Ik zie hetquote:
Hij staat tevreden te snorren, met 2 serial Ata schijven van 80 Gb , eentje voor de upload, de andere voor het album, dat gaat best. Alleen draait er nog meer op vandaar mijn eerdere verzoek het enigzins binnen de perken te houden.quote:Op maandag 16 mei 2005 23:41 schreef RonaldV het volgende:
Borelius, komt er al stoom uit je server? Of heb je m als kacheltje aanstaan?
Mag ik raden? Bruidsfotograaf?quote:
ja leuk leukquote:Op maandag 16 mei 2005 23:47 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Hoi, heb je je 'eigen' gezichten al gezien?
Bovenin bij wijzig mijn profiel, dan naar usericonmanager, daar een plaatje uploaden...wijst zich vanzelfquote:Op maandag 16 mei 2005 23:48 schreef Zunneke het volgende:
Wie kan me vertellen hoe ik zo'n afbeelding kan maken onder mijn nickname???
Oja dank je welquote:Op maandag 16 mei 2005 23:54 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Bovenin bij wijzig mijn profiel, dan naar usericonmanager, daar een plaatje uploaden...wijst zich vanzelf
Ik kijk net in het schriftje...volgens mij sta je er niet bij...Ik zal em nog wel eens sturen zeg maar welk adres....of mail het evenquote:Op maandag 16 mei 2005 23:57 schreef Neva het volgende:
trouwens Pea kan het ijn dat ik geen mail hebalhoewel.. volgens mij ligt het bij @home.. qltel had me ook foto's gemaild begreep ik maar heb alleen de mail ontvangen over de .rar
![]()
quensyndarynya@gmail.com ( die kan tenminste wat hebbenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:02 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik kijk net in het schriftje...volgens mij sta je er niet bij...Ik zal em nog wel eens sturen zeg maar welk adres....of mail het even
quote:
Coolquote:
Kunnen wij niet mee oefenenquote:
Het was in Kessel, tegen de duitse grens aan (wat goed te merken was.....mijn god, wat een berg duitsers daarquote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:24 schreef mother-mother het volgende:
zo ik kwam ff kijken via active topics , maar wat n onwijs mooie fotoos zeg![]()
waar was dat trouwens?
Ik ben er nogquote:
familie hoef er niet bij te zijn dan , die mogen de foto's zien achteraf . alle 5000quote:
Op FOK! heb ik hem nog niet gezien, maar misschien zit die op de boralius server in de map van Peaquote:Op dinsdag 17 mei 2005 08:44 schreef Zunneke het volgende:
Hey hey, staat de groepsfoto ook ergens op een fok-site?
Ja .. Eensch isquote:
en de traumaheli kon ook niet landen bij dat kasteelquote:
Oei.. heb ik wat gemist?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:08 schreef ArmaniMania het volgende:
Dat kasteel is behekst, de geest die daar rondzwerft wilde niet hebben dat wij fokmeeters daar binnen kamen. Veel mensen moesten daarom ook bij de ingang even op hun bek gaan
Maar gelukkig had niemand wat gebroken ofzo, het bleef bij een waaschuwing.
ja de kasteel entree trap was behoorlijk glad. en er is dus iemand die een beste blauwe plek op haar bips moet hebben na die valpartijquote:
ah, heb ik gelukkig niet gezien...... gelukkig alleen een blauwe plek!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:20 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
ja de kasteel entree trap was behoorlijk glad. en er is dus iemand die een beste blauwe plek op haar bips moet hebben na die valpartij
Die staat op de beveiligde site in mijn mapje, omdat ik niet weet of iedereen zijn gezicht hier online wil hebben.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 08:44 schreef Zunneke het volgende:
Hey hey, staat de groepsfoto ook ergens op een fok-site?
ja..helemaal paars....ik zou er haast een foto van makenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:20 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
ja de kasteel entree trap was behoorlijk glad. en er is dus iemand die een beste blauwe plek op haar bips moet hebben na die valpartij
Roddel!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:16 schreef pea4fun het volgende:
Lief he? dat handje beschermend op de buik
[afbeelding]
Welneeeeee...tis gewoon liefquote:
Hoezo met gevaar voor eigen leven? gevaarlijk ritje?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:23 schreef Shark.Bait het volgende:
zooo... de rolletjes heb ik met gevaar voor eigen leven naar de fotoboer gebracht. Die heb ik donderdag terug, de 6x6 wist ie niet helemaal zeker.
Jij ook al? past wel goed bij die jurkquote:
Jij wel , die van mij duren nog effe, kan ze pas in het weekend wegbrengen en ophalen .quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:23 schreef Shark.Bait het volgende:
zooo... de rolletjes heb ik met gevaar voor eigen leven naar de fotoboer gebracht. Die heb ik donderdag terug, de 6x6 wist ie niet helemaal zeker.
JA!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:24 schreef pea4fun het volgende:
Hoezo met gevaar voor eigen leven? gevaarlijk ritje?
Tja.... tegen die tijd is het makkelijk voor me, hoef ik alleen in te scannen wat anderen niet hebbenquote:Ennuh...donderdag...dat duurt nog zo lang....zucht...ik ben nieuwsgierig hoor.
ik ging als eerste volgens mij, met een kopje theequote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:25 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Jij ook al? past wel goed bij die jurk
En nu duurt het wachten nog langer....quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:26 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
JA!
Straks krijg ik ook die Kesselse blauwe billen ziekte
The humanity
[..]
Tja.... tegen die tijd is het makkelijk voor me, hoef ik alleen in te scannen wat anderen niet hebben
Volgens mij heb ik een hele mooie van RonaldV in actie
Helemaal nietquote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:26 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
JA!
Straks krijg ik ook die Kesselse blauwe billen ziekte
The humanity
[..]
Tja.... tegen die tijd is het makkelijk voor me, hoef ik alleen in te scannen wat anderen niet hebben
Volgens mij heb ik een hele mooie van RonaldV in actie
Zeg dat kan wachten hoor...first things firstquote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:31 schreef Klonk het volgende:
De mijne worden vanmiddag/vanavond geupd, zit nu nog met m'n vingers in de verharder, glasvezelmatjes en vuller.
[V] [S&G] Vrouwen Sexy & Gewaagd [2]quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:12 schreef pea4fun het volgende:
[..]
ja..helemaal paars....ik zou er haast een foto van maken![]()
Blauwe plekken zijn niet sexyquote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:36 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
[V] [S&G] Vrouwen Sexy & Gewaagd [2]![]()
wel gewaagdquote:
Nou en..quote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:34 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Helemaal nietAlles wil ik zien hoor....
Die thee.....dat was de oorzaakquote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:28 schreef purplerose het volgende:
[..]
ik ging als eerste volgens mij, met een kopje thee
Denk het toch welquote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:55 schreef purplerose het volgende:
Vanavond op me gemak maar es de foto's uitzoeken die ik wil hebben
Kan ik mijn lijstje gewoon hier neerzetten van de verschillende fotografen met mijn gmail erbij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |