Het is nog vroegquote:
Ik had op mijn site gewoon "model 1, model 2" enzo er neerzeget.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:54 schreef pea4fun het volgende:
Vraagje aan Neva, Vava en Purplerose. Willen jullie je nickname of je eigen naam erbij als ik foto's van jullie op mijn site zet?
En als phoenix leest....mag er van jou ook 1 bij?
Natuurlijk mag dat. Echte naam ( Ingrid ) of nickname... wat je wilt.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:54 schreef pea4fun het volgende:
En als phoenix leest....mag er van jou ook 1 bij?
Anders gaat ze bannen hoorquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:13 schreef Phoenixx het volgende:
[..]
Natuurlijk mag dat. Echte naam ( Ingrid ) of nickname... wat je wilt.
Als je Phoenixx maar wel met dubbel-X schrijft!
Ik ben heel erg geestigquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:00 schreef PdeHoog het volgende:
dit is overigens de kasteelgeestwe hebben hem meegelokt naar Den Haag
Dat kan ze als mod niet. Wel jou meer notes geven dan je lief isquote:
quote:
Oh oh.....maar Phoenixx is harstikke aardig hoorquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:16 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Dat kan ze als mod niet. Wel jou meer notes geven dan je lief is
quote:
Dank je...ennuh...sorry, dat heb ik dan de hele tijd al phout gedaanquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:13 schreef Phoenixx het volgende:
[..]
Natuurlijk mag dat. Echte naam ( Ingrid ) of nickname... wat je wilt.
Als je Phoenixx maar wel met dubbel-X schrijft!
Oeh spannend een MSN berichtje van Peaquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:05 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Nou als je op msn niet antwoord dan maar hier....mag jij ook op mijn site?![]()
Heeft ie hm al gezien....LOL..wel jammer ik heb er ook nog 3 geloof ik.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:43 schreef Weopj het volgende:
Papalief was idd enigzins geshockeerd na het aanschouwen van mijn "trouwfoto"maar hij trok wel redelijk snel bij nadat ik hem had uitgelegd hoe het werkelijk zat
Die wil ik ook zien! Denk dat die wel gaaf zijn gewordenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:46 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Heeft ie hm al gezien....LOL..wel jammer ik heb er ook nog 3 geloof ik.
Ik heb ze vanacht even snel van mn camera af gehaald en verder nog niets mee gedaan, vanavond als ik thuis ben zal ik ze naar je op sturen en misschien posten.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:47 schreef Weopj het volgende:
[..]
Die wil ik ook zien! Denk dat die wel gaaf zijn geworden
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:43 schreef Weopj het volgende:
Papalief was idd enigzins geshockeerd na het aanschouwen van mijn "trouwfoto"maar hij trok wel redelijk snel bij nadat ik hem had uitgelegd hoe het werkelijk zat
Eigenlijk best jammer dat ze het meteen uit heeft gelegtquote:
Ik heb al een foto voorbij zien komen met 2 blikjes bier...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:57 schreef ArmaniMania het volgende:
Waar blijft de beste foto van de hele kesselmee. De foto van het blikje bier...![]()
Die staat al op de site. een mooie foto van twee bierblikjes , in de map van fles.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:57 schreef ArmaniMania het volgende:
Waar blijft de beste foto van de hele kesselmee. De foto van het blikje bier...![]()
Oeh...welke? waar?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:43 schreef Weopj het volgende:
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:57 schreef ArmaniMania het volgende:
Kom maar op MSNquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:36 schreef Klonk het volgende:
hell, ik probeer te uppen, maar ik kom er maar niet is er even iemand die een ftp noob aan de hand kan nemen
ik gebruik het progje van re (ws_ftp95 LE)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |