Niet altijd. I'll rephrase the question: waarom dragen heteroseksuele mannen in godesnaam een string?quote:
weet ik niet, waarom vroeg je het niet zelf aan die gast?! Had je dit topic niet hoeven te openenquote:Op maandag 16 mei 2005 14:49 schreef Nymfomaniac het volgende:
[..]
Niet altijd. I'll rephrase the question: waarom dragen heteroseksuele mannen in godesnaam een string?
quote:Op maandag 16 mei 2005 14:51 schreef DraYtje het volgende:
[..]
weet ik niet, waarom vroeg je het niet zelf aan die gast?! Had je dit topic niet hoeven te openen![]()
nee hoor dat noemen ze een eetstoornisquote:Op maandag 16 mei 2005 14:56 schreef Casparovvv het volgende:
* Casparovvv denkt aan bouwvakkers met heupbroeken![]()
gelukkig ben ik nog nooit een zichtbare string bij een man tegengekomen, zou zeer zeker mijn eetvermogen hebben aangetast voor een dag of 5...![]()
quote:Op maandag 16 mei 2005 15:16 schreef Jerruh het volgende:
nou ja, vrouwen kunnen er ook wa van hoor
pas op amsterdam amstel, een dikke afrovrouw met een knalgroen trainingspak en ze bukte om haar tasje te pakken van de grond en onder dat groene epileptieopwekkende pakje kwam een nog fellere roze string tevoorschijn...
ik heb tien papieren zakjes verwoest tijdens hyperventilatie...
Omdat sommigen best een lekker kontje hebben.quote:Op maandag 16 mei 2005 15:27 schreef ToYDoLL het volgende:
Waarom kijk je naar een bukkende 40 jarige man ?![]()
het was naar aanleiding van dit ^^quote:Op maandag 16 mei 2005 15:32 schreef Nymfomaniac het volgende:
[..]! Te dikke vrouwen die een string dragen.. die zijn net zo erg!
Dat vraag ik me eigenlijk ook af.quote:Op maandag 16 mei 2005 14:45 schreef Nymfomaniac het volgende:
Mannen die strings dragen zijn zó fout! Eergister zag ik een man van in de veertig bukken om iets op te rapen. Wat denk je dat er uit z'n broek popte? Een string ! Waarom willen mannen in hemelsnaam een string dragen?
En vervolgens werd je door de robuuste bouwvakker over het aanrecht gedeponeerd en heeft hij even JOUW zwanenhalsje ontstopt met zijn trekveer?quote:Op maandag 16 mei 2005 20:22 schreef hond_in_de_goot het volgende:
Vies idd. Ik kwam een keer thuis van school toen er eenofandere keukenmonteur bezig was de kastjes te vervangen. Die gast zat een beetje voorovergebogen op de grond en het eerste wat ik zag toen ik binnenkwam was een string die een stuk boven z'n broek uitkwam. Hoe vadsig is dat.
quote:Op maandag 16 mei 2005 15:16 schreef Jerruh het volgende:
nou ja, vrouwen kunnen er ook wa van hoor
pas op amsterdam amstel, een dikke afrovrouw met een knalgroen trainingspak en ze bukte om haar tasje te pakken van de grond en onder dat groene epileptieopwekkende pakje kwam een nog fellere roze string tevoorschijn...
ik heb tien papieren zakjes verwoest tijdens hyperventilatie...
Als je de belachelijke beslissing neemt om als man een string te dragen, zorg dan dat anderen er geen last van hebben.quote:Op maandag 16 mei 2005 22:03 schreef pentas het volgende:
Wat is er mis met een string, of deze door vrouwen of mannen gedragen worden, het is toch gewoon ondergoed. Ik begrijp niet waar TS en anderen zich mee bemoeien, het is onbegrijpelijk dat een ander zich gaat bemoeien met wat een ander graag draagt.
Vreselijk!quote:Op maandag 16 mei 2005 22:39 schreef Abbadon het volgende:
dat deze link nog niet gepost is zeg:
http://www.string-emil.de/
voor ik die site zag was ik nog naief en onschuldig en had ik vertrouwen in de mensheid enzoquote:
quote:Op maandag 16 mei 2005 22:51 schreef Abbadon het volgende:
[..]
voor ik die site zag was ik nog naief en onschuldig en had ik vertrouwen in de mensheid enzo![]()
ja! straks is het besmettelijk! *ril*quote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:01 schreef marsdieker het volgende:
Heb je niets beters te doen dan je te bemoeien met het ondergoed van een ander. Ik val je er toch niet lastig mee dat ik als man strings draag, voor het pinksterweekend heb ik nog een mooie string van mijn vrouw gekregen. Zit lekker.
The horror....quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:16 schreef vogeltjesdans het volgende:
Dan hoop je maar dat die mannen de string niet achterstevoren aangetrokken hebben
En je vrouw draagt boxers?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:01 schreef marsdieker het volgende:
Ik val je er toch niet lastig mee dat ik als man strings draag
ballenknijpers, wat denk jij nouquote:
Waarom willen vrouwen het?quote:Op maandag 16 mei 2005 14:45 schreef Nymfomaniac het volgende:
Mannen die strings dragen zijn zó fout! Eergister zag ik een man van in de veertig bukken om iets op te rapen. Wat denk je dat er uit z'n broek popte? Een string ! Waarom willen mannen in hemelsnaam een string dragen?
quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:34 schreef -Lay-Z- het volgende:
Tot 2min geleden associeerde ik een string automatisch met een mooi gevormd, vrouwelijk achterwerk waar een stukje ondeugend ondergoed even een fris luchtje komt scheppen.
helaas is mijn wereldbeeld bij het lezen van dit topic grandioos in elkaar gezakt![]()
Wat hij zegtquote:Op donderdag 19 mei 2005 17:34 schreef -Lay-Z- het volgende:
Tot 2min geleden associeerde ik een string automatisch met een mooi gevormd, vrouwelijk achterwerk waar een stukje ondeugend ondergoed even een fris luchtje komt scheppen.
helaas is mijn wereldbeeld bij het lezen van dit topic grandioos in elkaar gezakt![]()
Met een string aan ziet die vent er te vrouwelijk uit zegmaar.. Ik vind het echt bij mannen gewoon LELIJK. En dan moet hij al helemaal geen llichtblauwe aandoen. AARGHH ZO WALGELIJK.quote:
Deze komt van Loesje, Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:37 schreef Nymfomaniac het volgende:
[..]D. Maar een echte man draagt geen string!
Als een vrouw boxers draagt vind ik dat helemaal niet erg...quote:
...maar als een man zoals deze een string draagt...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 10:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Met een string aan ziet die vent er te vrouwelijk uit zegmaar.. Ik vind het echt bij mannen gewoon LELIJK. En dan moet hij al helemaal geen llichtblauwe aandoen. AARGHH ZO WALGELIJK.
Maar als hij dat mooi vind.![]()
quote:Op maandag 16 mei 2005 14:46 schreef Reflex het volgende:
hahah, mannen met een string![]()
dat zijn geen mannen
maar 'metrosexuelen'
Bosmongool... moet ik daar bij voorstellen?... is dat hetzelde als een bosaap?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 00:32 schreef ShutTheFuckUpDonny het volgende:
Welke domme bosmongool van een man draagt nu een string
Ken jij Henkie?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 00:51 schreef DrDentz het volgende:
ik zag een keer, bij jambers, een bejaarde kerel met een baard in een string
omg dat beeld gaat niet meer uit mn kop!
hij ging een modeshow houden in zn eigen huis, allemaal verschillende slips enzo
![]()
quote:
dudequote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:50 schreef The-Chosen1 het volgende:
[afbeelding]
persoonlijk vind ik hotpants mooier dan strings
En het staat niet bij 90% van de vrouwen volgens jij, je spreekt jezelf tegenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:36 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Soms, maar ook vaak hotpants achtig ding
Heb ik ooit gezegd dat ik bij die 90% hoorquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:48 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
En het staat niet bij 90% van de vrouwen volgens jij, je spreekt jezelf tegen
Omdat je laastst zei dat je met je pens tussen het bureau en stoel bleef hangen (en dat je bleef drijven blablabla...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:49 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Heb ik ooit gezegd dat ik bij die 90% hoor
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:50 schreef The-Chosen1 het volgende:
[afbeelding]
Ik ook, vormt je bips beter (Bij vrouwen danquote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:50 schreef The-Chosen1 het volgende:
[afbeelding]
Ben ik dan nu een homo?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:53 schreef -Strawberry- het volgende:
Bij ons op school werden ook regelmatig lage sokjes gedragen, ook door jongens.. Maar nu vinden ze dat ook inneens iets voor alleen meisjes ..![]()
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:14 schreef Virus.NL het volgende:
Is deze user hier nog niet langsgeweest?
Mister_string
![]()
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |