Er zijn belangrijkere dingen in het leven! Zoals werkenquote:Op maandag 16 mei 2005 12:35 schreef Megter het volgende:
[..]
Was eigenlijk van plan m'n scriptie vandaag af te ronden...
Op jezelf wonen is allang achterhaald door mijquote:Op maandag 16 mei 2005 12:41 schreef Oviedeee het volgende:
Mokum wordt ook tof...kan ik ook eindelijk op me zelf wonen:)
Als je ff zegt waar kunnen we je toevoegen in de OPquote:Op maandag 16 mei 2005 16:29 schreef MagicMikey het volgende:
Hey allemaal,
Ik loop stage op een basisschool, groep 3 en ik heb morgen mijn stageproef! Spannend dus...
Vind je het gek! Het is stage!quote:Op maandag 16 mei 2005 17:16 schreef Fisher het volgende:
oke, jullie hebben dus echt niets beters te doen
oke tevens verkapte tvp voor morgen
Morgenochtend zijn we al bij #66quote:Op maandag 16 mei 2005 17:16 schreef Fisher het volgende:
oke, jullie hebben dus echt niets beters te doen
oke tevens verkapte tvp voor morgen
Alleen Blinker, omdat hij in het VK stagelooptquote:Op maandag 16 mei 2005 17:36 schreef arco_corleone het volgende:
waareom hebben jullie op 2e pinksterdag stage?
Ja indd hij loopt in Engeland stagequote:Op maandag 16 mei 2005 17:42 schreef Megter het volgende:
[..]
Alleen Blinker, omdat hij in het VK stageloopt
In West Yorkshire toch? Ligt dat in Engeland? Ik dacht in the UK.quote:Op maandag 16 mei 2005 17:56 schreef Blinker het volgende:
Heb ik al verteld dat ik in Engeland stage loop?
Niet iedereen was 3 dagen vrijquote:Op dinsdag 17 mei 2005 08:19 schreef Kleffe_Dop het volgende:
3 dagen vrij en nog een topic volgepost?![]()
Goeiemorgen!![]()
Succes met je scriptie...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 08:36 schreef Megter het volgende:
Zo, ik heb gezegd dat ik vanochtend m'n scriptie af zal hebben, dus ik ga nu nog ff flink er tegenaan. Succes allemaal hier op Fok!
Druk druk druk dus..succes!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 08:43 schreef Oviedeee het volgende:
Ik ga deze week echt mn verslag maken en ik moet ook nog mn wiskunde examen van volgende week leren :|
Idem, maar meeste tijd gaat naar scriptiequote:Op dinsdag 17 mei 2005 08:45 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Dankje... tussendoor ook nog een beetje fokken![]()
Staat weinig boeiends in hoorquote:Op dinsdag 17 mei 2005 08:54 schreef Geitje82 het volgende:
Ik was ff 4 dagen vrij, meteen 10 topics gemist![]()
En daar krijg je een dag vrij voor?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 08:58 schreef knox_ het volgende:
Morgen weer vrij, moet naar school om stageverslag in te leveren![]()
Daar neem ik een dagje vrij voor, die ik wel als stagedag mag schrijvenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 08:59 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
En daar krijg je een dag vrij voor?![]()
Beter.. ik moet 'm gewoon op de post gooien
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:12 schreef Geitje82 het volgende:
Iemand gister Temptation Island gezien?
Veel te veel opdrachten voor school. En natuurlijk veel te weinig tijd. Want ik heb wel een leven en die leraren blijkbaar nietquote:
Haven't missed an Episode yetquote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:12 schreef Geitje82 het volgende:
Iemand gister Temptation Island gezien?
die hijggeluiden waren van kenny en uuuh ik weet dr naam niet meer. Waar hij de eerste dag ook al mee bezig was in het zwembad. Hij gooide alles eruit nadat hij had gezien dat Kelly in huilen was uitgebarst omdat ze hem zo miste.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:14 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien! heb je ff een samenvatting voor mij?![]()
Kenny heeft bekend vreemd gegaan te zijn (met Rowena).quote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:14 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien! heb je ff een samenvatting voor mij?![]()
Met Serge, de barman én Dennisquote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:16 schreef Megter het volgende:
[..]
Kenny heeft bekend vreemd gegaan te zijn (met Rowena).
Sven's respect is 'opgehouden' bij het kampvuur.
Terence liegt nog steeds alles aan elkaar maar beseft wel degelijk dat ie z'n vriendin kwijtraakt op deze manier.
Sally is nu ook bezig met een andere vrijgezel, Dennis volgens mij.
Juist, wat een irritant wijf zeg, die Irmaquote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:17 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
Met Serge, de barman én Dennis
en Kelly is verliefd op Koen
Irma, de rooie hoer, is er nu ook uit
ze was echt zwaar overstuur. Nu zag je pas hoe jong ze nog is...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:18 schreef Megter het volgende:
[..]
Juist, wat een irritant wijf zeg, die Irma![]()
And it's only getting better.....quote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:19 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ze was echt zwaar overstuur. Nu zag je pas hoe jong ze nog is...
ik vond dit trouwens wel de spannendste aflevering tot nu toe
Kheb 't ook nog wel op dvd staanquote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:20 schreef Geitje82 het volgende:
Pffff k heb een hoop gemist dus! k ga maar ff de herhaling kijken dan![]()
Denk dat iedereen bezig isquote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:22 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Slaapt iedereen nog ofzo?
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:22 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Slaapt iedereen nog ofzo?
Oww, anders kwam ik wel de dvd ff ophalenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:21 schreef Megter het volgende:
[..]
Kheb 't ook nog wel op dvd staan
O wacht, morgen is de herhaling al![]()
mn sufkutten voorstel aanpassenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:22 schreef Megter het volgende:
[..]
Denk dat iedereen bezig is![]()
Ik ga ook maar 's wat typen.
Kan 'm zo klaarleggen op de stoel in de voortuinquote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:24 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Oww, anders kwam ik wel de dvd ff ophalen![]()
Sufkutquote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:25 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
mn sufkutten voorstel aanpassen![]()
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:26 schreef Oviedeee het volgende:
Shiit ik moet hier allemaal vragen beantwoorden die in mn stageboekje staan, dan staat er bijvoorbeeld of er nog beveiligingsprocedures zijn binnen je bedrijf.
En die zijn er natuurlijk weer niet.
Dus elke vraag heeft een negatief antwoord.
Wordt een lekker kort verslag zo :}
Geef je een voorbeeld waaruit blijkt dat die er niet zijn:quote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:26 schreef Oviedeee het volgende:
Shiit ik moet hier allemaal vragen beantwoorden die in mn stageboekje staan, dan staat er bijvoorbeeld of er nog beveiligingsprocedures zijn binnen je bedrijf.
En die zijn er natuurlijk weer niet.
Dus elke vraag heeft een negatief antwoord.
Wordt een lekker kort verslag zo :}
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:27 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Of zal ik hier ook nog de boel zelf verzinnen![]()
Hahahaha nog een mooie:quote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:27 schreef Megter het volgende:
[..]
Geef je een voorbeeld waaruit blijkt dat die er niet zijn:
De eerste dag kon ik zo de sleutel van de kluis pakken en ongemerkt de inhoud leegroven.
Ook werd ik helemaal niet tegengehouden of gefouilleerd toen ik naar huis ging.
![]()
bevindt dan wel, staat zo slordigquote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:28 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Hahahaha nog een mooie:
De serverruimte is beveiligd tegen inbraak door middel van een slot op de toegangsdeur.
De sleutel hangt aan de andere kant van de technische dienst waarin de serverruimte zich bevind.
![]()
www.tvgids.nlquote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:29 schreef Burn het volgende:
Hoelaat komt morgen die herhaling van Temptation? Wel weer es leuk om te kieken
fouilleren:quote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:27 schreef Megter het volgende:
[..]
De eerste dag kon ik zo de sleutel van de kluis pakken en ongemerkt de inhoud leegroven.
![]()
Jongen, dat kwam uit m'n grote duimquote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:31 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
fouilleren:
Dat heb ik nog nooit meegemaakt.
Alle belangrijke ruimtes zijn hier voorzien van pasjescontrole (magneetstrip), dus ze kunnen precies zien wie waar en wanneer geweest is.
Lijkt me een aardige beveiliging.
Ja ammehoela, alsof ik al die vragen kan beantwoorden... en net alsof ik dat wilquote:1. Overleg met je praktijkopleider voor welk type storing of verzoek om ondersteuning je zelfstandig kunt opereren gedurende een periode.
Registreer je activiteiten en de relevante informatie in de FAQ-lijst. Breng periodiek verslag uit aan de praktijkopleider.
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:30 schreef Burn het volgende:
[..]
Goeiemorgen GoddessBeetje lekker geslapen?
Ik heb de kluis al wel gelocaliseerdquote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:27 schreef Megter het volgende:
[..]
![]()
Ik ga lekker naar de supermarkt, dus ik haal wel het één en ander lekkersquote:
Dag Pooliewoopsie!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:38 schreef Oviedeee het volgende:
Ha blinkiewinkie
Moses Griebelquote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:39 schreef Blinker het volgende:
Ik ben nog aan het ontbijten thuis
Hmm..eng gedroomd? Vertel..quote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:34 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]eng gedroomd. jij lekker geslapen?
Goedemorgen Houniet
Kun je mooi naar huis:)quote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:39 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik hoop niks. Want ik ben misselijk en kan nu niet aan eten denken.![]()
![]()
.
Net je ontbijt al uitgekotst?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:39 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik hoop niks. Want ik ben misselijk en kan nu niet aan eten denken.![]()
![]()
.
dat ik werd aangehouden in mn auto en ze om mijn gegevens vroegen, maar me vervolgens niet geloofden. eindigde met pistolen en bloed enzoquote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:40 schreef Burn het volgende:
[..]
Hmm..eng gedroomd? Vertel..
Jah zeker goed geslapen!! Had t ook hard nodig!!
Hebben ze daar zo'n goede kantine?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:40 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Groentensoep, Broodje Ham, Broodje kaas en roombroodje![]()
Hollywoodquote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:41 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
dat ik werd aangehouden in mn auto en ze om mijn gegevens vroegen, maar me vervolgens niet geloofden. eindigde met pistolen en bloed enzo
valse idquote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:41 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
dat ik werd aangehouden in mn auto en ze om mijn gegevens vroegen, maar me vervolgens niet geloofden. eindigde met pistolen en bloed enzo
frankrijk? wat deed je daar?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:40 schreef Megter het volgende:
[..]
dat heb ik in Frankrijk gegeten zondag! Heeeeerlijk![]()
Optredenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:42 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
frankrijk? wat deed je daar?
ik heb dit weekend verse vis uit ijmuiden op, maar of dat zo bijzonder is
Jezum..okeej..damm..da is idd nie zo`n coole droom!!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:41 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik droom veel hollywood verhalen. heb een rijke fantasie, die voornamelijk 's nachts tot leven komtquote:
Eigen schuld, dikke bult enzoquote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:41 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
Da blijkt..na gelukkig da t bij een droom blijft!!!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:43 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik droom veel hollywood verhalen. heb een rijke fantasie, die voornamelijk 's nachts tot leven komt
waar moest je optreden?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:42 schreef Megter het volgende:
[..]
Optreden![]()
zit bij muziekvereniging, samen met tijgerwillie
Ik ga zo voor mn eerste serie bammetjesquote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:45 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Niet over eten beginnen.
En nee, ik heb nog niet gekotst.
Ik moest gisternacht kotsenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:45 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Niet over eten beginnen.
En nee, ik heb nog niet gekotst.
jij kan gewoon kiezen uit KFC BurgerKing en Macquote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:47 schreef Blinker het volgende:
Ik neem een pot augurken mee
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:48 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
jij kan gewoon kiezen uit KFC BurgerKing en Mac![]()
zoquote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:48 schreef KansloosForEver het volgende:
ik loop stage in Anayak, in het mooie Baskenland:).. ik ben commercieel bezig, soms dan
Jou vriend =quote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:49 schreef goddess-in-heaven het volgende:
from paris to berlin and every disco i get in, my heart is pumpin' for love
mijn vriend heeft vrijdagnacht alles ondergekotst
10 minuten?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:48 schreef Burn het volgende:
Ga nu maar lekker alvast beginnen met me lunch10 min. te vroeg..no problemo hier..!
Of Dixy chicks, Pizzahut, Wimpy, subway, ..quote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:48 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
jij kan gewoon kiezen uit KFC BurgerKing en Mac![]()
Bavay volgens mij.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:46 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]ik bedoel natuurlijk welke plaats he!
en dan zit je hier met een klef stokbroodje ham...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:50 schreef Blinker het volgende:
[..]
Of Dixy chicks, Pizzahut, Wimpy, subway, ..
Ikke ook 8.. totaal 13 per dagquote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:49 schreef Houniet het volgende:
ik heb lekker vette salamilekker stinken straks
8 boterhammen
Hoe komt het dan dat je misselijk bengt? Ziek of zwanger?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:50 schreef ijsmeis het volgende:.
Waarom moet het nou over kotsen en eten gaan!!
maar wel in het buitenland, altijd leuker dan in Nederlandquote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:51 schreef Megter het volgende:
[..]
Bavay volgens mij.
2,5 uur rijden vanaf Goes, dus niet zover in Frankrijk.
Nee, ik heb afgelopen weekend maar weinig geslapen.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:51 schreef Vigile het volgende:
[..]
Hoe komt het dan dat je misselijk bengt? Ziek of zwanger?
Heb je weer teveel gezopen het weekend?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:50 schreef ijsmeis het volgende:.
Waarom moet het nou over kotsen en eten gaan!!
Gefeest?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee, ik heb afgelopen weekend maar weinig geslapen.
En daar kan ik niet tegen en dan word ik misselijk.
Haha jazekersquote:
3 glaasjes rum-cola maarquote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:52 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Heb je weer teveel gezopen het weekend?
Schuld van je vriend?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat valt me echt zwaar tegen van jequote:
dat ken ikquote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En daar kan ik niet tegen en dan word ik misselijk.
Yeah, maar dat krijg ik niet door me keel.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:55 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
dat ken ikmaar vaak helpt eten dan wel, gewoon lichte dingen, fruit ofzo
Dat is waar!! Alleen was er geen publiekquote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:52 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
maar wel in het buitenland, altijd leuker dan in Nederland
Zembla heeft je op ideeën gebracht?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:55 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb het gezellig gehad met een aantal fok!kers via de slowchat, msn, webcam en telefoon.
ik heb het dit weekend netjes bij 6 wijntjes gehouden, in 4 uur.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:54 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Dat valt me echt zwaar tegen van je
Neem een voorbeeld aan mij
7 johnny walker black labels..... in 1,5 uur
Ga 's 64 delen doorlezenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:56 schreef KansloosForEver het volgende:
gaat is aan het werk jullie
Ik heb het trouwens ook gezellig gehad met een FOK(ster)quote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:55 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb het gezellig gehad met een aantal fok!kers via de slowchat, msn, webcam en telefoon.
oh, dat is iets minder.....quote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:56 schreef Megter het volgende:
[..]
Dat is waar!! Alleen was er geen publiek![]()
Echt een klote optreden.
Ik ook zondagquote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:57 schreef Vigile het volgende:
[..]
Ik heb het trouwens ook gezellig gehad met een FOK(ster)
dat is dan wel weer beterquote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:58 schreef Megter het volgende:
[..]
Ach ja, het heeft geld opgeleverd voor de vereniging he![]()
Ja, vanavond gaan ze me verkrachtenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:56 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Zembla heeft je op ideeën gebracht?
Vertelquote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:57 schreef Vigile het volgende:
[..]
Ik heb het trouwens ook gezellig gehad met een FOK(ster)
Configuratiemanagementquote:
Oja bedanktquote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:00 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Configuratiemanagement
Alle tot een applicatie (configuratie) behorende elementen, zoals Forms, PL/SQL modules, maar ook niet-Oracle objecten, zoals Word documenten, worden in de Repository opgeslagen en beheerd. Goed configuratiemanagement houdt feitelijk ook in dat versiebeheer toegepast moet worden.
3FMquote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:02 schreef Megter het volgende:
[..]
Noordzee he?!
Gelukkig is het in een vroeg stadium.
Maxima is 34quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:02 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik hoorde het net....
Weet iemand waarom vandaag bij veel mensen de vlag uithangt?
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:02 schreef snellejelle het volgende:
Alles goed met allen?
mwah, het gaat..... de hond is gisteren overledenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:03 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]lang weekend gehad he
en met jou?
nope, gewoon jarigquote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:03 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]ik dacht dat ze al was bevallen ofzo
Jep gaat primaquote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:03 schreef Megter het volgende:
[..]
Ach, Gorinchem - Heinkenszand is best te doen he
aaaaah, wat vervelendquote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:03 schreef snellejelle het volgende:
[..]
mwah, het gaat..... de hond is gisteren overleden
Ahh. Sterktequote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:03 schreef snellejelle het volgende:
[..]
mwah, het gaat..... de hond is gisteren overleden
doodgereden op de snelweg, dus vrij ineens...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:04 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
aaaaah, wat vervelendwas ie ziek of was t ineens?
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:04 schreef snellejelle het volgende:
[..]
doodgereden op de snelweg, dus vrij ineens...![]()
[..]
wow... balenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:04 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Ik doe wel een keerquote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:04 schreef Megter het volgende:
Wie doet 66?
OP staat online, alleen link van 65 ff toevoegen!
ik doe 'm dus niet
sterkte in ieder gevalquote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:05 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ja tis echt kut, d'r gister nog wel even gezien en ze lag er zo lief bij
Nog gefeliquote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:07 schreef JDude het volgende:
Ik meld me ook weer eens. Heb een lang weekend gehouden, vrijdag ook vrij.
Nu zit ik hier met een kater van de 50e verjaardag van m'n pa gisteren. Ouderwets bieren met m'n broers is me niet in de koude kleren gaan zitten
[..]
je wordt oudquote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:07 schreef JDude het volgende:
Ik meld me ook weer eens. Heb een lang weekend gehouden, vrijdag ook vrij.
Nu zit ik hier met een kater van de 50e verjaardag van m'n pa gisteren. Ouderwets bieren met m'n broers is me niet in de koude kleren gaan zitten
Hmm sterktequote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:08 schreef snellejelle het volgende:
[..]
dank, t zal wel gaan lukken, heb net al even gejankt dus dat is er uit
Smakelijkquote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:09 schreef Oviedeee het volgende:
Zo ff een broodje naar binnen stouwen
Smakelijkquote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:09 schreef Oviedeee het volgende:
Zo ff een broodje naar binnen stouwen
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:10 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik heb vandaag weinig inspiratie... vanavond etentje van mn klas, totaal geen zin in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |