Dankjewelquote:Op maandag 16 mei 2005 20:46 schreef purplerose het volgende:
[..]
Dankje, vava!!! Dat vind ik nou ook van jou en neva![]()
het is dat je brownies goed smaakte want andersquote:Op maandag 16 mei 2005 20:56 schreef PdeHoog het volgende:
Rewimo, het valt me op dat je veel foto's liggend maakt. Portrait wil bij dit soort foto's vaak beter uitkomen. Je voorkomt een hoop loze ruimte om het onderwerp modellen, sorry voor deze bijzonder onpersoonlijke benamingheen. Als voorbeeld bijvoorbeeld die laatste foto van de tweeling
quote:Op maandag 16 mei 2005 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik vind het wel een beetje eng worden met die Re-foto'sje haalt ze er zo uit iedere keer..
Misschien wil ik dat welquote:Op maandag 16 mei 2005 21:00 schreef Neva het volgende:
[..]
het is dat je brownies goed smaakte want anders![]()
je maakt me nog verlegen hoorquote:Op maandag 16 mei 2005 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik vind het wel een beetje eng worden met die Re-foto'sje haalt ze er zo uit iedere keer..
Ze lacht idd wel liefquote:Op maandag 16 mei 2005 21:03 schreef Re het volgende:
[..]
je maakt me nog verlegen hoor
je zou er zo veliefd op worden
[afbeelding]
het is idd grappig dat je vaak aan de foto's kan zien van wie ze zijn.quote:Op maandag 16 mei 2005 21:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]. Idd....je hoeft maar een foto te zien of je ziet al dat het Re is. Dat heb ik overigens met meer mensen hoor
Ik moet het ook nog leren... en ik heb nog niks aan mijn foto's gedaan. Bij sommige zou een crop zeker geen slecht idee zijn.quote:Op maandag 16 mei 2005 20:56 schreef PdeHoog het volgende:
Rewimo, het valt me op dat je veel foto's liggend maakt. Portrait wil bij dit soort foto's vaak beter uitkomen. Je voorkomt een hoop loze ruimte om het onderwerp modellen, sorry voor deze bijzonder onpersoonlijke benamingheen. Als voorbeeld bijvoorbeeld die laatste foto van de tweeling
Dan ben ik benieuwd hoe ze eruit zien als je er wel wat aan gedaan hebtquote:Op maandag 16 mei 2005 21:06 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik moet het ook nog leren... en ik heb nog niks aan mijn foto's gedaan. Bij sommige zou een crop zeker geen slecht idee zijn.
quote:
Je hebt wel wat van Andre Agassi in vroeger tijden zoquote:
quote:Op maandag 16 mei 2005 21:12 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Je hebt wel wat van Andre Agassi in vroeger tijden zo
Hebbie MSN? ik heb je nl ff toegevoegd met je hotmail adresquote:
Die wil ik groter!!! voor op mijn site!quote:Op maandag 16 mei 2005 21:05 schreef Anitra het volgende:
Hier ijzercookie om het hoekie:
[afbeelding]
niet getreurd Flash, daar kunnen we altijd wat aan doenquote:Op maandag 16 mei 2005 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben alleen maar stinkend jaloers hoor
nee geen MSN meer, te verslavend etc., mailen mag altijd natuurlijkquote:Op maandag 16 mei 2005 21:20 schreef IJzercookie het volgende:
[..]
Hebbie MSN? ik heb je nl ff toegevoegd met je hotmail adres
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |