Jij wel , die van mij duren nog effe, kan ze pas in het weekend wegbrengen en ophalen .quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:23 schreef Shark.Bait het volgende:
zooo... de rolletjes heb ik met gevaar voor eigen leven naar de fotoboer gebracht. Die heb ik donderdag terug, de 6x6 wist ie niet helemaal zeker.
JA!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:24 schreef pea4fun het volgende:
Hoezo met gevaar voor eigen leven? gevaarlijk ritje?
Tja.... tegen die tijd is het makkelijk voor me, hoef ik alleen in te scannen wat anderen niet hebbenquote:Ennuh...donderdag...dat duurt nog zo lang....zucht...ik ben nieuwsgierig hoor.
ik ging als eerste volgens mij, met een kopje theequote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:25 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Jij ook al? past wel goed bij die jurk
En nu duurt het wachten nog langer....quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:26 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
JA!
Straks krijg ik ook die Kesselse blauwe billen ziekte
The humanity
[..]
Tja.... tegen die tijd is het makkelijk voor me, hoef ik alleen in te scannen wat anderen niet hebben
Volgens mij heb ik een hele mooie van RonaldV in actie
Helemaal nietquote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:26 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
JA!
Straks krijg ik ook die Kesselse blauwe billen ziekte
The humanity
[..]
Tja.... tegen die tijd is het makkelijk voor me, hoef ik alleen in te scannen wat anderen niet hebben
Volgens mij heb ik een hele mooie van RonaldV in actie
Zeg dat kan wachten hoor...first things firstquote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:31 schreef Klonk het volgende:
De mijne worden vanmiddag/vanavond geupd, zit nu nog met m'n vingers in de verharder, glasvezelmatjes en vuller.
[V] [S&G] Vrouwen Sexy & Gewaagd [2]quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:12 schreef pea4fun het volgende:
[..]
ja..helemaal paars....ik zou er haast een foto van maken![]()
Blauwe plekken zijn niet sexyquote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:36 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
[V] [S&G] Vrouwen Sexy & Gewaagd [2]![]()
wel gewaagdquote:
Nou en..quote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:34 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Helemaal nietAlles wil ik zien hoor....
Die thee.....dat was de oorzaakquote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:28 schreef purplerose het volgende:
[..]
ik ging als eerste volgens mij, met een kopje thee
Denk het toch welquote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:55 schreef purplerose het volgende:
Vanavond op me gemak maar es de foto's uitzoeken die ik wil hebben
Kan ik mijn lijstje gewoon hier neerzetten van de verschillende fotografen met mijn gmail erbij?
whehequote:
Die gingen over de inhoud van jouw kopje thee onderuitquote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:57 schreef purplerose het volgende:
[..]
whehe
het was gewoon de kasteel geest want daarna gingen er aantal fotografen onderuit die geen kopje thee vasthielden
Die fotografen waren waarschijnlijk zo onder de indruk van het vrouwelijk schoon dat ze het trapje even vergatenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:57 schreef purplerose het volgende:
[..]
whehe
het was gewoon de kasteel geest want daarna gingen er aantal fotografen onderuit die geen kopje thee vasthielden
Mijnes kan je uploaden van de site, staan er groot op. Alleen als je ze helemaal onbewerkt wil hebben moet je het ff zeggen.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:55 schreef purplerose het volgende:
Vanavond op me gemak maar es de foto's uitzoeken die ik wil hebben
Kan ik mijn lijstje gewoon hier neerzetten van de verschillende fotografen met mijn gmail erbij?
psssst....pea...het is downloadenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:03 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Mijnes kan je uploaden van de site, staan er groot op. Alleen als je ze helemaal onbewerkt wil hebben moet je het ff zeggen.
Nou als je op msn niet antwoord dan maar hier....mag jij ook op mijn site?quote:
ja...je hebt gelijk....sorry hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |