Geslaagdquote:Op maandag 16 mei 2005 19:36 schreef IJzercookie het volgende:
[..]
Het lijkt haast wel op een geslaagde meet!
quote:Op maandag 16 mei 2005 19:39 schreef Rewimo het volgende:
Begrijp ik het goed dat alle modellen online mogen? Mits in leuke en nette poses?
Including Gutteguttegut als bevallige dame?
Je zou het bijna zeggen, toch..quote:Op maandag 16 mei 2005 19:36 schreef IJzercookie het volgende:
[..]
Het lijkt haast wel op een geslaagde meet!
It's alivequote:
quote:
Zo lang ik er niet hééél erg belachelijk op sta mag je ze postenquote:Op maandag 16 mei 2005 19:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Weet je het zekerIk heb ze nl. niet gepost omdat ik niet zeker wist of jij dat wel wilde
. Ik kan me iig iets herinneren dat we deze foto's niet op FOK mochten zetten
![]()
quote:Op maandag 16 mei 2005 19:44 schreef qltel het volgende:
[..]
Je zou het bijna zeggen, toch..
[afbeelding]
Lekker ding manquote:Op maandag 16 mei 2005 19:52 schreef Rewimo het volgende:
Lord and Lady Gutteguttegut
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik vind het een beetje een uitdrukking van "zucht, daar staat weer zo'n maffe FOT-ter"quote:Op maandag 16 mei 2005 19:52 schreef IJzercookie het volgende:
[..]ff een poll: hoe noem ik deze uitdrukking van mijn gezicht? Vaag, boos, uitdagend?
quote:Op maandag 16 mei 2005 20:04 schreef pea4fun het volgende:
zucht...ik zit al op 107 en ben nog niet klaarnou ja...dan de groepsfoto's maar niet
Ik dacht "Oh, nee! Niet WEER!"quote:Op maandag 16 mei 2005 20:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje een uitdrukking van "zucht, daar staat weer zo'n maffe FOT-ter"![]()
vaag dus
Whahaha...quote:Op maandag 16 mei 2005 19:52 schreef Rewimo het volgende:
Lord and Lady Gutteguttegut
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
GMTAquote:Op maandag 16 mei 2005 20:08 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik dacht "Oh, nee! Niet WEER!"
ongeveer hetzelfde dus
Ik wist niet of iedereen wel online wil...het is natuurlijk wel leuk om hem hier te plaatsenquote:Op maandag 16 mei 2005 20:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]. Die had als eerste gemoeten hoor
. Net als de moordaanslag
![]()
![]()
quote:
dat gaan we zeker nog een keertje doen iddquote:Op maandag 16 mei 2005 20:36 schreef IJzercookie het volgende:
[..]dit is de enige die ik goed vind van de portretten
Moeten we echt een keertje over doen RE
![]()
Dankje, vava!!! Dat vind ik nou ook van jou en nevaquote:Op maandag 16 mei 2005 20:43 schreef Vava het volgende:
Ik vind dat Purplerose ook erg leuk op de foto's staatNeva ook trouwens
Dankjewelquote:Op maandag 16 mei 2005 20:46 schreef purplerose het volgende:
[..]
Dankje, vava!!! Dat vind ik nou ook van jou en neva![]()
het is dat je brownies goed smaakte want andersquote:Op maandag 16 mei 2005 20:56 schreef PdeHoog het volgende:
Rewimo, het valt me op dat je veel foto's liggend maakt. Portrait wil bij dit soort foto's vaak beter uitkomen. Je voorkomt een hoop loze ruimte om het onderwerp modellen, sorry voor deze bijzonder onpersoonlijke benamingheen. Als voorbeeld bijvoorbeeld die laatste foto van de tweeling
quote:Op maandag 16 mei 2005 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik vind het wel een beetje eng worden met die Re-foto'sje haalt ze er zo uit iedere keer..
Misschien wil ik dat welquote:Op maandag 16 mei 2005 21:00 schreef Neva het volgende:
[..]
het is dat je brownies goed smaakte want anders![]()
je maakt me nog verlegen hoorquote:Op maandag 16 mei 2005 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik vind het wel een beetje eng worden met die Re-foto'sje haalt ze er zo uit iedere keer..
Ze lacht idd wel liefquote:Op maandag 16 mei 2005 21:03 schreef Re het volgende:
[..]
je maakt me nog verlegen hoor
je zou er zo veliefd op worden
[afbeelding]
het is idd grappig dat je vaak aan de foto's kan zien van wie ze zijn.quote:Op maandag 16 mei 2005 21:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]. Idd....je hoeft maar een foto te zien of je ziet al dat het Re is. Dat heb ik overigens met meer mensen hoor
Ik moet het ook nog leren... en ik heb nog niks aan mijn foto's gedaan. Bij sommige zou een crop zeker geen slecht idee zijn.quote:Op maandag 16 mei 2005 20:56 schreef PdeHoog het volgende:
Rewimo, het valt me op dat je veel foto's liggend maakt. Portrait wil bij dit soort foto's vaak beter uitkomen. Je voorkomt een hoop loze ruimte om het onderwerp modellen, sorry voor deze bijzonder onpersoonlijke benamingheen. Als voorbeeld bijvoorbeeld die laatste foto van de tweeling
Dan ben ik benieuwd hoe ze eruit zien als je er wel wat aan gedaan hebtquote:Op maandag 16 mei 2005 21:06 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik moet het ook nog leren... en ik heb nog niks aan mijn foto's gedaan. Bij sommige zou een crop zeker geen slecht idee zijn.
quote:
Je hebt wel wat van Andre Agassi in vroeger tijden zoquote:
quote:Op maandag 16 mei 2005 21:12 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Je hebt wel wat van Andre Agassi in vroeger tijden zo
Hebbie MSN? ik heb je nl ff toegevoegd met je hotmail adresquote:
Die wil ik groter!!! voor op mijn site!quote:Op maandag 16 mei 2005 21:05 schreef Anitra het volgende:
Hier ijzercookie om het hoekie:
[afbeelding]
niet getreurd Flash, daar kunnen we altijd wat aan doenquote:Op maandag 16 mei 2005 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben alleen maar stinkend jaloers hoor
nee geen MSN meer, te verslavend etc., mailen mag altijd natuurlijkquote:Op maandag 16 mei 2005 21:20 schreef IJzercookie het volgende:
[..]
Hebbie MSN? ik heb je nl ff toegevoegd met je hotmail adres
Dan ga ik dat maar doen!quote:Op maandag 16 mei 2005 21:27 schreef Re het volgende:
[..]
nee geen MSN meer, te verslavend etc., mailen mag altijd natuurlijk
En hoeveel foto's had jij in totaal geschoten?quote:Op maandag 16 mei 2005 21:26 schreef Re het volgende:
niet getreurd Flash, daar kunnen we altijd wat aan doen
Ja Vava hield de scores bij toch?quote:Op maandag 16 mei 2005 21:47 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
En hoeveel foto's had jij in totaal geschoten?
Ik zal hem zo naar je sturen!quote:Op maandag 16 mei 2005 21:23 schreef IJzercookie het volgende:
[..]
Die wil ik groter!!! voor op mijn site!
Het ging mij er meer om dat jij kon zien dat kwantiteit geen garantie is voor kwaliteit. En ik weet dat jij best mooi kan fotograferen.quote:
200 ofzo, ik heb er iets van 20 niet verwerktquote:Op maandag 16 mei 2005 21:47 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
En hoeveel foto's had jij in totaal geschoten?
Dat weet ikquote:Op maandag 16 mei 2005 21:55 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Het ging mij er meer om dat jij kon zien dat kwantiteit geen garantie is voor kwaliteit. En ik weet dat jij best mooi kan fotograferen.
Lijstje maken jijquote:Op maandag 16 mei 2005 21:59 schreef Vava het volgende:
Re heeft in totaal 229 foto's gemaakt![]()
Ik heb op dit moment van 12 fotografen de score doorgekregen, zijn er nog fotografen die geen score gemeld hebben?
Re, ik zag dat jij ook een mooie foto van mij hebt gemaakt, zou je die naar me willen mailen? En als je er meer hebt mag je die ook mailen, de grote versiesmijn mail is jetskewijkel at gmail punt com
1 2 3 4 5 | 1. qltel 650 2. dr_flash 315 3. RonaldV 302 4. Re 229 5. pea4fun 190 |
Als ik mijn 4 rolletjes allemaal inscan a 18 MB per foto (23,5 Megapixel per stuk) en upload zit ik binnen no time aan mijn quota!quote:Op maandag 16 mei 2005 22:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat weet ik
En dank je
Maar nog steeds ben ik wel benieuwd naar de totale productie. Ik denk dat het ergens tussen de 3000 en de 5000 ligt. Arme Borelius
Da's bij mij 183quote:Op maandag 16 mei 2005 22:04 schreef Anitra het volgende:
ik heb 103 foto's gemaakt, Djen d'r score is 3x 36 2x 28 en 1x 19
geef even het nummer van de foto dan kan ik hem opsturenquote:Op maandag 16 mei 2005 21:59 schreef Vava het volgende:
Re heeft in totaal 229 foto's gemaakt![]()
Ik heb op dit moment van 12 fotografen de score doorgekregen, zijn er nog fotografen die geen score gemeld hebben?
Re, ik zag dat jij ook een mooie foto van mij hebt gemaakt, zou je die naar me willen mailen? En als je er meer hebt mag je die ook mailen, de grote versiesmijn mail is jetskewijkel at gmail punt com
Ja ik had ook al ff zitten rekenen... 6x6 op 4800 dpi komt gauw op 100 Mpquote:Op maandag 16 mei 2005 22:07 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Als ik mijn 4 rolletjes allemaal inscan a 18 MB per foto (23,5 Megapixel per stuk) en upload zit ik binnen no time aan mijn quota!
En volgens mij zijn die 6x6 tegen de 53 MB (in JPEG) per foto na inscannen (hele ruwe schatting, ik hoop dat het minder is). Iets van 130 megapixel schat ik.
Dus daar moet ik iets op vinden....
Kom je dan op 325 machine-gunner??quote:Op maandag 16 mei 2005 22:09 schreef RonaldV het volgende:
Bij de totalen mag je er ook nog 23 optellen die door de piloot van de tweeling zijn gemaakt
4 ervan heb ik inmiddels ge-upload
irenehoekstra at gmail punt comquote:Op maandag 16 mei 2005 21:53 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ik zal hem zo naar je sturen!
als ik je emailadres weet
Dat zou valsspelen zijn: IK heb ze niet gemaakt. Dus je hebt nog steeds zilver.quote:Op maandag 16 mei 2005 22:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kom je dan op 325 machine-gunner??![]()
Mijn zilver, wat DOE je??!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |