oooooooow.. gaat het daarom? een wedstrijdje! kijken wie het meest gebaggerd ..ehm geschoten heeft?quote:
Nee, het gaat erom of de tegenpartij wel of niet durft te komenquote:Op maandag 16 mei 2005 22:17 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
oooooooow.. gaat het daarom? een wedstrijdje! kijken wie het meest gebaggerd ..ehm geschoten heeft?
Het is net als in het leger, fles. Het gaat niet om de hoeveelheid munutie die je erdoorheen jaagt, maar of je raak schiet.
2 a 3 mooie foto's per rolletje gemiddeld. bij IR ligt het een stuk hoger. Maar dat ligt aan IR.quote:
quote:Op maandag 16 mei 2005 22:17 schreef Vava het volgende:
Voorlopige tussenstand:
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | qltel 650 kwiebuske 323 dr_flash 315 RonaldV 302 Re 229 Xilantof 192 Rewimo 191 pea4fun 190 djenneke 183 shark.bait 172 Lord_Dreamer 104 Anitra 103 PdeHoog 83 |
Inclusief eendjes geeft niet, de foto's van de eendjes van qltel zijn erg goed gelukt! Er zijn zelfs portretfoto's van de eenden bijquote:Op maandag 16 mei 2005 22:22 schreef Rewimo het volgende:
Mijn score is 191 (maar da's wel inclusief eendjes)
Je hebt straks genoeg foto's om eens te wisselenquote:Op maandag 16 mei 2005 22:30 schreef IJzercookie het volgende:
Ik heb wat foto's op mijn website gezet! Jemig wat is die selectie moeilijk! Doorgaans gebruik ik er max 4 per shoot voor mijn portfolio. Ik had nu eigenlijk liever 4 per fotograaf.. maar ja het moet een portolio bljven natuurlijk!
Benieuwd welke ik heb gekozen?: www.irenehoekstra.nl enneh.. ik heb een gastenboek
Als iemand nog een foto mist die er echt in thuis hoort, hoor ik graag!
quote:Op maandag 16 mei 2005 22:30 schreef IJzercookie het volgende:
Ik heb wat foto's op mijn website gezet! Jemig wat is die selectie moeilijk! Doorgaans gebruik ik er max 4 per shoot voor mijn portfolio. Ik had nu eigenlijk liever 4 per fotograaf.. maar ja het moet een portolio bljven natuurlijk!
Benieuwd welke ik heb gekozen?: www.irenehoekstra.nl enneh.. ik heb een gastenboek
Als iemand nog een foto mist die er echt in thuis hoort, hoor ik graag!
Zijn die 208 allemaal wel van de meeting? Ik heb nu 229 foto's van jou staan, zal ik dat zo laten?quote:Op maandag 16 mei 2005 22:41 schreef Re het volgende:
ik had trouwen maar 208 foto's geschoten, waren nog een paar niet meeting gerelateerd
www.irenehoekstra.nl -> taal kiezen -> portfolio 1quote:Op maandag 16 mei 2005 22:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Kennievinde.......
Waar staan de kesselfoto's precies cookie?
liiiieeeefquote:Op maandag 16 mei 2005 22:59 schreef Rewimo het volgende:
Okee, een paar eendjes dan
[afbeelding]
[afbeelding]
Ze hadden wel een schutkleur
[afbeelding]
Wij waren aan de vroege kant, en hebben dus ook nog ff rondgekeken voor andere fotografische geneugten..quote:Op maandag 16 mei 2005 23:02 schreef pea4fun het volgende:
[..]
liiiieeeefIk heb helemaal de tijd niet gehad voor wat anders als mensen
Tussenstandje (inclusief alle hulpfiles, thumbnails etc....:) :quote:Op maandag 16 mei 2005 22:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar nog steeds ben ik wel benieuwd naar de totale productie. Ik denk dat he6t ergens tussen de 3000 en de 5000 ligt. Arme Borelius
iiiiiiiiquote:Op maandag 16 mei 2005 22:45 schreef IJzercookie het volgende:
[..]
www.irenehoekstra.nl -> taal kiezen -> portfolio 1
Psst kerel je hebt mail,quote:Op maandag 16 mei 2005 19:18 schreef Re het volgende:
Hier dus weer verder
[afbeelding]
vorig deeltje
Fok Kesselmeet, nog gezelliger napraten, deel 6 alweer!!!
Mooi, dat geeft mij de hele ochtend om mijn map te ordenen naar het voorbeeld van Peaquote:Op maandag 16 mei 2005 23:18 schreef Borelius het volgende:
[..]
Tussenstandje (inclusief alle hulpfiles, thumbnails etc....:) :
5010 files, totaal 1,88 Gb !!!
Nog een dienstmededeling:
Morgen overdag ben ik naar mijn werk, eventueel geuploade foto's komen pas na werktijd in het album!
Je hebt mailquote:Op maandag 16 mei 2005 23:19 schreef IJzercookie het volgende:
Ik wil heeeeeel graag emailcontact met RonaldV, iemand die dat voor mij kan regelen?
wil jij van jou en neva de ongesoepte versies? Jij kan veel beter soepen dan ikquote:
quote:Op maandag 16 mei 2005 23:18 schreef Borelius het volgende:
[..]
Tussenstandje (inclusief alle hulpfiles, thumbnails etc....:) :
5010 files, totaal 1,88 Gb !!!
Nog een dienstmededeling:
Morgen overdag ben ik naar mijn werk, eventueel geuploade foto's komen pas na werktijd in het album!
Jij mag de volgende keer gewoon weer mee johquote:Op maandag 16 mei 2005 23:29 schreef Robertje het volgende:
Een jaloers tvp-tje
Na jouw upload kwam het verzoekje van borelius om het bij 100 foto's of uhm 400 mb was het geloof ik, te houdenquote:Op maandag 16 mei 2005 23:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]dat moet veel meer zijn... mijn 315 files waren al 850 Mb
? Welke had je dan gesoept?quote:Op maandag 16 mei 2005 23:28 schreef pea4fun het volgende:
[..]
wil jij van jou en neva de ongesoepte versies? Jij kan veel beter soepen dan ik
Allemaalquote:Op maandag 16 mei 2005 23:32 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
? Welke had je dan gesoept?![]()
Nee had Re om een ander reden gemaild
Oh, die beesten zwommen in de maas, onder de kasteelmuur. FF langs het restaurant, trapje af en daar werden 7 eendekuikens en een paar volwassen exemplaren bedreigd door 4 camera's..quote:Op maandag 16 mei 2005 23:13 schreef pea4fun het volgende:
Er is genoeg in de omgeving idd
FOTmeets zijn altijdquote:Op maandag 16 mei 2005 23:36 schreef Elefes het volgende:
Oei oei, ik zie hier wat foto's voorbij komen en die zijn werkelijkwaar schitterend!
De volgende meet wil ik ook mee als fotograaf of als model, dat weet ik nog niet![]()
...en twee futen.quote:Op maandag 16 mei 2005 23:36 schreef qltel het volgende:
[..]
Oh, die beesten zwommen in de maas, onder de kasteelmuur. FF langs het restaurant, trapje af en daar werden 7 eendekuikens en een paar volwassen exemplaren bedreigd door 4 camera's..
mag ik die foto van jou en je moeder klasgenoot plaatsen ???quote:Op maandag 16 mei 2005 23:42 schreef Zunneke het volgende:
Hoi allemaal,
Mijn eerste berichtje
Ik heb me ook aangemeld
ff nog wat zoeken en dan weet ik hoe het werkt
Hoi, heb je je 'eigen' gezichten al gezien?quote:Op maandag 16 mei 2005 23:42 schreef Zunneke het volgende:
Hoi allemaal,
Mijn eerste berichtje
Ik heb me ook aangemeld
ff nog wat zoeken en dan weet ik hoe het werkt
als er een van mij bij zit ... mijn acoord heb jequote:Op maandag 16 mei 2005 23:35 schreef pea4fun het volgende:
Nog een vraagje voor de modellen. Zou ik een aantal mooie foto's op mijn site mogen zetten?
mail gekregenquote:Op maandag 16 mei 2005 23:32 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
? Welke had je dan gesoept?![]()
Nee had Re om een ander reden gemaild
Ik zie hetquote:
Hij staat tevreden te snorren, met 2 serial Ata schijven van 80 Gb , eentje voor de upload, de andere voor het album, dat gaat best. Alleen draait er nog meer op vandaar mijn eerdere verzoek het enigzins binnen de perken te houden.quote:Op maandag 16 mei 2005 23:41 schreef RonaldV het volgende:
Borelius, komt er al stoom uit je server? Of heb je m als kacheltje aanstaan?
Mag ik raden? Bruidsfotograaf?quote:
ja leuk leukquote:Op maandag 16 mei 2005 23:47 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Hoi, heb je je 'eigen' gezichten al gezien?
Bovenin bij wijzig mijn profiel, dan naar usericonmanager, daar een plaatje uploaden...wijst zich vanzelfquote:Op maandag 16 mei 2005 23:48 schreef Zunneke het volgende:
Wie kan me vertellen hoe ik zo'n afbeelding kan maken onder mijn nickname???
Oja dank je welquote:Op maandag 16 mei 2005 23:54 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Bovenin bij wijzig mijn profiel, dan naar usericonmanager, daar een plaatje uploaden...wijst zich vanzelf
Ik kijk net in het schriftje...volgens mij sta je er niet bij...Ik zal em nog wel eens sturen zeg maar welk adres....of mail het evenquote:Op maandag 16 mei 2005 23:57 schreef Neva het volgende:
trouwens Pea kan het ijn dat ik geen mail hebalhoewel.. volgens mij ligt het bij @home.. qltel had me ook foto's gemaild begreep ik maar heb alleen de mail ontvangen over de .rar
![]()
quensyndarynya@gmail.com ( die kan tenminste wat hebbenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:02 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik kijk net in het schriftje...volgens mij sta je er niet bij...Ik zal em nog wel eens sturen zeg maar welk adres....of mail het even
quote:
Coolquote:
Kunnen wij niet mee oefenenquote:
Het was in Kessel, tegen de duitse grens aan (wat goed te merken was.....mijn god, wat een berg duitsers daarquote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:24 schreef mother-mother het volgende:
zo ik kwam ff kijken via active topics , maar wat n onwijs mooie fotoos zeg![]()
waar was dat trouwens?
Ik ben er nogquote:
familie hoef er niet bij te zijn dan , die mogen de foto's zien achteraf . alle 5000quote:
Op FOK! heb ik hem nog niet gezien, maar misschien zit die op de boralius server in de map van Peaquote:Op dinsdag 17 mei 2005 08:44 schreef Zunneke het volgende:
Hey hey, staat de groepsfoto ook ergens op een fok-site?
Ja .. Eensch isquote:
en de traumaheli kon ook niet landen bij dat kasteelquote:
Oei.. heb ik wat gemist?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:08 schreef ArmaniMania het volgende:
Dat kasteel is behekst, de geest die daar rondzwerft wilde niet hebben dat wij fokmeeters daar binnen kamen. Veel mensen moesten daarom ook bij de ingang even op hun bek gaan
Maar gelukkig had niemand wat gebroken ofzo, het bleef bij een waaschuwing.
ja de kasteel entree trap was behoorlijk glad. en er is dus iemand die een beste blauwe plek op haar bips moet hebben na die valpartijquote:
ah, heb ik gelukkig niet gezien...... gelukkig alleen een blauwe plek!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:20 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
ja de kasteel entree trap was behoorlijk glad. en er is dus iemand die een beste blauwe plek op haar bips moet hebben na die valpartij
Die staat op de beveiligde site in mijn mapje, omdat ik niet weet of iedereen zijn gezicht hier online wil hebben.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 08:44 schreef Zunneke het volgende:
Hey hey, staat de groepsfoto ook ergens op een fok-site?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |