Niet iedereen was 3 dagen vrijquote:Op dinsdag 17 mei 2005 08:19 schreef Kleffe_Dop het volgende:
3 dagen vrij en nog een topic volgepost?![]()
Goeiemorgen!![]()
Succes met je scriptie...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 08:36 schreef Megter het volgende:
Zo, ik heb gezegd dat ik vanochtend m'n scriptie af zal hebben, dus ik ga nu nog ff flink er tegenaan. Succes allemaal hier op Fok!
Druk druk druk dus..succes!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 08:43 schreef Oviedeee het volgende:
Ik ga deze week echt mn verslag maken en ik moet ook nog mn wiskunde examen van volgende week leren :|
Idem, maar meeste tijd gaat naar scriptiequote:Op dinsdag 17 mei 2005 08:45 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Dankje... tussendoor ook nog een beetje fokken![]()
Staat weinig boeiends in hoorquote:Op dinsdag 17 mei 2005 08:54 schreef Geitje82 het volgende:
Ik was ff 4 dagen vrij, meteen 10 topics gemist![]()
En daar krijg je een dag vrij voor?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 08:58 schreef knox_ het volgende:
Morgen weer vrij, moet naar school om stageverslag in te leveren![]()
Daar neem ik een dagje vrij voor, die ik wel als stagedag mag schrijvenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 08:59 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
En daar krijg je een dag vrij voor?![]()
Beter.. ik moet 'm gewoon op de post gooien
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:12 schreef Geitje82 het volgende:
Iemand gister Temptation Island gezien?
Veel te veel opdrachten voor school. En natuurlijk veel te weinig tijd. Want ik heb wel een leven en die leraren blijkbaar nietquote:
Haven't missed an Episode yetquote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:12 schreef Geitje82 het volgende:
Iemand gister Temptation Island gezien?
die hijggeluiden waren van kenny en uuuh ik weet dr naam niet meer. Waar hij de eerste dag ook al mee bezig was in het zwembad. Hij gooide alles eruit nadat hij had gezien dat Kelly in huilen was uitgebarst omdat ze hem zo miste.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:14 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien! heb je ff een samenvatting voor mij?![]()
Kenny heeft bekend vreemd gegaan te zijn (met Rowena).quote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:14 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien! heb je ff een samenvatting voor mij?![]()
Met Serge, de barman én Dennisquote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:16 schreef Megter het volgende:
[..]
Kenny heeft bekend vreemd gegaan te zijn (met Rowena).
Sven's respect is 'opgehouden' bij het kampvuur.
Terence liegt nog steeds alles aan elkaar maar beseft wel degelijk dat ie z'n vriendin kwijtraakt op deze manier.
Sally is nu ook bezig met een andere vrijgezel, Dennis volgens mij.
Juist, wat een irritant wijf zeg, die Irmaquote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:17 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
Met Serge, de barman én Dennis
en Kelly is verliefd op Koen
Irma, de rooie hoer, is er nu ook uit
ze was echt zwaar overstuur. Nu zag je pas hoe jong ze nog is...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:18 schreef Megter het volgende:
[..]
Juist, wat een irritant wijf zeg, die Irma![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |