Ik ga lekker naar de supermarkt, dus ik haal wel het één en ander lekkersquote:
Dag Pooliewoopsie!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:38 schreef Oviedeee het volgende:
Ha blinkiewinkie
Moses Griebelquote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:39 schreef Blinker het volgende:
Ik ben nog aan het ontbijten thuis
Hmm..eng gedroomd? Vertel..quote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:34 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]eng gedroomd. jij lekker geslapen?
Goedemorgen Houniet
Kun je mooi naar huis:)quote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:39 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik hoop niks. Want ik ben misselijk en kan nu niet aan eten denken.![]()
![]()
.
Net je ontbijt al uitgekotst?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:39 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik hoop niks. Want ik ben misselijk en kan nu niet aan eten denken.![]()
![]()
.
dat ik werd aangehouden in mn auto en ze om mijn gegevens vroegen, maar me vervolgens niet geloofden. eindigde met pistolen en bloed enzoquote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:40 schreef Burn het volgende:
[..]
Hmm..eng gedroomd? Vertel..
Jah zeker goed geslapen!! Had t ook hard nodig!!
Hebben ze daar zo'n goede kantine?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:40 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Groentensoep, Broodje Ham, Broodje kaas en roombroodje![]()
Hollywoodquote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:41 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
dat ik werd aangehouden in mn auto en ze om mijn gegevens vroegen, maar me vervolgens niet geloofden. eindigde met pistolen en bloed enzo
valse idquote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:41 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
dat ik werd aangehouden in mn auto en ze om mijn gegevens vroegen, maar me vervolgens niet geloofden. eindigde met pistolen en bloed enzo
frankrijk? wat deed je daar?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:40 schreef Megter het volgende:
[..]
dat heb ik in Frankrijk gegeten zondag! Heeeeerlijk![]()
Optredenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:42 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
frankrijk? wat deed je daar?
ik heb dit weekend verse vis uit ijmuiden op, maar of dat zo bijzonder is
Jezum..okeej..damm..da is idd nie zo`n coole droom!!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:41 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik droom veel hollywood verhalen. heb een rijke fantasie, die voornamelijk 's nachts tot leven komtquote:
Eigen schuld, dikke bult enzoquote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:41 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
Da blijkt..na gelukkig da t bij een droom blijft!!!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:43 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik droom veel hollywood verhalen. heb een rijke fantasie, die voornamelijk 's nachts tot leven komt
waar moest je optreden?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:42 schreef Megter het volgende:
[..]
Optreden![]()
zit bij muziekvereniging, samen met tijgerwillie
Ik ga zo voor mn eerste serie bammetjesquote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:45 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Niet over eten beginnen.
En nee, ik heb nog niet gekotst.
Ik moest gisternacht kotsenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:45 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Niet over eten beginnen.
En nee, ik heb nog niet gekotst.
jij kan gewoon kiezen uit KFC BurgerKing en Macquote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:47 schreef Blinker het volgende:
Ik neem een pot augurken mee
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:48 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
jij kan gewoon kiezen uit KFC BurgerKing en Mac![]()
zoquote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:48 schreef KansloosForEver het volgende:
ik loop stage in Anayak, in het mooie Baskenland:).. ik ben commercieel bezig, soms dan
Jou vriend =quote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:49 schreef goddess-in-heaven het volgende:
from paris to berlin and every disco i get in, my heart is pumpin' for love
mijn vriend heeft vrijdagnacht alles ondergekotst
10 minuten?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:48 schreef Burn het volgende:
Ga nu maar lekker alvast beginnen met me lunch10 min. te vroeg..no problemo hier..!
Of Dixy chicks, Pizzahut, Wimpy, subway, ..quote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:48 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
jij kan gewoon kiezen uit KFC BurgerKing en Mac![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |