oooooooow.. gaat het daarom? een wedstrijdje! kijken wie het meest gebaggerd ..ehm geschoten heeft?quote:
Nee, het gaat erom of de tegenpartij wel of niet durft te komenquote:Op maandag 16 mei 2005 22:17 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
oooooooow.. gaat het daarom? een wedstrijdje! kijken wie het meest gebaggerd ..ehm geschoten heeft?
Het is net als in het leger, fles. Het gaat niet om de hoeveelheid munutie die je erdoorheen jaagt, maar of je raak schiet.
2 a 3 mooie foto's per rolletje gemiddeld. bij IR ligt het een stuk hoger. Maar dat ligt aan IR.quote:
quote:Op maandag 16 mei 2005 22:17 schreef Vava het volgende:
Voorlopige tussenstand:
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | qltel 650 kwiebuske 323 dr_flash 315 RonaldV 302 Re 229 Xilantof 192 Rewimo 191 pea4fun 190 djenneke 183 shark.bait 172 Lord_Dreamer 104 Anitra 103 PdeHoog 83 |
Inclusief eendjes geeft niet, de foto's van de eendjes van qltel zijn erg goed gelukt! Er zijn zelfs portretfoto's van de eenden bijquote:Op maandag 16 mei 2005 22:22 schreef Rewimo het volgende:
Mijn score is 191 (maar da's wel inclusief eendjes)
Je hebt straks genoeg foto's om eens te wisselenquote:Op maandag 16 mei 2005 22:30 schreef IJzercookie het volgende:
Ik heb wat foto's op mijn website gezet! Jemig wat is die selectie moeilijk! Doorgaans gebruik ik er max 4 per shoot voor mijn portfolio. Ik had nu eigenlijk liever 4 per fotograaf.. maar ja het moet een portolio bljven natuurlijk!
Benieuwd welke ik heb gekozen?: www.irenehoekstra.nl enneh.. ik heb een gastenboek
Als iemand nog een foto mist die er echt in thuis hoort, hoor ik graag!
quote:Op maandag 16 mei 2005 22:30 schreef IJzercookie het volgende:
Ik heb wat foto's op mijn website gezet! Jemig wat is die selectie moeilijk! Doorgaans gebruik ik er max 4 per shoot voor mijn portfolio. Ik had nu eigenlijk liever 4 per fotograaf.. maar ja het moet een portolio bljven natuurlijk!
Benieuwd welke ik heb gekozen?: www.irenehoekstra.nl enneh.. ik heb een gastenboek
Als iemand nog een foto mist die er echt in thuis hoort, hoor ik graag!
Zijn die 208 allemaal wel van de meeting? Ik heb nu 229 foto's van jou staan, zal ik dat zo laten?quote:Op maandag 16 mei 2005 22:41 schreef Re het volgende:
ik had trouwen maar 208 foto's geschoten, waren nog een paar niet meeting gerelateerd
www.irenehoekstra.nl -> taal kiezen -> portfolio 1quote:Op maandag 16 mei 2005 22:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Kennievinde.......
Waar staan de kesselfoto's precies cookie?
liiiieeeefquote:Op maandag 16 mei 2005 22:59 schreef Rewimo het volgende:
Okee, een paar eendjes dan
[afbeelding]
[afbeelding]
Ze hadden wel een schutkleur
[afbeelding]
Wij waren aan de vroege kant, en hebben dus ook nog ff rondgekeken voor andere fotografische geneugten..quote:Op maandag 16 mei 2005 23:02 schreef pea4fun het volgende:
[..]
liiiieeeefIk heb helemaal de tijd niet gehad voor wat anders als mensen
Tussenstandje (inclusief alle hulpfiles, thumbnails etc....:) :quote:Op maandag 16 mei 2005 22:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar nog steeds ben ik wel benieuwd naar de totale productie. Ik denk dat he6t ergens tussen de 3000 en de 5000 ligt. Arme Borelius
iiiiiiiiquote:Op maandag 16 mei 2005 22:45 schreef IJzercookie het volgende:
[..]
www.irenehoekstra.nl -> taal kiezen -> portfolio 1
Psst kerel je hebt mail,quote:Op maandag 16 mei 2005 19:18 schreef Re het volgende:
Hier dus weer verder
[afbeelding]
vorig deeltje
Fok Kesselmeet, nog gezelliger napraten, deel 6 alweer!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |