weer bij elkaar als Orbital want k wil ze heel graag nog eens zienquote:Op maandag 16 mei 2005 22:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ooit opLowlands gezien. Als Rocker ging deze man wel uit z'n dak
Welkom in het groepje kanslozen op Fok!.quote:
Jawel hoorquote:Op maandag 16 mei 2005 23:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Altijd dat kanslozen verhaal, slaat nergens op vind ik.
Posten in KLU !!!!!!quote:Op maandag 16 mei 2005 22:17 schreef MrDoegewoon het volgende:
M'n kamer is na een half jaar dan eindelijks is echt opgeruimd
quote:Op maandag 16 mei 2005 22:17 schreef MrDoegewoon het volgende:
M'n kamer is na een half jaar dan eindelijks is echt opgeruimd
Haha erg he, het was hier zo van de ene helft is opgeruimd, volgende week de andere helft. Maar jah in die ene week was de ene helft alweer een zooitjequote:Op maandag 16 mei 2005 23:31 schreef DutchGooner het volgende:
[..]Daar ben ik dus ook al sinds vrijdag mee bezig,het wil nog niet vlotten
![]()
weer die smilyquote:Op maandag 16 mei 2005 23:31 schreef DutchGooner het volgende:
[..]Daar ben ik dus ook al sinds vrijdag mee bezig,het wil nog niet vlotten
![]()
die smily icm woei ziet er wel heel nichterig uit DGquote:
en ik geef er geen kut om wat er andere er van vinden,vind hem wel geinigquote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die smily icm woei ziet er wel heel nichterig uit DG
k vind m ook wel grappig maar k snap m nietquote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:58 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
en ik geef er geen kut om wat er andere er van vinden,vind hem wel geinig![]()
![]()
Daar heb je nu een jas voor.quote:
Oooooooooooooooooh, dank jequote:Op dinsdag 17 mei 2005 08:11 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Daar heb je nu een jas voor.
Moet je nog een sjaal hebben?quote:
Het ís maandag, ware het niet dat het geen maandag is.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 08:50 schreef Suijk het volgende:
Het voelt als maandag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |