Mooi, dat geeft mij de hele ochtend om mijn map te ordenen naar het voorbeeld van Peaquote:Op maandag 16 mei 2005 23:18 schreef Borelius het volgende:
[..]
Tussenstandje (inclusief alle hulpfiles, thumbnails etc....:) :
5010 files, totaal 1,88 Gb !!!
Nog een dienstmededeling:
Morgen overdag ben ik naar mijn werk, eventueel geuploade foto's komen pas na werktijd in het album!
Je hebt mailquote:Op maandag 16 mei 2005 23:19 schreef IJzercookie het volgende:
Ik wil heeeeeel graag emailcontact met RonaldV, iemand die dat voor mij kan regelen?
wil jij van jou en neva de ongesoepte versies? Jij kan veel beter soepen dan ikquote:
quote:Op maandag 16 mei 2005 23:18 schreef Borelius het volgende:
[..]
Tussenstandje (inclusief alle hulpfiles, thumbnails etc....:) :
5010 files, totaal 1,88 Gb !!!
Nog een dienstmededeling:
Morgen overdag ben ik naar mijn werk, eventueel geuploade foto's komen pas na werktijd in het album!
Jij mag de volgende keer gewoon weer mee johquote:Op maandag 16 mei 2005 23:29 schreef Robertje het volgende:
Een jaloers tvp-tje
Na jouw upload kwam het verzoekje van borelius om het bij 100 foto's of uhm 400 mb was het geloof ik, te houdenquote:Op maandag 16 mei 2005 23:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]dat moet veel meer zijn... mijn 315 files waren al 850 Mb
? Welke had je dan gesoept?quote:Op maandag 16 mei 2005 23:28 schreef pea4fun het volgende:
[..]
wil jij van jou en neva de ongesoepte versies? Jij kan veel beter soepen dan ik
Allemaalquote:Op maandag 16 mei 2005 23:32 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
? Welke had je dan gesoept?![]()
Nee had Re om een ander reden gemaild
Oh, die beesten zwommen in de maas, onder de kasteelmuur. FF langs het restaurant, trapje af en daar werden 7 eendekuikens en een paar volwassen exemplaren bedreigd door 4 camera's..quote:Op maandag 16 mei 2005 23:13 schreef pea4fun het volgende:
Er is genoeg in de omgeving idd
FOTmeets zijn altijdquote:Op maandag 16 mei 2005 23:36 schreef Elefes het volgende:
Oei oei, ik zie hier wat foto's voorbij komen en die zijn werkelijkwaar schitterend!
De volgende meet wil ik ook mee als fotograaf of als model, dat weet ik nog niet![]()
...en twee futen.quote:Op maandag 16 mei 2005 23:36 schreef qltel het volgende:
[..]
Oh, die beesten zwommen in de maas, onder de kasteelmuur. FF langs het restaurant, trapje af en daar werden 7 eendekuikens en een paar volwassen exemplaren bedreigd door 4 camera's..
mag ik die foto van jou en je moeder klasgenoot plaatsen ???quote:Op maandag 16 mei 2005 23:42 schreef Zunneke het volgende:
Hoi allemaal,
Mijn eerste berichtje
Ik heb me ook aangemeld
ff nog wat zoeken en dan weet ik hoe het werkt
Hoi, heb je je 'eigen' gezichten al gezien?quote:Op maandag 16 mei 2005 23:42 schreef Zunneke het volgende:
Hoi allemaal,
Mijn eerste berichtje
Ik heb me ook aangemeld
ff nog wat zoeken en dan weet ik hoe het werkt
als er een van mij bij zit ... mijn acoord heb jequote:Op maandag 16 mei 2005 23:35 schreef pea4fun het volgende:
Nog een vraagje voor de modellen. Zou ik een aantal mooie foto's op mijn site mogen zetten?
mail gekregenquote:Op maandag 16 mei 2005 23:32 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
? Welke had je dan gesoept?![]()
Nee had Re om een ander reden gemaild
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |