And it's only getting better.....quote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:19 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ze was echt zwaar overstuur. Nu zag je pas hoe jong ze nog is...
ik vond dit trouwens wel de spannendste aflevering tot nu toe
Kheb 't ook nog wel op dvd staanquote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:20 schreef Geitje82 het volgende:
Pffff k heb een hoop gemist dus! k ga maar ff de herhaling kijken dan![]()
Denk dat iedereen bezig isquote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:22 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Slaapt iedereen nog ofzo?
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:22 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Slaapt iedereen nog ofzo?
Oww, anders kwam ik wel de dvd ff ophalenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:21 schreef Megter het volgende:
[..]
Kheb 't ook nog wel op dvd staan
O wacht, morgen is de herhaling al![]()
mn sufkutten voorstel aanpassenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:22 schreef Megter het volgende:
[..]
Denk dat iedereen bezig is![]()
Ik ga ook maar 's wat typen.
Kan 'm zo klaarleggen op de stoel in de voortuinquote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:24 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Oww, anders kwam ik wel de dvd ff ophalen![]()
Sufkutquote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:25 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
mn sufkutten voorstel aanpassen![]()
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:26 schreef Oviedeee het volgende:
Shiit ik moet hier allemaal vragen beantwoorden die in mn stageboekje staan, dan staat er bijvoorbeeld of er nog beveiligingsprocedures zijn binnen je bedrijf.
En die zijn er natuurlijk weer niet.
Dus elke vraag heeft een negatief antwoord.
Wordt een lekker kort verslag zo :}
Geef je een voorbeeld waaruit blijkt dat die er niet zijn:quote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:26 schreef Oviedeee het volgende:
Shiit ik moet hier allemaal vragen beantwoorden die in mn stageboekje staan, dan staat er bijvoorbeeld of er nog beveiligingsprocedures zijn binnen je bedrijf.
En die zijn er natuurlijk weer niet.
Dus elke vraag heeft een negatief antwoord.
Wordt een lekker kort verslag zo :}
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:27 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Of zal ik hier ook nog de boel zelf verzinnen![]()
Hahahaha nog een mooie:quote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:27 schreef Megter het volgende:
[..]
Geef je een voorbeeld waaruit blijkt dat die er niet zijn:
De eerste dag kon ik zo de sleutel van de kluis pakken en ongemerkt de inhoud leegroven.
Ook werd ik helemaal niet tegengehouden of gefouilleerd toen ik naar huis ging.
![]()
bevindt dan wel, staat zo slordigquote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:28 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Hahahaha nog een mooie:
De serverruimte is beveiligd tegen inbraak door middel van een slot op de toegangsdeur.
De sleutel hangt aan de andere kant van de technische dienst waarin de serverruimte zich bevind.
![]()
www.tvgids.nlquote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:29 schreef Burn het volgende:
Hoelaat komt morgen die herhaling van Temptation? Wel weer es leuk om te kieken
fouilleren:quote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:27 schreef Megter het volgende:
[..]
De eerste dag kon ik zo de sleutel van de kluis pakken en ongemerkt de inhoud leegroven.
![]()
Jongen, dat kwam uit m'n grote duimquote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:31 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
fouilleren:
Dat heb ik nog nooit meegemaakt.
Alle belangrijke ruimtes zijn hier voorzien van pasjescontrole (magneetstrip), dus ze kunnen precies zien wie waar en wanneer geweest is.
Lijkt me een aardige beveiliging.
Ja ammehoela, alsof ik al die vragen kan beantwoorden... en net alsof ik dat wilquote:1. Overleg met je praktijkopleider voor welk type storing of verzoek om ondersteuning je zelfstandig kunt opereren gedurende een periode.
Registreer je activiteiten en de relevante informatie in de FAQ-lijst. Breng periodiek verslag uit aan de praktijkopleider.
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:30 schreef Burn het volgende:
[..]
Goeiemorgen GoddessBeetje lekker geslapen?
Ik heb de kluis al wel gelocaliseerdquote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:27 schreef Megter het volgende:
[..]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |