* Gutteguttegut & Weopjquote:
En dit moeten we zeker weten niet aan je vriendin vertellen hequote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:43 schreef Weopj het volgende:
Papalief was idd enigzins geshockeerd na het aanschouwen van mijn "trouwfoto"maar hij trok wel redelijk snel bij nadat ik hem had uitgelegd hoe het werkelijk zat
Welke??quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En dit moeten we zeker weten niet aan je vriendin vertellen he
Getrouwde mannen kunnen er een vriendin op naast houdenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:30 schreef Gutteguttegut het volgende:
Welke??
* Gutteguttegut is nu getrouwd hè
Woeiquote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:30 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Welke??
* Gutteguttegut is nu getrouwd hè
Wie heeft die foto gemaakt?quote:
Owjajoh?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:32 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Getrouwde mannen kunnen er een vriendin op naast houden
Ik heb er 2 met zelf ontspanner gemaakt en 1 laten maken door een Duitse toeristquote:
Hmm..dit gaat de verkeerde kant op...ander onderwerp?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:32 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Getrouwde mannen kunnen er een vriendin op naast houden
* pea4fun flash zijn foto's doorzoekt...alle 350quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:40 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Ik heb er 2 met zelf ontspanner gemaakt en 1 laten maken door een Duitse toerist
Daarna heeft Dr_Flash nog een shoot gedaan op het allerlaatst....
Bang voorquote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:42 schreef Gutteguttegut het volgende:
Hmm..dit gaat de verkeerde kant op...ander onderwerp?
Stuur mij de linkjes als je ze gevonden hebtquote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:42 schreef pea4fun het volgende:
* pea4fun flash zijn foto's doorzoekt...alle 350![]()
ik ben een ouwe nerd, ik heb alleen icq, als iemand ff kan mailen wat ik waar in moet vullen ben ik al gelukkigquote:
quote:
Of ff tot vanavond wachten, dan post ik die van mijquote:Stuur mij de linkjes als je ze gevonden hebt
Grin...al...of ben je ook niet echt op msn?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:45 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Bang voor?
[..]
Stuur mij de linkjes als je ze gevonden hebt
17940187 is mijn ICQ. kom maar op!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:57 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik ben een ouwe nerd, ik heb alleen icq, als iemand ff kan mailen wat ik waar in moet vullen ben ik al gelukkig
Doe ik dat wel. Dat is makkelijker dan 380 foto's afstruinen....quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:58 schreef Gutteguttegut het volgende:
Of ff tot vanavond wachten, dan post ik die van mij
Ik denk dat ik van iedereen het minst aantal foto's heb dus dat wordt een makkiequote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:04 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Doe ik dat wel. Dat is makkelijker dan 380 foto's afstruinen....
Ik stuurde net een printscreenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:04 schreef Klonk het volgende:
je hebt een invite
R-E-S-P-E-C-Tquote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:07 schreef Gutteguttegut het volgende:
Ik denk dat ik van iedereen het minst aantal foto's heb dus dat wordt een makkie
is daar ook nog iets mee te winnen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |