Zulke edele namen in de mond van zo'n proleet.quote:Op zondag 15 mei 2005 22:06 schreef Drugshond het volgende:
Lineair B... Que... ?!
Het wordt pas leuk met een vleugje wiskunde en matrix rekenen..
LU, QR, Singular Value decomposition.....
In combinatie met Lagrange, Euler en Hamilton vergelijkingen.
psies, geeft je tenminste ook nog de mogelijkheid om een pils en een peuk te doen zonder dat je vriendin verwaarloost wordt. En het is en blijft een prchtig schouwspel.quote:
Denkers en doeners..... my friend....quote:Op zondag 15 mei 2005 22:07 schreef Johan_de_With het volgende:
Zulke edele namen in de mond van zo'n proleet.
Moet jij wel werken danquote:Op zondag 15 mei 2005 22:02 schreef Drugshond het volgende:
Volgens mij is het morgen geen werkdag..... ik kom de kroeg binnen om een pakje sigaretten te halen...
Het lijkt wel een set van Quentin Tarantino, en veel te veel mensen straal bezopen.
Sta je daar in de kroeg met je autosleutels.....
![]()
![]()
Nog niets gemist gelukkigquote:Op zondag 15 mei 2005 22:05 schreef Harry_Sack het volgende:
jiskefet !!!
Gelukkig ben ik geen van beide, o Broeder.quote:Op zondag 15 mei 2005 22:09 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Denkers en doeners..... my friend....
quote:
Alleen jij bezit voldoende vaderlijk gezag om zoiets te zeggen.quote:Op zondag 15 mei 2005 22:11 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
zou je niet gewoon eerst bij een vrouw beginnen? Gewoon stapje voor stapje, niet alles gelijk willen proberen, rustig aan.
![]()
quote:
quote:Op zondag 15 mei 2005 22:13 schreef du_ke het volgende:
Je vergeet wat letters in dat lange woord Johan.
2.
quote:Op zondag 15 mei 2005 22:12 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Alleen jij bezit voldoende vaderlijk gezag om zoiets te zeggen.
of beide?quote:Op zondag 15 mei 2005 22:14 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Wit of Zwart..... ?!? ( wit of freelance ?!)
gezonde menselijke reactie.quote:Op zondag 15 mei 2005 22:18 schreef Drugshond het volgende:
Ben er weer van tussen.... lekker dronken worden.
En morgen weer wakker worden als een zombie... (what else is new).
Ah ik zie het al ik kende het met Phaeno etc maar met ä kan het ook.quote:
Je gaat ons toch niet verlaten he GBquote:Op zondag 15 mei 2005 22:18 schreef George-Butters het volgende:
Nog 640 posts en dan is het over.
O, ik wist al niet welk woord je nu bedoelde.quote:Op zondag 15 mei 2005 22:21 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ah ik zie het al ik kende het met Phaeno etc maar met ä kan het ook.
Ik ga in ieder geval een flinke pauze inlassen.quote:Op zondag 15 mei 2005 22:21 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Je gaat ons toch niet verlaten he GB
Ja, hij denkt dus dat als je een paar keer post op fok per dag de wereld aan je voorbij gaat. Wat dus pas zo is als je de hele dag door achter de PC zit, al dan niet achter Counter-Strike.quote:Op zondag 15 mei 2005 22:21 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Je gaat ons toch niet verlaten he GB
quote:Op zondag 15 mei 2005 22:23 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik ga in ieder geval een flinke pauze inlassen.
quote:Op zondag 15 mei 2005 22:18 schreef George-Butters het volgende:
Nog 640 posts en dan is het over.
Dit is echt geniaal.quote:Op zondag 15 mei 2005 22:24 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Ja, hij denkt dus dat als je een paar keer post op fok per dag de wereld aan je voorbij gaat. Wat dus pas zo is als je de hele dag door achter de PC zit, al dan niet achter Counter-Strike.
Oooohhh zo zit dat! Je moet je kippen hongerig houden. Dan leggen ze dat mooiste eieren.quote:Op zondag 15 mei 2005 22:24 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Ja, hij denkt dus dat als je een paar keer post op fok per dag de wereld aan je voorbij gaat. Wat dus pas zo is als je de hele dag door achter de PC zit, al dan niet achter Counter-Strike.
Diepzinnig. Mijn complimenten.quote:Op zondag 15 mei 2005 22:26 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Oooohhh zo zit dat! Je moet je kippen hongerig houden. Dan leggen ze dat mooiste eieren.
Hongerige kippetjesquote:Op zondag 15 mei 2005 22:26 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Oooohhh zo zit dat! Je moet je kippen hongerig houden. Dan leggen ze dat mooiste eieren.
Verkrijgbaar in de Meki-shop?quote:Op zondag 15 mei 2005 22:26 schreef George-Butters het volgende:
Dan leggen ze dat mooiste eieren.
Een goeienavond.quote:Op zondag 15 mei 2005 22:31 schreef George-Butters het volgende:
[..]heeeeeeeeeeeeeeeeee RQ!
Goedenavond!
Zo hoort het.quote:Op zondag 15 mei 2005 22:37 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Pinksteren hè. Ik ben nu uit de hemel aan het posten.
Enne, Allah is hier de chef.
Pasen, heiden.quote:Op zondag 15 mei 2005 22:37 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Pinksteren hè. Ik ben nu uit de hemel aan het posten.
Enne, Allah is hier de chef.
nee.quote:Op zondag 15 mei 2005 22:38 schreef Harry_Sack het volgende:
vonden we wat van Pinkpop eigenlijk?
Ik dacht dat jij van de kaart was?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |