whehequote:
Die gingen over de inhoud van jouw kopje thee onderuitquote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:57 schreef purplerose het volgende:
[..]
whehe
het was gewoon de kasteel geest want daarna gingen er aantal fotografen onderuit die geen kopje thee vasthielden
Die fotografen waren waarschijnlijk zo onder de indruk van het vrouwelijk schoon dat ze het trapje even vergatenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:57 schreef purplerose het volgende:
[..]
whehe
het was gewoon de kasteel geest want daarna gingen er aantal fotografen onderuit die geen kopje thee vasthielden
Mijnes kan je uploaden van de site, staan er groot op. Alleen als je ze helemaal onbewerkt wil hebben moet je het ff zeggen.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:55 schreef purplerose het volgende:
Vanavond op me gemak maar es de foto's uitzoeken die ik wil hebben
Kan ik mijn lijstje gewoon hier neerzetten van de verschillende fotografen met mijn gmail erbij?
psssst....pea...het is downloadenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:03 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Mijnes kan je uploaden van de site, staan er groot op. Alleen als je ze helemaal onbewerkt wil hebben moet je het ff zeggen.
Nou als je op msn niet antwoord dan maar hier....mag jij ook op mijn site?quote:
ja...je hebt gelijk....sorry hoorquote:
Het is nog vroegquote:
Ik had op mijn site gewoon "model 1, model 2" enzo er neerzeget.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:54 schreef pea4fun het volgende:
Vraagje aan Neva, Vava en Purplerose. Willen jullie je nickname of je eigen naam erbij als ik foto's van jullie op mijn site zet?
En als phoenix leest....mag er van jou ook 1 bij?
Natuurlijk mag dat. Echte naam ( Ingrid ) of nickname... wat je wilt.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:54 schreef pea4fun het volgende:
En als phoenix leest....mag er van jou ook 1 bij?
Anders gaat ze bannen hoorquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:13 schreef Phoenixx het volgende:
[..]
Natuurlijk mag dat. Echte naam ( Ingrid ) of nickname... wat je wilt.
Als je Phoenixx maar wel met dubbel-X schrijft!
Ik ben heel erg geestigquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:00 schreef PdeHoog het volgende:
dit is overigens de kasteelgeestwe hebben hem meegelokt naar Den Haag
Dat kan ze als mod niet. Wel jou meer notes geven dan je lief isquote:
quote:
Oh oh.....maar Phoenixx is harstikke aardig hoorquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:16 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Dat kan ze als mod niet. Wel jou meer notes geven dan je lief is
quote:
Dank je...ennuh...sorry, dat heb ik dan de hele tijd al phout gedaanquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:13 schreef Phoenixx het volgende:
[..]
Natuurlijk mag dat. Echte naam ( Ingrid ) of nickname... wat je wilt.
Als je Phoenixx maar wel met dubbel-X schrijft!
Oeh spannend een MSN berichtje van Peaquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:05 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Nou als je op msn niet antwoord dan maar hier....mag jij ook op mijn site?![]()
Heeft ie hm al gezien....LOL..wel jammer ik heb er ook nog 3 geloof ik.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:43 schreef Weopj het volgende:
Papalief was idd enigzins geshockeerd na het aanschouwen van mijn "trouwfoto"maar hij trok wel redelijk snel bij nadat ik hem had uitgelegd hoe het werkelijk zat
Die wil ik ook zien! Denk dat die wel gaaf zijn gewordenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:46 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Heeft ie hm al gezien....LOL..wel jammer ik heb er ook nog 3 geloof ik.
Ik heb ze vanacht even snel van mn camera af gehaald en verder nog niets mee gedaan, vanavond als ik thuis ben zal ik ze naar je op sturen en misschien posten.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:47 schreef Weopj het volgende:
[..]
Die wil ik ook zien! Denk dat die wel gaaf zijn geworden
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:43 schreef Weopj het volgende:
Papalief was idd enigzins geshockeerd na het aanschouwen van mijn "trouwfoto"maar hij trok wel redelijk snel bij nadat ik hem had uitgelegd hoe het werkelijk zat
Eigenlijk best jammer dat ze het meteen uit heeft gelegtquote:
Ik heb al een foto voorbij zien komen met 2 blikjes bier...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:57 schreef ArmaniMania het volgende:
Waar blijft de beste foto van de hele kesselmee. De foto van het blikje bier...![]()
Die staat al op de site. een mooie foto van twee bierblikjes , in de map van fles.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:57 schreef ArmaniMania het volgende:
Waar blijft de beste foto van de hele kesselmee. De foto van het blikje bier...![]()
Oeh...welke? waar?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:43 schreef Weopj het volgende:
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:57 schreef ArmaniMania het volgende:
Kom maar op MSNquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:36 schreef Klonk het volgende:
hell, ik probeer te uppen, maar ik kom er maar niet is er even iemand die een ftp noob aan de hand kan nemen
ik gebruik het progje van re (ws_ftp95 LE)
* Gutteguttegut & Weopjquote:
En dit moeten we zeker weten niet aan je vriendin vertellen hequote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:43 schreef Weopj het volgende:
Welke??quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En dit moeten we zeker weten niet aan je vriendin vertellen he
Getrouwde mannen kunnen er een vriendin op naast houdenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:30 schreef Gutteguttegut het volgende:
Welke??
* Gutteguttegut is nu getrouwd hè
Woeiquote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:30 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Welke??
* Gutteguttegut is nu getrouwd hè
Wie heeft die foto gemaakt?quote:
Owjajoh?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:32 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Getrouwde mannen kunnen er een vriendin op naast houden
Ik heb er 2 met zelf ontspanner gemaakt en 1 laten maken door een Duitse toeristquote:
Hmm..dit gaat de verkeerde kant op...ander onderwerp?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:32 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Getrouwde mannen kunnen er een vriendin op naast houden
* pea4fun flash zijn foto's doorzoekt...alle 350quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:40 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Ik heb er 2 met zelf ontspanner gemaakt en 1 laten maken door een Duitse toerist
Daarna heeft Dr_Flash nog een shoot gedaan op het allerlaatst....
Bang voorquote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:42 schreef Gutteguttegut het volgende:
Hmm..dit gaat de verkeerde kant op...ander onderwerp?
Stuur mij de linkjes als je ze gevonden hebtquote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:42 schreef pea4fun het volgende:
* pea4fun flash zijn foto's doorzoekt...alle 350![]()
ik ben een ouwe nerd, ik heb alleen icq, als iemand ff kan mailen wat ik waar in moet vullen ben ik al gelukkigquote:
quote:
Of ff tot vanavond wachten, dan post ik die van mijquote:Stuur mij de linkjes als je ze gevonden hebt
Grin...al...of ben je ook niet echt op msn?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:45 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Bang voor?
[..]
Stuur mij de linkjes als je ze gevonden hebt
17940187 is mijn ICQ. kom maar op!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:57 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik ben een ouwe nerd, ik heb alleen icq, als iemand ff kan mailen wat ik waar in moet vullen ben ik al gelukkig
Doe ik dat wel. Dat is makkelijker dan 380 foto's afstruinen....quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:58 schreef Gutteguttegut het volgende:
Of ff tot vanavond wachten, dan post ik die van mij
Ik denk dat ik van iedereen het minst aantal foto's heb dus dat wordt een makkiequote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:04 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Doe ik dat wel. Dat is makkelijker dan 380 foto's afstruinen....
Ik stuurde net een printscreenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:04 schreef Klonk het volgende:
je hebt een invite
R-E-S-P-E-C-Tquote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:07 schreef Gutteguttegut het volgende:
Ik denk dat ik van iedereen het minst aantal foto's heb dus dat wordt een makkie
is daar ook nog iets mee te winnen?
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:37 schreef PdeHoog het volgende:
Da's Leonie
* PdeHoog kijkt even naar RonaldV voor bevestiging
Woeiquote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:41 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Je doet wel heel erg blij... ze is nog soort van beschikbaar
Ik kan je vertellen dat ze er één beschreven heeft aan mijn vrouw als "ontzettend lekker ding".quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Woei...zou ze wat willen
![]()
vast niet![]()
....al die gekke FOK-kers moeten volgens mij geen indruk gemaakt hebben
Ik denk dat ik het weetquote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:47 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat ze er één beschreven heeft aan mijn vrouw als "ontzettend lekker ding".
ik weet alleen niet wie
Als je meteen allemaal mapjes in een mapje met je nickname zet dan kan je in 1 keer die hele map overgooien hoorquote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:50 schreef Klonk het volgende:
mijn foto's zijn onderweg, ga ze nu uppen, was eigenlijk van plan ze in mapjes te zetten maar dat is me net wat te bewerkelijk, tellkens mappie maken enzo, had het net allemaal in mapjes gezet maar daar heeft ws geen zin, nou dan ik ook niet
ik ga pannenkoeken bakken
GGG zeker weer hequote:
Soms duurt het gewoon lang...geduld is een schone zaakquote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:53 schreef Klonk het volgende:
dat had ik dus gedaan, maar had ie geen zin in
zal wel aan mij liggen![]()
...weet ff niet wat ie moet zeggen...quote:
Het ging om 1 van de fotografen hoor...GGG was model!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
GGG zeker weer he. Helaas, die is al getrouwd
.
lol, wordt hier geblokt op mijn werk en komt niet door de sexual content filter, dan thuis maar kijkenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:37 schreef Klonk het volgende:
heb even een vraagje, wie weet de naam van deze schone jonkvrouwe ?
[[url=http://www.imagehigh.com/public_html/imagehigh/17052005103122_Im_fok_110.jpg]afbeelding][/url]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |