quote:Op zondag 15 mei 2005 22:23 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik ga in ieder geval een flinke pauze inlassen.
quote:Op zondag 15 mei 2005 22:18 schreef George-Butters het volgende:
Nog 640 posts en dan is het over.
Dit is echt geniaal.quote:Op zondag 15 mei 2005 22:24 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Ja, hij denkt dus dat als je een paar keer post op fok per dag de wereld aan je voorbij gaat. Wat dus pas zo is als je de hele dag door achter de PC zit, al dan niet achter Counter-Strike.
Oooohhh zo zit dat! Je moet je kippen hongerig houden. Dan leggen ze dat mooiste eieren.quote:Op zondag 15 mei 2005 22:24 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Ja, hij denkt dus dat als je een paar keer post op fok per dag de wereld aan je voorbij gaat. Wat dus pas zo is als je de hele dag door achter de PC zit, al dan niet achter Counter-Strike.
Diepzinnig. Mijn complimenten.quote:Op zondag 15 mei 2005 22:26 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Oooohhh zo zit dat! Je moet je kippen hongerig houden. Dan leggen ze dat mooiste eieren.
Hongerige kippetjesquote:Op zondag 15 mei 2005 22:26 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Oooohhh zo zit dat! Je moet je kippen hongerig houden. Dan leggen ze dat mooiste eieren.
Verkrijgbaar in de Meki-shop?quote:Op zondag 15 mei 2005 22:26 schreef George-Butters het volgende:
Dan leggen ze dat mooiste eieren.
Een goeienavond.quote:Op zondag 15 mei 2005 22:31 schreef George-Butters het volgende:
[..]heeeeeeeeeeeeeeeeee RQ!
Goedenavond!
Zo hoort het.quote:Op zondag 15 mei 2005 22:37 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Pinksteren hè. Ik ben nu uit de hemel aan het posten.
Enne, Allah is hier de chef.
Pasen, heiden.quote:Op zondag 15 mei 2005 22:37 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Pinksteren hè. Ik ben nu uit de hemel aan het posten.
Enne, Allah is hier de chef.
nee.quote:Op zondag 15 mei 2005 22:38 schreef Harry_Sack het volgende:
vonden we wat van Pinkpop eigenlijk?
Ik dacht dat jij van de kaart was?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |